Szerintem a mi vázunkat nem tudja bántani az az apró, 5-ös csavar - és ezért is csavaroztam "tőbe" anno.
Gyengíteni úgy lehetne, hogy egy 15mm-s távolságtartással fogatod be, akkor a nagy tempójú csúszásnál hajlik/törik az imbusz.
Még 2004-ben tekertem bele, szóval nem sok fogalmam van róla, de emlékeim szerint 60-as körüli csavart vettem és ennek harmadát/felét kb. felveszi a gomba mélysége.
De a héten úgy is rakom el a motort "télire" : leveszem a gombát, és leméretezem Neked, ha érdekes.
A mi régi vázunkat nem kell tőle félteni, nyugodtan lehet erősre csinálni. Nekem a képeken láccik, hogy van megoldva - sztem nagyon máshová nem is lehet tenni.
Egy Jaku féle Ring-perecnél sztem nem sokat érne (direkt nem csináltam hosszúra, ne lógjon ki randán a motor síkjából) de egy feldőlésnél, lassú elcsúszásnál hasznosan véd(het)
Fekete metamidból csináltattam, és fekete imbuszcsavarral van felfogatva. Az anyag 5.500.- volt az esztergálás és a csavar 2.000.- ebből, 4 db jött ki, két motorra.
(nagyíts rá a képre, ezen láccik a legjobban a felfogatás helye/módja)
ilyet is szeretnék a tankra :
Gyengíteni úgy lehetne, hogy egy 15mm-s távolságtartással fogatod be, akkor a nagy tempójú csúszásnál hajlik/törik az imbusz.
Még 2004-ben tekertem bele, szóval nem sok fogalmam van róla, de emlékeim szerint 60-as körüli csavart vettem és ennek harmadát/felét kb. felveszi a gomba mélysége.
De a héten úgy is rakom el a motort "télire" : leveszem a gombát, és leméretezem Neked, ha érdekes.
imbuszcsavarral? milyen hosszan van az beeresztve. kösz az infot!
A mi régi vázunkat nem kell tőle félteni, nyugodtan lehet erősre csinálni. Nekem a képeken láccik, hogy van megoldva - sztem nagyon máshová nem is lehet tenni.
Egy Jaku féle Ring-perecnél sztem nem sokat érne (direkt nem csináltam hosszúra, ne lógjon ki randán a motor síkjából) de egy feldőlésnél, lassú elcsúszásnál hasznosan véd(het)
Fekete metamidból csináltattam, és fekete imbuszcsavarral van felfogatva. Az anyag 5.500.- volt az esztergálás és a csavar 2.000.- ebből, 4 db jött ki, két motorra.
(nagyíts rá a képre, ezen láccik a legjobban a felfogatás helye/módja)
azt mondták, hogy Tesco-s motorhoz elfogyott a karbisor.
mondom sorban:
- Első fékbetét Bendix: 6.460.-
- Első fékbetét Brembo: 7.000.-
- Hátsó fékbetét Bendix: 6.460.-
- Hátsó fékbetét Brembo: 7.170.-
- Láncszett (D.i.D lánc, JT lk.): 25.700.-
- Légszűrő: 5.200.-
- Olajszűrő: 1.500.-
- Olaj (10w40 utcai): 2.100.- / L, (15w50 verseny) 3.500.- / L
Kb. ennyi, és persze kíváncsian várjuk azt a 'nagy' hangot... Peeterrel kell megküzdened a nemes címért
Élőben is érdekelne