Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia,

Az "öreg" ( bocs ) Zx-be tökéletes a 1ow-4o-es, ha nem pályanapozol vele. Jó olaj, és árban sem vészes.
Az új Zx-be viszont már valami keményebb olajat javasolnék: én a 15w-5o ProRace-t használom, az biztosan kibír bármilyen országúti vagy pálya nyúzást.
Az most 4.2oo.- körül van literje - ami neke mraktáron van azt még oda tudom adni 3.2oo.- ért.
Telóolaj 1ow-s 3.48o.-, azt 2.7oo.- ért tudom adni.

Ha bármelyik kell csak szólj, Dunaújvárosban lehet átvenni - vagy tudjuk futárral/postával is küldeni.
csak szettben van sajna, de lehet majd egyik túrán, mikor fürdőzik a csapat a Balcsiban...
Sziasztok!
Még új vagyok a kawa forumokon, de folyamatosan figyelem.
Kutya -hoz lenne kérdésem olaj ügyben:
nekem egy 98' zx6r -m van az öcsémnek 07' zx6r
milyen olajat ajánlasz ezekhez a típusokhoz, öcsém már szaglászott neki a silkolene super 4 10w/40 semi synthetic típust ajánlották. Első telóolaj is érdekelne az enyémhez, nekem a manual sae10w-t ír.Ha mindent meg tudnánk venni 1 helyen szuper lenne.
Válaszodat előre is köszönöm
Ja valóban más a két évjárat Nem lenne elég csak eggyet venni? Vagy csak set-ben Tekerd be havannabarnával mi is azt szoktuk bocsi
Kopott a suber.
Megtisztelő...

Azt a manuált meglesem én is, aztán jól kiokoskodom a dolgot !
Tutira ezt az olajat írja a nagykönyv! Vedd figyelembe, hogy 16 éves a Szentírás. Persze azóta sokminden változott. Rád bízom a döntést. Fényévekkel előttem jársz tapasztalatban. A szimering tegnapra kellene. De szerintem meg tudom várni hogy beszerezd. Max. keveset megyek, vagy semennyit. Nincs túl nagy baj. Inkább attól félek, hogy a fékek nehogy olajosak legyenek. Majd a szaki ránéz, aki szereli, és elmondja mit javasol. Úgyhogy maradjunk egyenlőre annyiban, hogy te vagy a "Beszállítóm" :).
Mennyire sürgős a szimmering csere ?

Mert kb. két hét, és Athena , Brembo és Kenda importőrök leszünk: onnantól már könnyű lesz az ilyen cikkszámok beszerzése.

Olaj az (természetesen) Fuchs Silkolene lesz a telóba is.
(A manual biztos h multigrade olajat ír a telóhoz ? Az újabb gépekhez már egy minőségszintű pl. SAE7,5 v. SAE10 viszkozitást szokott ajánlani... )
A service manual SAE 10w-20 at ír.
A bike-world-ban néztem a méretet:
43x55,1x9,5/10
Típius: Athena 455057
Az oldal szerinti cikkszám: 7353782
Ha aképre klikkelsz, megnyit egy ablakot, és ott van hogy melyik gépekhez való.
De jobb szeretném egyben beszerezni... olajjal együtt. Tehát nálad. Úgy nézem, telónként kell 465 ml. Az olaj nem kell a legtutibb, de azért ne legyen gagyi sem!
Méret alapján nem tudom, lehet -e azonosítani ( nem egyszerű 'csapágyboltos' szimmering van benne ) viszont olaj az lesz hozzá, csak találd ki h milyen viszkozitást szeretnél ! ( SAE 2,5 értékenként tudunk válogatni. )
A méret jöhet, a többit megbeszéljük !
Kutya!

Ha kell meg tudom adni a méretét, a cikkszámát....
Én utána jártam már. Csak ha olcsóbban be tudod szerezni, akkor mégiscsak jobb lenne. Meg kellene egy liter olaj is. Ha már rendbe rakom a telót, akkor az legyen tuti!
Gyanús h falsot szív, ugyanúgy szívocsonk gubanc lesz.
Ha mégsem, az gáz: mert akkor a szívó/kipufogó szelepek tömítetlensége okozza.
( feltételezve, h jó volt a hangolás és a szinkron )
nem szorul,mert ha 1000-re állítom az alapjáratot,vagy kicsit alacsonyabbra tökéletesen működik,viszont 20mp után leáll.Csak akkor van a probléma,ha pont jó lenne az alapjárat és nem is áll le akkor.Arra gondolok,hogy mindegyik karbinál kellene kicsit csavarni,de azt nem vállalom.Karbiszinkron volt októberben és megjött az erő.
hasonló problémád lehet, mint nekem. karbinál (szívókánál gumicső) szívhat fals levegőt, ezért lassan áll vissza a fordulat. vagy ki van szálasodva a gázbóvden és ezért szorul visszaálláskor.
sziasztok!Tudna vki segíteni nekem alapjárat ügyben?
Nagyon alacsony és egyszer csak szépen lassan leáll.Ha a tank alatt a műanyagnál csavarok feljebb,akkor jó,viszont akkor meg ha meghúzom a gázt lassan áll vissza.Szerintetek?zzr400k-ról van szó
ja igen, ez 92-es blokk, az enyém 95-ös...
A régi blokké ugyanaz mint a '93 utánié ?
http://www.kepesmotor.hu/motor... Probáld meg tőle. Annak idején még darabonként is adta. Igaz használt. Egy próbát megér
namajd és
...egy ilyen gumgarnitúra (4 db.) 24-25e...

Vannak egyhengeres motorok. Azokra csak egy kell. Pl. a Duke is ilyen...
Igen, ez páronként értendő.
Ez egy par fekbetet ara?
Azzal én is "próbálkoztam" anno...
Aztán 3 hengerrel jöttem haza Dorogról, és még a haza úton megrendeltem a gyári csonkokat

Vannak ott mindenféle nyomások, meg oldószerek, meg ugye Kawasaki ami eleve démon - nem lesz eccerű olyan műhelyt találni, aki ilyen körülményekre alkalmas sütit tud "sütni"...
köszi, akkor marad az eredeti terv, megpróbálkozunk a vulkanizálással...