Van rá megoldás: hívd fel Áron barátomat - ő valami spéci ragasztóval gyógyította meg a quadomon is a szívócsonkot hogy "egy versenyt még kibírjon, amíg az új megjön".
Na ez 2oo7-ben volt, és azóta is azzal megy a gép - tehát jól sikerült a ragasztás
Ha az "elöregedés" az egyvonalas repedés, akkor nem gáz, meg tudod könnyen ragasztani.
Ha viszont egységesen porózussá vált, és már málik az anyag, akkor sajnos nincs mese: 4 új lesz a megoldás...
( vigasztaljon, hogy amikor '96-ban a GS-ből építettem a chopperemet (pfuj, hülye Suzukis :), már akkor is 25ezer volt 4 szívócsonk: csak akkor még a 35ezres fizetésből kellett megvenni... )
Kutyabá! ahhoz tudsz valami megoldást, hogy a karburátoromon (a motorén :)) az egyik szívócsonknál vagy fúvókánál (mittomén, informatikus vagyok ) az egyik 'gumihenger' előregedett és fals levegőt szív az ojjektum... elvileg egy ilyen gumgarnitúra (4 db.) 24-25e...
Biztos, hogy az időjárás is közre játszott + a gumik + a fékrendszer. (Ebben az időben egyébként - szerintem - nem érdemes motorozni; többet ér a hosszútávú egészséged!)
Amiért írok: Jaku tudja, hogy mi az a gumi, ami a fékkar után van beépítve szinte rögtön, ez általában elfárad (ugye mert vékony gumi), de cseréje kb. 10 ropi, és sokkal jobban adagolhatóvá válik a fék. Tuti cseréltetem tavaszal, ezért:
Nem akartalak melóztatni, bocs! Gondoltam van egy a talonban. Gyere majd egy gurulásra nyáron, persze ha nem zavar - az egyébként elenyésző - 800ccm külömbség.
Köszi az infót! Lehet élek az ajánlatoddal alkatrész ügyben, de Veszprémben tanyázok. Még körülnézek. Nekem csak a telóm szólta el magát. Nem áálok neki. inkább szakira bízom.
Tudom az olajcsere periódust... az nem az én témaköröm volt. :) Azért köszönöm az aggódást!
Remek cimborák vagytok! Kösz mindenkinek a segítséget!
Ha holnap eljutok meló után a teleházba, (még nincs otthon netem ), akkor felteszek egyet, ill. megpróbálom most lefotózni tárolási körülmények között is, ugyanis az egyik barátomnál telel,mert még csak most tavasszal fog számára garázs épülni!
Jó kérdés . Nem szedtem ki a munka hengereket . Könnyen mozogtak kiszerelve. Pumpával megmozgattam nem akadtak akkor. A múltkor probálgattam és ezt tapasztaltam azért kérdeztem rá. Ha kiszedem az első kereket lehet hogy megnézem újra bár akkor karmantyú csere lesz belöle
Hali. Kérdés :A első fékem két állású. Egy lassit rendesen. Kettő befog állóra . a kettő közt egy ugrás van a fék karnál érezhetően. 60-as temponál. Lehet hogy csak hideg volt a gumi? Ilyen a fém fékcső? Eddig eröteljesen és csuszásmentesen tudtam fékezni. Tapasztalat?
- Szimmering: Kb. 2.ooo.- Ft-ba kerül, ha kell tudok én is szerezni Neked. A szereléséhez inkább a szervízt ajánlanám... Nem bonyolult, de ha eltolod, akkor a szerelés árát rögtön elbukod a két elrontott szimmeringen.
Ha már ott tartasz, a teló olajat is cseréld ki - két évente amúgy is illene...
- Olaj : Mi általában Fuchs Silkolene-t használunk ( a Kawa gyári olaja ) az utcai használathoz elegendő a 1o-4o-es is - az 2.4oo.- Ft lenne literje, kiskerben.
Ezt én 1.8oo.- ért tudom meghozni Neked, a Paks-Ercsi-Pest útvonalon ingyen ki is viszi a futár, ha ez az útvonal jó Neked. Ha nem, akkor el tudom postázni.
És tényleg 6ooo az olajcsere, ha lehet , tartsd be az intervallumot.
Szerintem nézz bele a használati útmutatóba és akkor az olaj típusán kívül azt is meglátod, hogy 6000 km-enként kell cserélni, a gyártmány meg mindegy, mert nem az a lényeg, hanem a csere gyakorisága.
Ezek szerint nem csináltál még ilyet... Én azt javaslom, hogy vidd el a szervizbe, mert akkor egyúttal az olajat is kicserélik és kitisztítják az egészet, nagyon jót tesz. Az egésznek az anyagköltsége kb. 10000 Ft, munkadíj max. ugyanennyi, azaz 20 alatt megúszod - és csak így lesz jó (mármint ha olajat is cserélsz). Ha akarod, ajánlok egy olyat, akinél én javíttatok és látott már Kawasakit ;)
hali!.
fogyasztáshogy enyim 5-6 littyo körül eszik vegyes használatban, ez annyit tesz, hogy hétköznap városi hétvégén távolabbi km-ket teszekt meg vele...
Érdekelne a véleményetek, a castrol olajrol, 10w-40, én ezt használom, bevált, de a mostanság felröppenő hírek miatt bizonytalan vok vásárlás terén...
KUTYA te mit választanál? ár érték arányban, turásabb motorozáshoz, azért 180 fölé is megyek, de szigoruan 7000 km-ként olajcsere.... ?
honnan vegyek, vagy mit vegyek?
kösz Géza
Hi!
Tuti meg fog felelni a motorozási szokásaimnak, majd vmikor... Nem járok rövid távokat, mert nem használom melóba, kimondottan városba; hétvégi motoros vagyok , akkor meg kit érdekel a fogyasztás. Amikor ráülök min. letekerek 100 km-t.
Ami kicsit aggaszt, hogy kiválló egyenes futása és szerpentinen való nehézkesebb mozgása miatt autópályára ajánlották többen, azt meg pont nem szeretem.
Dobhatnál fel róla képet. Üdv.
Megint kellene a segítségetek!
Szivárog az olaj az első telóimból....
Még nem érzek változást rajta, de szerintem ki kellene cserélni mindkét oldalon a szimeringet...
Szerintetek mibe fáj majd ez nekem?
És meg tudom service manual alapján csinálni hétköznapi szerszámokkal, vagy vigyem inkább szervízbe?
6.ooo.- ért tudom adni.
A távolság miatt meg ne aggódj (megkapod, mint üveggolyót ) : tudjuk postázni, futározni, füstjelekkel faxolni, bármit...