Még nekem is csak egyszer sikerült 10 körüli fogyasztást produkálnom, de az úgy történt, hogy sokat használtam rövid távon rövid ideig ( 3 km melóba járás-tudom, hogy nagyon nem tesz jót Neki...!), és sokszor kellett a bemelegítés után szinte már le is állítani. 2-300 km-es túrán viszont legnagyobb meglepetésemre kijött 5,5-6 l is. De a túratempó 90-130 között volt. De Ő 1200-es, és állítólag az 1100-esek kevesebbet óhajtanak!
Azért a golyózásról annyit tudni kell, hogy baromi kemény az anyag, ill. ha ész nélkül kezded el rázni a tankot a golyó sok más helyen is ki fogja nyomni az anyagot ahol addig még nem volt pukli, úgyhogy csak lábujjhegyen a rázogatással! Amit még megtudsz tenni hogy egy görbe vasat - amelyiknek lekerekített a vége - befogsz a satuba, és a tanknyíláson keresztül óvatosan elkezded kihúzni vagy kinyomkodni a horpadást.
Ahham,mostmár leesett!Minden ötletnek örülök,ill kipróbálom hátha megmenthető még a tankom,és nem kelll nézzek vmi használtat ami tuti tiszta rozsda...
A fogyasztás a sor4-es motorokon, kizárólag a csukló függvénye.
A kis 4oo-as ZiZi is beérte 7 liter alatt, de a Kaloringen mértem már ennek a dupláját is.
Misi barátom meg egy fogadás miatt futott egy Bécs-Győr sprintet: elfogyott az XX teli tankja (!) ezen a távon, igaz végig csak stiften ment vele...
A 6oo-asnál úgy tapasztaltam, hogy a 140-150-es utazóig nem nő jelentősen a fogyasztása, a felett már 10-20 kilométeres sebesség növelésnél is mérhető különbség van fogyasztásban.
Az 1200 azért nagyobb étvágyú mint az 1100, bő 1-1,5 literrel többet óhajt. Amúgy az 1100-nál sem lehetetlen 10 l-t megetetni vele százon. Tartósan 250 felett kell vele menni, meglátod nem éri be 8-9 literrel Egyébként valóban példaértékű a fogyasztása, 120-140 alatt tartva nekem 4,5-4,8 között eszeget, de 160-ig nem kér többet 5,5-5,8-nál. Aztán 200 felett látványosan megjön az étvágya, de azt gondolom ott már nem a spórolásról szól a történet. Ezért nem kedvelem anyira az autópályás közlekedést
Nekem is új a gépem - amúgy 16 éves- de nem eszik sokat. Városban 8 körül, hosszú távon kb 5 litert 150-es tempónál.
Átlag hat literrel számolok. Véleményem szerint 10 litert lehetetlenség megetetni vele. És sok, egymástól független helyről hallottam, hogy meglehetősen kicsi a ZX11 étvágya. Lehet meg kellene nézetni a beállításokat a gépeden. Bár nekem sincs tapasztalatom. Ez az első komoly gépem.
A golyozason azt ertem,hogy a vasgolyo sulyaval uti kifele a tankon levo horpadast.
Nem csinal sarkos eles pontokat.
Lassu, faraszto, mert a tankot kell razni, hogy a golyo mozogjon es jo helyen usse meg, de szepen formalodik.
Ha ugyes vagy meg gitt is minimalis kell ra.
Golyózni?Ezt hogy érted?Mármint az a baj vele hogy nagyon "éles a horpadás benne,több helyen is.
Írd már le nekem ezt a "munkafolyamatot".
Előre is kössz!
Hali!
Nekem egy 2003-as fekete van, Givi top case-el. Nekem eddig nagyon bejött, bár még csak 2500-3000 km között gurultam vele, mert hát nem volt kedvem($) több kilométerhez ! A fogyasztása sovány túratempóval 5,5-6 között jött ki, de ha forgattam, a 7-10 alaphangon kellett Neki. Egy kritikám van csak felé, hogy a csuklómat elfárasztja, mert csak 100-110-el szoktam közlekedni, és a szélvédelme is elég jó, nem tart a szél.
Üdv!
emcett
Udv Zizisek.
A tankodat meg golyozni islehet.
Az enyemet csinaltam.
A tank betolton amekkora vasgolyo befer.
Nem gyors de szepen formalhato.
A kulso felulete meg simitoval.
Nem vészes az ára szerintem: egy ugyanolyan idős 600-as ZiZihez viszonyítva meg pláne nem....
( Más motorhoz meg nem viszonyítjuk ugye, mer' vagy ZZR vagy semmi ! )
Hy! Tőled kaptam 1 számot, a hengerfejtömítéssel (is) foglalkozó K Zoltánét. Csak annyi lenne a kérdésem hogy ő Mogyoródi? ill póstán rendezted te is vele a dolgokat?
köszi
Ez pont akkor vót, amikó' Te 1o litert fogyasztottál, öt méterrel előttem !