Karosszériás/fényező szakemberről beszélünk. Tehát van 'várható intervalluma' ami általában felfelé szokott mozdulni, 'n' értékkel rendszerint...
De komolyan: a héten szerintem kapunk árajánlatot és vállalási időt. Az árajánlatot +/- 5 %-kal igaznak lehet tekinteni, a vállalási időhöz pedig nyugodtan hozzáadni 1-2 napot, és akkor nem ér meglepetés.
Ez nem Motul, csak ugyanolyan technológiájú, de sokkal kedvezőbb árú olaj. Fuchs Silkolene Pro 15w - 50 Race.
Ha forgatod , akkor mindenképp ezt, a jobbikat tedd bele. Az 2.990.- be megáll ( a listaára 4.500 körül van ) és van is polcon. Ha kell, szűrőt is tudok hozzá rendelni - hasonló áron van mint a ZZR-é. ( Sőt, a 2003 előtti ZiZi-k és R6-ok szűrője meg is egyezik ! )
és ebből a Motul 300v -ből melyiket ajánlanád a 10-40-est , vagy a 15-50-est ?
Vegyes használatban van a motor..
pályázni nem szoktam vele , de azért sokszor görcsöl a csuklóm
Őszi áron eladó a szememfénye.
Amit eddig megtett az 51000 km. 2010 májusig műszaki. Friss olaj +metabond
Jó állapotú gumik. Karbiszinkron és szelephézag ok.
Olajnyomással is feszített vezérműlánc.
ár: 600.000 ft
06706170942; csabamuvek@freemail.hu
Van ilyenem ( itt polcon is ) de nem igazán javaslom azt a Kawába.
A következő összehasonlítás miatt mondom ezt :
1, Repsol Sintetico 2, Silkolene Pro4 Race
Telj: Repsol : SJ Fuchs : SJ
Visk: Repsol : 10-40 Fuchs : 15-50
Ár : 2.790.- Ár : 2.990.-
A Kawa gyári előírását bőven túlteljesíti mindkettő, de a gyár által ajánlott ( és általunk is próbált, és jól teljesített olaj ) az a Silkolene a Kawákba. Egyes Hondákba ( aminek a gyári olaja a Repsol ) azt mondják valóban jobb a Repsol - nekünk nem vált be.
Hidegen nem olyan jók a tulajdonságai, legalább is nálunk ( ZZR és ZX-9 R ) ez jött le a próba alapján.
Egyébként meg bármelyik vihető azonnal, a Te döntésed. Van mindkettőből itt nálam.
PilotPower ?! Mivan, mindenáron az én 2:40 alatti körömre pályázol a Ringen ?
Az olaj 1590 / L , a szűrő pedig 2.100.- - 30% = 1.470.-
Így 7.830.- az egész, van itt polcon - szerdától bármelyik nap megoldható futárral. Ha személyesen át tudod venni tőle az útvonalán, akkor ingyen viszi.
Még soha nem tapasztaltam, hogy utána kellett volna tölteni - se 400-ason, se most a 6kilóson.
De egy 50EKm+ motornál már bőven elfogadható, ha egy olajcsere alatt elfogy a felső szintről az alsóra az olaj ( az motortól függően 0,5-1 L. )
De jó minőségű ( pl. SJ vagy a feletti minősítésű, magasabb / utáni értékű ) olajjal általában ez csökkenthető a fogyás.
Érdemes próbaképpen azzal feltölteni, ha már úgy is cserés lesz.
Na megjöttem külhonból.
Zizzer jelentkezem a pólómért! Hol tudnám átvenni és mikor?
XIV-ben vagyok fél 5 ig.
Látom szépen termeltetek, van mit olvasni.
Közben még nyaraltam kiderült csak 3 hengerrel jártam az egyikben nem volt kompresszió.
De mostmár van.Hu mintha újjászületett volna.
Most már csak hátsó féktárcsát kellene valahonnan szereznem.
Meg lassan olajat, + szűrőt.
Kinek milyen szinten eszi a motorja az olajat ha eszi?
Szép napot
Ez az olaj a ZZR gyári minősíése, SH-s szintű, félszintetikus 10w-40-es, 2500.- helyett 1590.- ért.-
R6-ba - ha csak nem túrázásra használod - én erősebbet tennék:
Ha sokat forgatod, akkor én az full-észter-szintetikus olajat ajánlom ( amilyen a Motul300v is ) az 4.480.- helyett 2.990.- / L - szintén van polcon ! Bőven túlteljesíti a gyári értékeit, profi olaj, bármilyen nyúzást kibír.
Ha futártól át tudod venni útközben, akkor ingyenesen kiviszi a Paks - Budapest vonalon.
Köszi, az olaj már megvan, remélem ma vagy holnap csörög emberünk hogy kérettetik idevonszolni magát a vasért. A gond csak annyi h nemtudom rendesen hajlítani a bal karomat mert meghúzódott benne egy in, de csak túlélem
De komolyan: a héten szerintem kapunk árajánlatot és vállalási időt. Az árajánlatot +/- 5 %-kal igaznak lehet tekinteni, a vállalási időhöz pedig nyugodtan hozzáadni 1-2 napot, és akkor nem ér meglepetés.