A trafóra ugyebár a kábelkötegről kell hogy jöjjön az áram,de az a helyzet hogy a bal oldalira nem találom Lehetséges hogy leszakadt vagy csak nagyon elbújt? (a motor teljesen darabokra volt szedve fényezés illetve javítás céljából,de a kábelköteget csak kiszedtem aztán félreraktam[a helyén nem találtam semmilyen leszakadt darabot illetve nincs felesleges kábelom] és már indítanám a gépet
Nagyon jó a duma gratulálok! Lenne jelöltem is a főszereplőre ha szabad rá szavazni : duB hasonló kaliber mint a reklámszereplő csak kicsit más a séró.
Kamerám, ZZR-em, meg némi ambícióm van: viszont kell valaki, aki kameraképes pofával/hanggal rendelkezik...
A forgatást-vágást elvállalom (remélem Ramm jön majd statisztának a Suzuki gsx -es sorhoz ) , a többi a főszereplőn múlik !
Na ki olyan nagypofájú/jóarcú hogy elvállalja a starring-ot
Elsőre érdekes volt a gyülekezet... másodszorra is. Néha beleolvasok, szörnyülködök - vagy nem, de élőben teljesen normális emberek voltatok legalábbis akiket ismerek.
Sajnos nem: fenn leszünk a Ringen azon a hétvégén.
Az egyik támogatott versenyzőnknek lesz az első futama, mindenképpen ott akarok lenni, kíváncsi vagyok rá hogyan teljesít a ZX-el.
Ámen - én már előre röhögök :) Nemsokára kigurul a műhelyből. Mivel nyitjuk az idényt? Csongrádra jössz? Szokásos, medencés arcon pörgés @ Albatros MC.
Én azért nem erőltettem, mert a ZX1o-ZX11-ZZR11oo családot egy vasnak kezeltem.
Vagy ha nem is egynek, de erősen hasonlónak.
Hogy értsd: nagyon vágyom rá, hogy vegyek egy Unitrak 750/1100-et, most hogy lassan veterán korú lesz. Sőt, fogok is venni ( ha jól felszívom magam, akkor visszaveszem a 98-ban eladott saját 750 UT-met :)
De az egy hobbimotor, nekem az utazásra más kell. Ahogy lenyűgöz a SuperDuke kezelhetősége, úgy idegenkedem a nagy vas/nagy tömeg koncepciótól.
És persze mindettől függetlenül a ZZR1100 egy ikon, egy jelkép. Mert imádnivaló, mint minden ZZR, és tökéletesen érthető minden tulaj, aki büszkén ül rajta.
Viszont ha egyszer sok-sok időm lesz...nagyon építenék egy ZX6-R futóműves (elöl fordított, hátul állítható) , ZX9R blokkal szerelt , de EREDETI formájú 4-6oo-as ZiZit.
Szerintem arra egy széles SBK kormány, magas MRA, meg 3 doboz: soha nem adnám el.
Valahogy nem volt gyerebe: igaz, azzal a 3000-nél megébredő nyomatékkal azóta is álmodom, de nekem kell a 600-as sportossága.
Fura hogy pont a GTR, az a barom nagy hombár volt az egyetlen 1000cc+ motor, amiben a kis ZiZi kezességét újra felfedeztem.
Arra nagyon beneveznék egyszer, az a vas az ötödik méter után olyan feeling volt, mintha kölyök korom óta csak azzal motoroztam volna.
lidl