Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szerintem se rossz, 500-ért tuti el lehet hozni, most találtam egyet 300-ért, 91-es évjárat, 55.000 km két tükör és a plexi törött! kérésre küld képet.. egy képet megér szerintem..
Sziasztok!
Hát sajnos részemről is eljött az a bizonyos szomorú hozzászólás:
Pénteken besokalltam egy kanyarban és sikerült kiegyenesíteni.
A hibám után végül a mocim vitte el a balhét .
Valaki nagyon fogta a kezemet azokban a pillanatokban mert egy tenyérnyi kék folt lett csak a jutalmam.
A gép viszont eléggé körbe rongyolódott. Szerencsére úgytűnik csak idomokat és plexit kell javítani/cserélni, esetleg műszerfalat és egy féktárcsát. Váz, blokk, tank, hűtő, teló, kormány és tartozékai megúszták. Hihetetlen, de kipuffik és a tükrök is. Remélem sikerül gyorsan újjávarázsolni. Nem lesz olcsó mulatság. De hát ez van... Így nem maradhat.
Vigyázzon magára mindenki, de főleg az aki olyan balf.sz mint én.
Ez pedig szép, nincs menyi km van benne, de sztem nem sok, ha a mondjuk egy picit le is alkudsz akkor főleg.
nézd csak ezt, ez is elég jónak tűnik
http://www.expressz.hu/auto/mo...
Pedig ez a jobb vétel.
És szerintem bőven alkudható: pl. 65o-re lehúzva, az ajánlottabb, mint a törött hatért.

Bár a tank színe fura, de ugye semmi nem tökéletes... (csak az enyém )
Kár azért a sérülésért.
Egyébként nem rossz, csak kicsit túlárazott.

Tavaly volt 2ooo-es már 55o + regadó + rendszámért már. Igaz még 24o es ajró mellett...

Én, most h a műtét miatt agyaltam az eladáson, a '02-es feldobozolt vasamat is milla alá lőttem volna be.
Válság van...
ez meg mégjobban de ez már nagyon sok
http://www.hasznaltauto.hu/2381238_kawasaki_zzr_199
9

nem akarok ennyit áldozni egy mocira, legalábbis egyelőre
ez mondjuk tetszene
http://www.hasznaltauto.hu/2875522_kawasaki_zz
r_1996
:-) jah, boccs
"..de mennyivel eszik többet a 600-as?

válasz erre

Kevesebbet eszik..."

Igen, a 6oo -as fogyaszt kevesebb naftát.
a 600-as eszik kevesebbet? nem nagyon birtam kivenni h melyikre is gondolsz...:-)
Kevesebbet eszik. Két személyes, túrás használatban (azonos áttétel mellett is) van köztük egy liter. A 4kilós rövid áttételével meg majd' kettő.

Nem kis lóvé, ha azt számolod, hogy én mentem 6o ezret a két géppel: 2 literes fogyasztás difi, az 5oo ezer Ft-os motornál, csak benzinben majd' 4oo ezres költség különbség !
1500 ojróért elég sok van, lehetne válogatni..egyik haverom most rakja össze a 400-asát, mert ő törötten vette, de szépen rendbehozta, 400 körül akarja majd eladni 93-as évjárat!
Én .
De enyém vadi új volt, 0 km-es. használtban egy kicsit más.
Vigyázni és meg kell beszeélni az ÁFÁ-t itt a Vámhivatalnál, mert néha nem tudják - vagy nem akarják tudni: Az új járművek (ha 6 hó-nál fiatalabb, vagy 6 eKm-től kevesebb van benne) az adóját az üzembehelyezés országában kell fizetni! Ha öregebb 6-hó-tol vagy több mint 6 eKm van benne akkor ott ahol veszed, ott kell adót fizetni és itt Mo-n csak a regadót! Ezzel szeretnek szarakodni, ezért előbb odamenni és megbeszélni (ha mást nem írásban véleményt - nyilatkozatot kérni). Mivel a ZZR-ek 2-es EUR szabványúak akkor csak pár eFt-os környezetvédelmi pótlék befizetésével hozhatóak most már (2007.01.01-től) üzembe itthon (de ezt is inkább a mozaikba pontosítani előtte).
valaki hozott már be külföldről?
Ha nem álna most úgy a Ft ahogyan áll, mondanám németből vadássz le egy jó 600-ast (www.mobile.de). De regadó, ft/eur arány, szállítás ... (csak őrülteknek, mint én éri meg).
A 6-os kevesebbet fogyaszt átlagban mint a 4-es, szerintem. Perzse ha 250-el mennék Miskolcig akkor biztos kétjegyű átlag fogyasztás lenne . Talán mert kicsit erősebb, nem kell annyit pörgetni,
előbb éri el az ember a "kívánt" sebességet .
én is azért néztem ki a zzr-t mert ár és tudás alapján nagyon jó, meg persze a formája is tetszik!
Enyém 6-os, tapasztalatod van, 600-as mehetne, DE! Ezek már fegyverek, csak óvatosan a füllel . Ha csak "lépcsőfoknak" akarod akkor a 400-as is elég. Én 400-ast is "birtokoltam", imádtam azt is, nagyon nagy különbséget nem érzek. Ugrott az is, ez is.
Jó, én elfogult vagyok nekem a ZZR a csúcs. A világ legszebb és legjobb motorja (és ebben a fórumban senkinek nincs joga ezen velem vitatkozni ) .
Köszi szépen a segítséget, az én szivem is jobban húz a 600-ashoz..tudom h nem szempont, de mennyivel eszik többet a 600-as? gondolok itt mondjuk egy 100-110-es tempó, ill egy erőltetettebb menetre..
Nekem volt mindkettő: ha nem kizárólag egy személyre és rövidtávú gurulásra kell, akkor egyértelműen a 6kilós.

Én megcsináltam Lengyelországot is két személlyel, dobozzal a 4oo-assal, és élveztem is, de a 6kilóssal teljesen más élmény.
A kanyargós, hegyvidéki túrázáshoz nagyon jól jön , hogy 3ezertől már használható a nyomaték, és 5-től már tisztességesen húz.

Jellemző hibák a hátsó rugóstag elgyengülése, a hátsó lánckerék alatti csillapító elem kikopása, ill. a 4oo asok között sok a csúszott/balesetes darab.
Ezeket (sorban) két személyes, forszírozott tempójú p, kanyargós próbaúttal, erős terhelésváltásokkal, ill. az egyenesben állás/egyenesfutás vizsgálatával tudod kiszűrni.

Továbbá érdemes a felnikben/fékcsövekben az évjáratot ellenőrizni: a 400 as szinte mind fiatalított papíron, ez jó alku pozíció lehet.

Jó motor, csak gratulálni tudok a döntésedhez.
Neked mekkora a mocid?
Temperamentum lemaradt, szeretem húzni a fülét, (a kocsim egy 2000-es turbós kappa 220 lóerővel, ez talán valamit sejtet):-)
:-) Kezdő motoros: volt egy yamaha sr 125-ösöm, aztán egy 50-es robim, most meg egy 150-es Aprilia Leonardom van!
A moci arra kellene h dolgozni járjak vele, napi 20 km, meg h a bnőmhöz elmenjek kb 70 km! Néha túrázgatnék is vele, egyik haveromnak z750-ese van, és nem volna rossz ha tudnám tartani a tempót, de gondolom úgyis megvárna!
Magamról, 24 éves vagyok, 180 magas és 93 kg.
Itt egy szép leírás, utólagos engedély reményében idézem ismeretlen márkatársunkat:

ZZR-400
Közkedvelt japán belpiaci: KAWASAKI ZZR 400

2001 tavaszán jutottam hozzá első nagymotoromhoz, egy Kawasaki ZZR 400-hoz.
Előtte 125-ös Apriliám volt, és mindenki azt mondta, hogy kell a lépcső a „kis” és nagymotorok között, így gondoltam, hogy egy 400-as pont megfelelő lesz.
A 186 centimhez egy termetes mocira vágytam, és végül a ZZR mellett döntöttem. Egy ’94-es ZZR-t vettem, 18’000 km-rel, és elvileg az első tulajtól itt Magyarországon.

Az összes 400-as ZZR vagy Japán belpiaci, vagy Amerikából hozzák be.
Ennek az a hátránya, hogy nehéz hozzá találni alkatrészt.
Mivel termetre és felépítésre ugyanaz, mint a 600-as testvére, így az általános alkatrészek (gumik, lánc, fékbetétek, stb.) jók bele, de persze olyan áron is.
Szervizkönyv nem igazán létezik hozzá, így ha valaki nagyon érdeklődő max a ZZR 600-ról kaphat könyvet. Abból azért sok mindent meg lehet tudni.
De így, hogy nincs hozzá nagyon szervizkönyv, a szerelőkkel kapcsolatban is felmerülhet a kérdés, hogy hogy állítják be a motort?
Talán rutinból, és kipróbálják, hogy milyen lett. De még egy KAWASAKI szerviz is elszúrhatja! (tapasztalat!)
Erőfitogtatás:
Gyári adatok szerint 53 lovas, és gyári lánckerék-átmérőkkel 195 km/h- nál eléri a pirosat. 190-ig van az órája számozva, tehát nagyon eltalálták.
Amint változtatunk a lánckerekek méretén, mértek már vele 220-at is!
Nyugodt motorozáshoz ez az 53 lovacska elég is, de ha társaságban megy az ember, és nem akar lemaradni, akkor maximum 5-ösben kell mennie, és oda kell húzni neki az előzéseknél.
Nem árt visszakapcsolni negyedikbe előzésnél, és aztán húzni kell a fülét, hagy menjen.
De nyugodt túrára elég bőven az ereje, és ha kedve szottyan az embernek akár 160-nal is nyugodtan elszalad alatta ez a „kis” ZZR.
És hogy mégis mennyi az ereje? Viszonyítva egy 20 kilóval könnyebb és 10 lóerővel erősebb FZR-hez képest, fel lehet venni a versenyt! Ha a ZZR vezetője jól kezeli a gépet, akkor megállja magát az FZR mellett, és le is előzheti!
Egykerekezni lehet vele, de nem erőből.
Magától nem emeli meg az elejét, így nyugodtan lehet húzni a gázt.
A 195 kilóját könnyű döntögetni jobbra-balra, és a gumik is ( elől 120/60 ZR 17, hátul 160/60 ZR 17) jól tapadnak.
A gyári Dunlop hosszú életű. Ha nem madmaxelünk vele állandóan, 10000 km-t is kibírhatnak!
A fékbetétek viszont hamar kopnak, nem árt rendszeresen ellenőrizni őket, 5000 km alatt el lehet használni egy garnitúrát! ( ? szerk.)
A fékhatás nem rossz, a hátsó kereket könnyen meg lehet csúsztatni, és az első is csúszkál, ha túl erősen fékezünk. Ez azért veszélyes mutatvány, így aki mindenáron ki akarja próbálni az első kerékre állítást, csak jól tapadó aszfalton tegye.
Erős fékezéseknél berázhat a motor! Én főleg csak egyesben tapasztaltam, hogy kihúzattam, és kijött elém egy kocsi, és berázott a gép.
A városi közlekedésben elég az ereje, nem kell 5000-res fordulat fölé terelni, hogy lehagyjuk az autókat.
Két személlyel azért már nem túl erős 5000 alatt, országúton is leglább 8000-re fel kell menni egy tempósabb előzéshez.
8-9 ezernél indul meg igazán a motor, és egészen 14000-ig elmegy, mint akit farbarúgtak. 14500-nál meg már a leszabályzó figyelmeztet, hogy válts inkább egyet.

gyári mérési adatok
A szélvédelme gyári plexivel kimondottan jónak mondható! Nyugodtan el lehet menni 150-nel, de akár 180-nal is anélkül, hogy le kellene hasalni a tankra.
Persze erős szembeszélnél a 130 már rázós, és inkább vissza kell állni 100-110-re a nyugodt haladáshoz.
Kényelem szempontjából kiváló mind a vezető, mind az utas részéről. A testtartás hosszú utakhoz, túrázásokhoz is kellemes, és nem fárad el az ember.
Az üzemanyag határozza meg a pihenőket. A 18 literes tank nyugodt menésnél kibír 300 km-es távot is egyszerre anélkül, hogy tartalékra váltsunk, de ha már húzzuk egy kicsit neki, akkor már megeszik 7 litert országúton is.
Nekem 8 fölé nem nagyon sikerült kihoznom a fogyasztást.
A rugózása kellemes. Nem túl kemény, de nem is ringat el. A ZZR jellegzetesség itt is megtalálható, azaz az utas ülése alatti csomagtartókapmók.
Egyszeméllyel jó hasznát lehet venni, csomagot vagy bukósisakot rögzíteni.
Gyári kipufogóval kimondottan csendes, alig hallatszódik valami hang. 100 fölött már csak a szél zaja hallatszódik a sisakban.
Egy nyitott sportdob azért emel az érzésen, és egyből megjön az ember kedve a pörgetéshez. Szép hangot lehet kicsikarni belőle, és még az utca végén is tudni fogják, hogy mikor megy haza az ember.
Ennek is megvan a hátránya, és az, hogy a rendőrök is hallják.
És szívózhatnak azzal, hogy hallották, hogy már 4.-ben a leszabályzónál jártál, és nem hiszik el, hogy csak 51-gyel mentél!
A váltója egy kicsit hangos. Főleg egyesbe való berakásnál.
Az enyémet alapjáraton kellett berakni egyesbe, mert különben a szomszéd faluban is hallják a csattanást.
A világítása kellemes. Nekem nem sikerült úgy beállítani, hogy egyszeméllyel is jó legyen, de kettőnél se világítsak az égbe, de jó fényt adott. A műszerfala szép kivilágítva, csak kár, hogy gyári izzót nem lehet hozzá kapni, csak egy kicsit erősebbet, és akkor valami jobban fog világítani a kelleténél.
Nekem volt szerencsém takarni vele. De még az volt a szerencsém, hogy nem mentem csak 30-cal, amikor fékezés közben megcsúszott az első kerekem, és kiment az eleje. Nagy baja nem lett, csak az olajdekni lyukadt ki, egy új festés nem ártott neki és egy-két helyen meg kellett hegeszteni.
Komolyabb törés nem történt, így a festést kivéve 8000Ft-ból meg is úsztam a javításokat. A festés nem egy olcsó dolog, úgyhogy ajánlom mindenkinek, ne próbáljátok ki az esést!
Figyelem! Ha valaki venni készül egy ilyen motort, akkor két dolgot nézzen meg nagyon rajta, illetve hogy próbáljon ki.
Nézze meg a burkolatot, ha 1993 utánit vesz, hogy ne verjenek át titeket! 1993-tól modellváltás volt a ZZR-ekben, és előre két légbeömlő nyílást kapott (ram-air rendszer).
Nagyon sok motort, főleg 400-ast úgy árulnak, hogy évjárat szerint ’93 utáni, de mégis a régi burkolat van rajta! Láttam már ’97-est is ’91-es burkolattal.
Ez gyanús, törésre, bukásra utalhat, szóval nézzétek meg nagyon!
A másik pedig az, hogy 1. sebességfokozatból szereti kirúgni magát! Simán csak gyorsulna az ember, és ekkor üresben találja magát, meg persze egyből felpörög a motor.
Ha ekkor tovább akar váltani vele az ember, akkor egy olyat csattan, hogy megijednek a járdán gyalogló emberek, és azt hiszik, hogy bombáznak.
Vásárláskor egyszer-kétszer meg kell húzatni, és ha 8000-nél vagy fölötte nem jön elő ez a probléma, akkor jó!
Ha az első nagyobb motorja az embernek, akkor ajánlom, hogy vigyen magával egy olyan barátot / ismerőst, aki már vezetett nagymotort, és aki meghajtja egy kicsit.
Összegzés: Egy dögös nagymotor. Termetre akkora, mint a 600-as, és ha nem nézünk bele, hogy mennyi van beleírva az órájába, nem mondhatni meg róla, hogy „csak” 400-as.
A hangja igen szép, és kellemesen megy is. Ha valaki szeret sebességi fokozatokat váltogatni, és élvezni a pörgő hangot, akkor annak nagyon alkalmas.

Kezdő nagymotorosoknak is ajánlom, megbízható, kényelmes motor.
A fogyasztása elviselhető, és egy tényleg jó megjelenésű motor.
Sajnos a biztosításban már ugyanannyit kell fizetni, mint egy 1100-asra, de lépcsőfoknak a kis és nagymotor között kiváló.
Motoros üdvözlettel: nmssok