Az rendbe van hogy jobbra tarts az autóknak, pláne ha lassabb mint a mögötte haladók - de az sem megoldás, hogy ezért a 'hatalmas hibáért' a többi motorost égeti a viselkedésével az Isten Barma...
Egy másik fórumon egy fórumtársam is arra motorozott ebben az időpontban, és ő is látta a két szóbanforgó barmot.
Ő ezt írta: "az egyik egy viszonylag széria zx10 volt, az utolsó évjárat, a macskaszemű, a másik egy zöld-fehér 636, első sárvédő nélkül, rettenet üvöltő kéménnyel"
Most volt nálam két mazochista haver, motorozósnak vélték az időt aztán gurultak egy keveset. Hát mit mondjak nehéz volt megállni hogy ne menjek egy kört. Nem is sikerült, kipróbáltam az Aprilia Touno-t, szinte még szalon álapot és megy mint a barom.De azé qrva hideg van még
Ugyan most 'hivatalosan' zárva a RacsiDepo, de egy emailt szerintem megér náluk a kérdés.
Amikor elb@sztam a fesz.szabályzót anno a 400asban, ők azonnal tudták pótolni, és náluk volt a legolcsóbb az országban.
Már régóta kerestem a dolgot, most már egyenesbe vagyok.
Én is megvettem a Superbike újságot, a teszt miatt. Meglepő, hogy 16 év elteltével is nagyszerűen megállja a helyét a gép a motoros világban. Nem is tervezem hogy túladok rajta mostanában. A festés dögös minden évjáraton. Talán egyszer láttam olyan ZZR 1100-ast, amin nagyon gáz volt a festés - az olyan lekvár rózsaszín volt. Szerintem lezúzták a gépet, és ilyen festéket tudtak lopni hozzá. Én ha átfestetném - ami nem nagyon valószínű - akkor vagy fekete lenne, vagy gyöngyház fehér.
Miért is? A külső sávban is mentek az autók, elég nagy volt a forgalom. Azt nem mondtam, hogy ott nem volt egy autó sem, csak éppen akkor mellettem nem volt egy sem. Előttem és a hátam mögött is haladtak mind a belső, mind a külső sávban is.
Szóval miért ne csodálkozzak? Inkább ez a szarjankó ne csodálkozzon azon, hogyha valaha mégegyszer meglátom, ráborítom a motorját...
Nekem van két 40 literes Kappa dobozom 1100-esre való tartóval. Képet találsz róla az adatlapomon. Ha érdekel, elboltolhatjuk.
cézé