Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, rengeteg volt a perec: és sajnos több embert is vesztettünk.
Pont utánunk volt frontális motor-motor dobogókőn.
Emlékszem a kormányos sztoridra...

Egyébként az egyik bontós azt mondta:
Egész nap csörög a telefonja. Ez volt az első igazi napos hétvége...
Mindenképp szeretném megcsinálni. Megérdemli.
Már körbetelefonáltam 7-8 bontót. Rákérdeztem a cserés darabokra. Úgy néz ki minden lesz rá. Hétvégére már többet fogok tudni a sérülésekről.
ha valaki véletlen úgy dönt, h roncsot ad el, akkor szóljon nekem, én vevő vagyok rá ha látok benne fantáziát...
ha a kormány rendben van, akkor meg lehet csinálni! bocs, többiek tudják mennyit szívtam vele...
anno én is gondolkoztam, hogy mi éri meg: megcsinálni vagy eladni a roncsot...
basszameg! lényeg hogy Te egyben megvagy!
ez nagyon összetört
Sajnos azt kell mondanom hogy ezeket az idomokat már nagyon nehéz lesz javítani, ha egyáltalán lehetséges. No meg kérdéses hogy a váz kapott-e vagy sem.
Na ezt az aranyérmet szívesen passzolnám...

Az első becsapódás a bal tükörnél érte a fejidomot. Aztán sajnos jött még egy szaltó. Ekkor tört a hátsórész. Végül az oldalán állt meg. Persze az oldalidom is repedt.
Viszont az egyszerű Shox ruha és Caberg sisak jól vizsgázott. Semmi bajuk.
Az a fő hogy te megusztad, viszont asszem ezzel te viszed a törésteszten a pálmát Nagyon csúnya lett szegényke
hát ez tényleg csúnyább mint az enyém,de fő hogy nincs komoly bajod
elég csúnyán összetört, jó h nem lett komolyabb bajod..
És az eredmény:
No comment
Bezony-bezony
Tervben volt/van.
Az a helyzet, hogy nekem ez már nem a szezon eleje volt. Pont előtte léptem át az idei 2500. km
Elég sokat gurultunk már idén.
Haverom végignézte hátulról az egészet. Rendesen megijedt a látványtól.
Szerencsés napom volt. Jó nagyot zuttyantam. Harmadszorra sikerült normálisan lábraállnom. Állandóan kiment alólam a talaj.
Ilyen szitukban derül ki, hogy a "sokba kerülő" vezetéstechnikai tréningek mennyit is érnek...
Más technikával ( mélyebbre döntéssel, másfajta 'vészcselekvéssel' ) meg lehetett volna úszni ?
Igen.
Más technikával ( mélyebbre döntéssel, másfajta 'vészcselekvéssel' ) meg lehetett volna úszni.
Lássuk csak:
Három hiba volt egyszerre.
1. Nagy volt a sebesség (130)
2. Rosszul kezdtem a kanyart. Rossz íven.
3. Mikor éreztem a bajt egy kicsit meghúztam a féket. Ahelyett, hogy tovább döntöttem volna. Azonnal föl akart állni a gép.

És akkor már nem volt visszaút. Kb 10 métert rongyoltam az út szélen a fűben aztán egy bucka eldobott.
találtam egy er5-öt, ami szintén tetszik..és az ára is jó
http://www.hasznaltauto.hu/2866410_kawasaki_er-5_19
97
Csillát ismerek én is, Horváth Csilla. Első körben használjuk az előzmény gombot, jó?
Vizsga: katasztrófa. Matematikai levezetések, bizonyítások, definíciók, tételek...
Más: Amikor én csúsztam, kb 30al lehetett, és a kipufogók nem sérültek, a középső idom fogja fel a csúszás nagy részét, az a böszme dekni kapott, de nem lyukadt ki, és ennyi. Meg ahogy tHUNder által bemásolt kis regény írta, nekem is hasonlóan mehetett ki az eleje amikor tihanyban a zebrán várakozókat néztem a vizes aszfalton, a fene tudja hogy nem estem el.
Bukógomba: blokktartó csavar helyére raktam, akár rá is lehet állni és azon burnoutolni
Tök megértem én is tegnap fektettem el a gépet hurrá
szerencsére, nem lett komolyabb bajod...az egyik haverom is hétvégén csinált 1,5 millás kárt a Yamaha mt01-esébe..
Hogy látod utólag a hibát?
Más technikával ( mélyebbre döntéssel, másfajta 'vészcselekvéssel' ) meg lehetett volna úszni ?
Basszus , jobbulást, mindkettőtöknek. Vigyázni kell még a szezon elején (is), mereven fogja az ember a kormányt, nem fenékkel vezet hanem karokkal. Hagyni kell "visszapuhuljunk".
ez is 7oo, de ez legalább tényleg szép.
Én is vettem homasita szivaraljzatot.
Még nem raktam föl. Majd most a javításnál. Addig találjatok valami jó helyet neki, mert még nem döntöttem el hová kerüljön.