Épp most jártuk körbe a sport/road kérdést Kappával.
Neki azt javasolták, hogy hátra rakjon roadot, előre sportot, hogy nagyjából egyszerre kopjanak el, elől jobb legyen a tapadás. Nem mellékesen olcsóbb így a garnitura; jó árakat adtak erre a YamahaWorld-ben.
Szevasztok! Van valakinek tapasztalata a Dunlop D220-as gumiról?
Nekem ajánlottak most egy ilyen garnitúrát, elég kedvező áron, de foggalmam sincs, hogy milyen gumi ez. Én nagyon Conti Road Attack párti vagyok, úgy hogy nem tudom. Valaki tudna róla mondani pár szót?
Az utángyártott idomokon, szinte mindig akad alakítani való, főleg az olcsó/közepes árfekvésűeken.
Javallott a bontott darab felkutatása inkább, minél jobb állapotban.
A sportgumi tényleg jobban tapad, bár ha jól gondolom mi nem motorozunk azon a szinten, amivel ki is tudnánk használni.
A mi használatunkban a sportgumi ugyanúgy szépen elfogy (a közepén, nagyrészt) sima országúti kanyargások alatt, csak kevesebb kilométer megtételével.
Ha pályáznál néha (mondjuk évente 3 nál nem többször) akkor inkább egy jó túra gumi, ami azért tapad is (Road Attack, Diablo Strada stb) meg egy pár használt, de még 1-2 ezret elfutó ragacs pályagumi, amit utcán sajnálnál legyilkolni.
És pályanapok előtt felszórni a vasra.
A Sport nem véletlenül csak 2ezerrel drágább: kilométerre nézve, majd' 3-szorosába kerül.
Kb 2e-rel drágább a SportAttack mint a RoadAttack és hát ugye a tapadás igenis számit. Szeretnék néha kiruccani pályára is ismét meg kiváncsi vagyok milyen a mostani Roactech után egy sportgumi. Ez a márkásabbak közül a legelérhetőbb árban amugy.
Ha sportgumit akarsz (minek is?) akkor sztem ne azt, inkább valami "márkásabbat" , esetleg az olcsóbbakból az AVON-t.
De a Locsi-Fecsiben CrazyJoe, vagy a gumisban Brian fog tudni sokkal többet/jobbat mondani, ők már elhasználtak pár(száz) sportgumi szettet...
http://strauszgumi.hu/motor.ht...
Köszi a tippet!
Mert én is gumivásárlás elött vagyok.
Neki azt javasolták, hogy hátra rakjon roadot, előre sportot, hogy nagyjából egyszerre kopjanak el, elől jobb legyen a tapadás. Nem mellékesen olcsóbb így a garnitura; jó árakat adtak erre a YamahaWorld-ben.
Nekem ajánlottak most egy ilyen garnitúrát, elég kedvező áron, de foggalmam sincs, hogy milyen gumi ez. Én nagyon Conti Road Attack párti vagyok, úgy hogy nem tudom. Valaki tudna róla mondani pár szót?
Javallott a bontott darab felkutatása inkább, minél jobb állapotban.
1992-es ZZR-400-am van. Vízpumpához keresek tömszelencét, a 600-asé is jó bele. Valamelyikőtök tud segíteni?
Köszönöm!
Andris
A mi használatunkban a sportgumi ugyanúgy szépen elfogy (a közepén, nagyrészt) sima országúti kanyargások alatt, csak kevesebb kilométer megtételével.
Ha pályáznál néha (mondjuk évente 3 nál nem többször) akkor inkább egy jó túra gumi, ami azért tapad is (Road Attack, Diablo Strada stb) meg egy pár használt, de még 1-2 ezret elfutó ragacs pályagumi, amit utcán sajnálnál legyilkolni.
És pályanapok előtt felszórni a vasra.
A Sport nem véletlenül csak 2ezerrel drágább: kilométerre nézve, majd' 3-szorosába kerül.
De a Locsi-Fecsiben CrazyJoe, vagy a gumisban Brian fog tudni sokkal többet/jobbat mondani, ők már elhasználtak pár(száz) sportgumi szettet...