Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1990 óta tudjuk, amit tudunk. Én a 89-es katalógusban filctollal karikáztam be. Kutya, igazán megérdemelnél te is egyet :)
ez király
Egy ötös a szívemből szóltál
Eeeez kuuurvajÓÓÓÓÓÓ!
Nincsen Suzukim. Nem vagyok versenyző és nem hordok harlis kendőt. A világ egyik legszebb és legnehezebben betörhető vasán ülök, és rajtam kívül még több ezer motoros tudja, mire gondolok, ha azt mondom : ZZR. A fordulatszám mutató simán elhagyja az 14ezret-et, és nem örülök, ha az emberek összekeverik a motoromat a GSX-F –fel ( bocs Ramm )
Büszkén gondolok a Z1-ekre, az öreg Unitrakokra, és ZX-ekre. Szeretem a hangosan csattanó váltót, a gyönyörű formát, és igen, még a pumpáló hátsó rugót is. Itt élek Európa szívében, mégis japán motorom van.
Ha utazásról van szó, mi vagyunk a császárok, és igenis Kawasakin feszítenek a legjobb csajok.

Motorozás, egy ZZR-rel. Én így szeretem.
Ez a bók melengeti a lelkem.
Alakulhat úgy,hogy januárban 7 fokban, motoron teljesül az első találkozás egy őszilé meletti ismerkedéssel. Ami nagyon tetszik a lánynak, de amikor eltelik egy kis idő, már nem biztos, hogy csak a motorért rajong, hanem az is lehetséges, hogy kialakul egy olyan érzés affelé az ember felé aki irányítani tudja ezt a "szörnyeteget", amit örök életre nem tud magából kiverni sem. Nem pont a szerelemre gondolok, hanem egy olyan érzésre, ami magába foglalja a szeretet, az összetartozás, a remény, a kűzdés, a kitartás fogalmát is.
1.Csaj ....
2.Motorozás ....
3. ...
Basszus,

átlátsz a szitán
Egyébként is!
Amikor közösen gurulunk nem csajozni indulunk, hanem rengeteg motoros faszi találkozik egy helyen, egy közös élményért, egymásért.

Gyanúsak vagytok Nekem!
Lassan átmegy a topic egy "soft Motorok + Csajok" topicba

de nem baj, ettől jó a ZZR fórum: normális dolgokról is lehet diskurálni normális emberekkel normális hangnemben

szerintem is gáz, ha egy lány csak a motor miatt van valakivel. egy lány ne a motor miatt legyen egy pasival - az ugyanolyan, mintha a kocsijáért, házáért, pénzéért stb. miatt van vele. a motoros férfiemberhez hozzátartozik a motor - nyáron kimondottan egy testrésze . férfi és motor között ez egy szerelem - mint ahogy a férfi és nő között is az lehet - de a két szerelem nem zárja ki egymást (a szerelem kevésbé konzervatív irányzataiba most nem mentem bele )valakit vagy ezzel együtt szeret a nő, vagy se... és ha valaki nincs odáig a kétkerekűekért vagy egyszerűen nem szereti ha párja motorozik (mondjuk mert félti...), de mégis hajlandó ezt elfogadni, esetleg néha még arra is ráveszi magát, h felüljön a motorra, nem zárkózik el a motor és a motorozás megszerettetése elől, az szerintem külön riszpekt...
csaj = motor vagy motor = nincs meg a csaj, mert "utálom"
Bocs, de szerintem ez b@romság. Ha csak a moci miatt kattan rád, úgy is továbbrepül, vagy több "rabszolgát" is fog tartani. Ha meg utálja, de még is el megy Veled vhova, az még mindig a jobbik eset, mert valszeg miattad van ott. Ekkor meg lehet szerettetni Vele a kétkereket, minden kezdeti félelme, általában előítélete ellenére. Szerintem a motor nem más, mint egy hobby, ami azt mutatja, hogy napjainkban nem csak dolgozunk, kajázunk, alszunk, ..., hanem élünk is egy kicsit. Remélem inkább ezt látják, persze ez is független a motorozástól, mert akár horgászhatnánk is...
Miért mire számítottál
Talán azt hitted hogy idióták gyülekezete (amúgy az )
Az LFP-ben nem számít milyen motorod van.Járhatsz te robogóval vagy biciklivel is senki nem fog lenézni érte nem úgy mint néhány "újgazdag"topicban.
Persze a beavatást ki kell bírni
Hello, most látom, hogy veled gurultunk vasárnap füredig.....
Érdekes dolog ez.

Konkrétan megtörtént a "lány, a motor által" megszerzés, de volt fordítva is: a csaj ki nem állhatta a motorokat, rendesen kétszer annyit kellett küzdenem érte mint egy 'civil'-nek.
Első házibuli, csupa motorossal, meg vele. Párbeszéd:

- Fúúúúj, ti másról se tudtok beszélni, csak a motorokról !
- Mér mi azzal a baj ?
- Fúúúj, utálok mindent aminek két kereke vaaaaaan...
- AKKOR PRÓBÁLKOZZ A TALICSKÁVAL BÁMMEG, EZ EGY MOTOROS BULI !

A 'nevelés' megtette hatását - fél év múlva a KRESZ parkban motorozni tanult egy simsonnal , és azóta is imádja a vasakat !
..LFP kontra átlag ember..

Jajj nekem... lassan mítosszá válik a csoport, pedig csak pár tökös, elvetemült motoros barom gyülekezete
Itt van polcon az akksid ( a múltkor írtad, hogy 'lehet hogy kell' - na akkor már lehet tudni hogy BIZTOSAN kell )
Szóval bármelyik délelőtt fel tudom küldeni, vagy felviszem magammal a Kawa expora ha kint leszel.

16 ropi az akksi, 12.400.- ba megáll Neked, de csak ha látom a hülye pofádat valamelyik idei túránkon !

Szólj hogy mikor/hova/vigyem/küldjem !
Isten hozott minálunk Toci!

Igazatok van! "A szépségért meg kell szenvedni!" Akárhogy is nézem, ha beleszakadok a melóba hogy a vasat életbe tudjam tartani, még mindig jobb, mint egy 5 elemis kopasz hegyomlással szkanderozni a nő kegyeiért egy szórakozó helyen. De lássuk be, nagyobb önbizalommal mosolygunk rá egy lányra a motorról, mint lapáttal a kezünkbe egy csőtörés munkagödréből. És valóban rengeteg sznob van itt is, akik sosem állnának velünk szóba ha nem motoroznánk. Érdekes, de valahogy az ember elkerüli őket, és a maradék jó fejekkel tartja a kapcsolatot, ami azért így sem kevés emberke.
Én személy szerint döbbenten tapasztaltam, hogy a lányok mennyire hát hogy is mondjam.... inkább nem minősítek. De mikor a buszról meg a járdáról integetnek... hát az elég meglepő.
Kutya bácsi!
Most hivott keresztapám aho lam oci van, hogy az akksi végképp bemondta az unalmast és nem veszi fel a töltést. Tehát egy akksit mennyiért tudnál elsőnek hozni nékem? Nem leszek hálátlan, Zizzer ledolgozza!
Mit értünk jó csaj alatt.... Nekem az eddigi legjobb, hát ő nem örült neki h én motorozom. A következő meg szeret motorozni, de szerencsére nem motorral szedtem össze. Akinek meg csak a motorért kellesz... hát nekem olyan nem kell. Ez a motor dolog olyan, hogy bejuttat egy társaságba, ahol tudsz új ismerősöket találni, akik talán hozzád sem szólnának ha nincs motorod - akkor most jóformán bevásárlod magad? - valahogy igy van, vagy lehet a közös érdeklődési körrel magyarázni -talán ez a finomabb. De meglehet figyelni, hogy itt is kibukik az emberek külömbözősége, lásd LFP kontra átlag ember . Bár személyestalálkozás alkalmával mind normális volt eddig
Ja. Lássuk be, hogy leginkább csak a SZÉP NŐK az érdekesek. Csak a csajod meg ne tudja.
Egyébként meg úgyis tudod, hogy egy (ilyen) motorral tudsz szerezni magadnak jó csajt, de egy jó csajjal egy ilyen motort?
Ez lebegjen a szemed előtt, mikor nekiállsz nyafogni...
Hát jó veletek beszélgetni... eddig élveztem az életet a boldog tudatlanságban!

Én az egyéb költségeket nem számoltam, mint benzin, biztosítás, értékcsökkenés...
Csak a kopó alkatrészek cseréjét, meg az esetleges javításokat.
Komolyan elgondolkodtam.... Én 800-ért vettem a gépet. Ha évente 200 ezret ejt az értékéből? akkor az 5. évben ki fog nekem fizetni hogy járok vele?
De lehet eladom! Van akinek nagyon bejön a színe. Lehet rásózom!
De nem... mégsem! Akármennyibe is kerül, rajta keresztül megismerek rendes embereket, szép tájakat, szép nőket! Szerintem ez megfizethetetlen! Csak az elvesztegetett éveket sajnálom, amiért nem vettem meg előbb!
Nincs miért elnézést kérned...

JA: és még egy szó a költségekhez - abba bele sem merek gondolni, hogy az 'ideális garázs' 5 motorból, és két quadból áll : de ezt már Mások is kifejtették...
Évi százat ?
Ja egy sz@r szezonban, benzinre...

Nekem ott kezdődik, hogy 120 rongy a garázs éves bérlete - ha így nézem, akkor BIZTOS hogy elvisz 100-at

De van erre egy remek táblázat, ami számol olyan paraméterekkel is, mint az én ZZR-em értékvesztése, ami kb. 100ezer Ft évente.
Biztosítás, adó, értékvesztés, amortizáció : egy közepes, 10ezer Km-es szezon, egy átlag ( 5-6 éves ) sport-túra motorral gyakorlatilag bő duplája, 2,5-szerese a tankolásnak a teljes költség.

Tehát amikor azt számolod, hogy a szezonban 10 ezret szeretnél motorozni, és az 600 liter benzin ( ca : 200 ezer Ft ) akkor mellé LEGALÁBB még 2-300 ezret kell tenned, ahhoz hogy utólag ne érhessen meglepetés.

Igaz ebben olyan költség is van, amit nem azonnal fizetsz ( pl. értékvesztés, amit csak eladáskor/új vételekor veszed észre fizikailag ) de a lényeg, hogy a 20 Ft / km benzinpénz mellé, kortól/állapottól függően 25-30 Ft egyéb költséget is kell hogy számolj.
Teljesen igazad van, én kérek elnézést.
Csak ezek a nyavajás elvonási tünetek ...
Kezdő vagyok még a szakmában, de jól gondolom hogy évi százat elvisz a vasparipa? Nekem idén kezdődött a hengerfejjel. Jövőre hátsó gumi, lánc szett.... aztán gyertyák, folyadékok cseréje.....
Addigra tutira lesz fékbetét csere, és még amire nem is számítok.
Igazságtalan dolog ez! Ma láttam egy babettát! Nem volt mai gyerek, és a lánc tuti eredeti volt még rajta. Talán jobb minőség?