Szia!
Szerintem is talán jobb választás a 400as.Először nekem sok volt ez is!188cm és 90kg vagyok,200km nem távolság.Sem elől,sem hátul.Egy személlyel,tempós túránál néztem a fogyasztást,5.8 volt,bőséges előzésekkel Szolidan megjegyezném,tudok is egyet Neked
http://www.hasznaltauto.hu/2878266_kawasaki_zzr40
0_1991
Képek,videók az adatlapomon!
Üdv. imi
a váz az egy gyors szükségmegoldás volt. nem lett szétpakolva, csak lefújtuk eccerű színezéssel a kilátszó részeket
nekem meg egyébként volt idomjavítás/hegesztés/glettelés stb. és teljes fújás gyöngyházzal. az időt hagyjuk, mert az egész gép elhúzódott... de így került egy kilóba. pesten egy haverszerelő csinálta(tta).
még mindig nem látok kérdőjelet
megnyugodni nem fogsz, de az én esetemben a vázam csupán esztétikai okokból lett lefújva, hogy jól mutasson a fehér idomzathoz..
Persze két éve, amikor megvettem fel sem tűnt, csak most, hogy kezd kopni róla a festés kezdett el foglalkoztatni, hogy vajon ki és miért festette le a vázat.
Van egy tippem. De remélem nem fogok heggesztésre utaló jelet találni egy alapos burkolatbontás után - az eddigi motorozások és "szakértő ismerősi próbák során" nem volt semmi panasz - valaki javasolta, hogy az "egyenesfutását" érdemes lenne ellenőrizni, bármit is jelent ez, merthogy ez adhat tippet a váz állapotáról.
a végén kiderül, hogy az enyém már túlvan egy komolyabb akción, mint szegény Tombat és festéssel tűntették el nyomot, hogy a lelkes amatőr (lásd az adatlapomat) ne is vegye észre.
Nem két dobom, hanem a közösítős rendszerhez egy saválló végdobom van, 400cc alatti motorhoz.
Az továbbra is megvan, ha kell tudok hangot/képet feltenni, annak a párja volt az egyik verseny quadomon.
Akksim van itt, töltő meg biztos van DuB-ék törzshelyén ( Lidl )...
Érd felé minden nap megy a kobold a furgonnal, bármikor tudom küldeni.
És a vázad? Reménykedjünk, hogy egyszerűen csak tetszett a szín az előző tulajnak...
Nagyon köszönöm az árakat.
Részemről az akksi és az akksitöltő még kérdéses, illetve ma megyek a szerelőmhöz (vizsgára készítjük fel) és egyeztetem vele kell-e még valami, aztán küldöm a "rendelést".
Tavaly írtad, hogy van két dobod 400-as motorhoz - még mindig kérdés a kipufogó csere - van egy szaki aki csinálna teljes rendszert elég jó árat mondott, de még nem sikerült eldöntenem.
Ha jól olvastam vissza a futár Dunaújváros - Érd útvonalon mozog rendszeresen - ami nekem külön jó, mert a Érden Balatoni úton át is tudnám venni az alkatrészeket - de erről majd ha megvan a teljes lista - a váltónál láttam némi olaj csöpögést - bízom benne, hogy ahhoz nem kell rendelnem semmit.
Apropó gyors körkérdés!
Elkezdtem gondolkozni, miért is lett feketére festve a vázam - papíron 99-es ziziken nem láttam még fekete vázat.
Jelenleg az én Zizim is Dr. Áronnál van felülvizsgálaton - sajna, mint kiderült, az előző tulaj nem annyira figyelt rá , így most nem kevés zsébe fog fájni a gyógykezelés... de a cél az, h rendben legyen a gép, és a Doktor úr korrekten felvilágosított, hogy eddig milyen betegségek merültek fel és azokat mennyibe fáj majd orvosolni.. most a reménnyel teli várakozás fázisa van, hogy nagyon nem szalad el a paci..
, ...
... de örülök, hogy egyben vagy!
Igazi ZZR fan vagy! Egy ilyen perec és motor állapot után, már azon töröd a fejed, hogy ülhetnél fel ugyan arra a Zizire, újra.
Le a kalappal!
Sziasztok,
Hát Tombat nagyon sajnálatos ami történt a lényeg hogy nem lett komolyabb baj belőle.
Pepus . É ajálanám a 400 egyenlöre neked ne vedd sértésnek de mint "kezdő" motorosnak 600-as az nagy falatt lenne van azért egy óriási különbség a kettö között. Mikor nekem választanom kellet én 400 döntödtem találtam (találtunk) is egy gyönyörő gépet igaz thunder , mikor kellő tapasztalat van az ilyen tipusú motorhoz akkor érdemes váltani, bár az én esetembe semmi pénzért nem tudtam volna megválni ettől a szépségtől , hazudok egyszer majdnem de hála istennek nem került Jakuza kezébe(ne vedd sértésnek Jaku) , és ugyebár nállam is fenállt már hogy "kevés " a 400 de a motoromtól nem akartam megválni igy szépen átlett építve ugyebár köztudott hogy minimális a két gép közötti különbség tehát ez a lehetőség is fenál. Egyébként meg szép az idő az aszfalt kezd már melegedni elő a szépségeket ki megteheti Széles utat mindenkinek
Szatival meg voltam elégedve, jól dolgoznak, nekem mindig faszán ment a mocim utána és nem volt gondom vele... igaz, nem olcsó, de nekem csak jó tapasztalatom van.
Oda már régóta nem hordom, tudok én is egyet a XV-ben
Jó estét!
Olvastam milyen kis beszélgetés folyt itt az este.
Tombi, jobbulást neked és a motornak is.
Arra, hogy jó hogy neked nem lett bajod egyetértek, ennél roszab sose történjen veled, de belegondolva, nekem inkább törjön el a karom, de a motort jobban sajnálom mint magamat.
Dub, a Kawaszati szerintem egy kókler pénzéhes banda. Az én motorom egyszer volt náluk, de el is hoztam. Irreálisan magas áron dolgoznak. Ahelyett mondok én másikat, itt a XVI. kerben. Nem is hagytam, hogy bármit is szereljenek rajta, mert egy gumifújás is szerintem egy ezres lett volna.
Sok sikert a motor újjáépítéshez, szebb lesz mint újkorába!
úgy legyen. én is tapasztalataim alapján mondtam az összeget. én viszont szerelőnél csináltattam, nem is bíznék másra, nemhogy magamra egy ilyen szintű gépet.
Szerintem is talán jobb választás a 400as.Először nekem sok volt ez is!188cm és 90kg vagyok,200km nem távolság.Sem elől,sem hátul.Egy személlyel,tempós túránál néztem a fogyasztást,5.8 volt,bőséges előzésekkel Szolidan megjegyezném,tudok is egyet Neked
http://www.hasznaltauto.hu/2878266_kawasaki_zzr40
0_1991
Képek,videók az adatlapomon!
Üdv. imi
nekem meg egyébként volt idomjavítás/hegesztés/glettelés stb. és teljes fújás gyöngyházzal. az időt hagyjuk, mert az egész gép elhúzódott... de így került egy kilóba. pesten egy haverszerelő csinálta(tta).
tényleg Te csak színeztetted, vagy volt idom javítás/ragasztás is? ha igen, holmennyiérthogyanmennyiidőalatt?
megnyugodni nem fogsz, de az én esetemben a vázam csupán esztétikai okokból lett lefújva, hogy jól mutasson a fehér idomzathoz..
Kutya Úr jól írta a smile-t.
Persze két éve, amikor megvettem fel sem tűnt, csak most, hogy kezd kopni róla a festés kezdett el foglalkoztatni, hogy vajon ki és miért festette le a vázat.
Van egy tippem. De remélem nem fogok heggesztésre utaló jelet találni egy alapos burkolatbontás után - az eddigi motorozások és "szakértő ismerősi próbák során" nem volt semmi panasz - valaki javasolta, hogy az "egyenesfutását" érdemes lenne ellenőrizni, bármit is jelent ez, merthogy ez adhat tippet a váz állapotáról.
a végén kiderül, hogy az enyém már túlvan egy komolyabb akción, mint szegény Tombat és festéssel tűntették el nyomot, hogy a lelkes amatőr (lásd az adatlapomat) ne is vegye észre.
üdv tamsszcs
Az továbbra is megvan, ha kell tudok hangot/képet feltenni, annak a párja volt az egyik verseny quadomon.
Akksim van itt, töltő meg biztos van DuB-ék törzshelyén ( Lidl )...
Érd felé minden nap megy a kobold a furgonnal, bármikor tudom küldeni.
És a vázad? Reménykedjünk, hogy egyszerűen csak tetszett a szín az előző tulajnak...
Részemről az akksi és az akksitöltő még kérdéses, illetve ma megyek a szerelőmhöz (vizsgára készítjük fel) és egyeztetem vele kell-e még valami, aztán küldöm a "rendelést".
Tavaly írtad, hogy van két dobod 400-as motorhoz - még mindig kérdés a kipufogó csere - van egy szaki aki csinálna teljes rendszert elég jó árat mondott, de még nem sikerült eldöntenem.
Ha jól olvastam vissza a futár Dunaújváros - Érd útvonalon mozog rendszeresen - ami nekem külön jó, mert a Érden Balatoni úton át is tudnám venni az alkatrészeket - de erről majd ha megvan a teljes lista - a váltónál láttam némi olaj csöpögést - bízom benne, hogy ahhoz nem kell rendelnem semmit.
Apropó gyors körkérdés!
Elkezdtem gondolkozni, miért is lett feketére festve a vázam - papíron 99-es ziziken nem láttam még fekete vázat.
Az utakon Óvatosan, sajnos sok az őrült.
Üdv mindenkinek, Tamsszcs
A pénztárca könnyebben kihever egy ilyet, mint az asszony, család (NE adj'Isten)!
Hol történt? Kecsó környéke?
... de örülök, hogy egyben vagy!
Igazi ZZR fan vagy! Egy ilyen perec és motor állapot után, már azon töröd a fejed, hogy ülhetnél fel ugyan arra a Zizire, újra.
Le a kalappal!
Azért szerencse, h Neked nem lett komoly bajod...
...és téged is a plexi miatt.
0620 - 346-5897
Hát Tombat nagyon sajnálatos ami történt a lényeg hogy nem lett komolyabb baj belőle.
Pepus . É ajálanám a 400 egyenlöre neked ne vedd sértésnek de mint "kezdő" motorosnak 600-as az nagy falatt lenne van azért egy óriási különbség a kettö között. Mikor nekem választanom kellet én 400 döntödtem találtam (találtunk) is egy gyönyörő gépet igaz thunder , mikor kellő tapasztalat van az ilyen tipusú motorhoz akkor érdemes váltani, bár az én esetembe semmi pénzért nem tudtam volna megválni ettől a szépségtől , hazudok egyszer majdnem de hála istennek nem került Jakuza kezébe(ne vedd sértésnek Jaku) , és ugyebár nállam is fenállt már hogy "kevés " a 400 de a motoromtól nem akartam megválni igy szépen átlett építve ugyebár köztudott hogy minimális a két gép közötti különbség tehát ez a lehetőség is fenál. Egyébként meg szép az idő az aszfalt kezd már melegedni elő a szépségeket ki megteheti Széles utat mindenkinek
Oda már régóta nem hordom, tudok én is egyet a XV-ben
Olvastam milyen kis beszélgetés folyt itt az este.
Tombi, jobbulást neked és a motornak is.
Arra, hogy jó hogy neked nem lett bajod egyetértek, ennél roszab sose történjen veled, de belegondolva, nekem inkább törjön el a karom, de a motort jobban sajnálom mint magamat.
Dub, a Kawaszati szerintem egy kókler pénzéhes banda. Az én motorom egyszer volt náluk, de el is hoztam. Irreálisan magas áron dolgoznak. Ahelyett mondok én másikat, itt a XVI. kerben. Nem is hagytam, hogy bármit is szereljenek rajta, mert egy gumifújás is szerintem egy ezres lett volna.
Sok sikert a motor újjáépítéshez, szebb lesz mint újkorába!