Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Karosszériás/fényező szakemberről beszélünk. Tehát van 'várható intervalluma' ami általában felfelé szokott mozdulni, 'n' értékkel rendszerint...
De komolyan: a héten szerintem kapunk árajánlatot és vállalási időt. Az árajánlatot +/- 5 %-kal igaznak lehet tekinteni, a vállalási időhöz pedig nyugodtan hozzáadni 1-2 napot, és akkor nem ér meglepetés.
Ok.
Van ennek valami várható intervalluma?
Megkaptam, ha jön be az ember megmutatom neki, és küldök választ !
igen , azt észrevettem , hogy egyezik a szűrő ...

feltétlen megkereslek , ha aktuális ...
addig is kösz az infót ...
tisztelet ...
Ez nem Motul, csak ugyanolyan technológiájú, de sokkal kedvezőbb árú olaj. Fuchs Silkolene Pro 15w - 50 Race.

Ha forgatod , akkor mindenképp ezt, a jobbikat tedd bele. Az 2.990.- be megáll ( a listaára 4.500 körül van ) és van is polcon. Ha kell, szűrőt is tudok hozzá rendelni - hasonló áron van mint a ZZR-é. ( Sőt, a 2003 előtti ZiZi-k és R6-ok szűrője meg is egyezik ! )
Kutya!
Képeket, festéssel kapcsolatos mailt elküldtem.
és ebből a Motul 300v -ből melyiket ajánlanád a 10-40-est , vagy a 15-50-est ?
Vegyes használatban van a motor..
pályázni nem szoktam vele , de azért sokszor görcsöl a csuklóm
köszönöm az infot..
Őszi áron eladó a szememfénye.
Amit eddig megtett az 51000 km. 2010 májusig műszaki. Friss olaj +metabond
Jó állapotú gumik. Karbiszinkron és szelephézag ok.
Olajnyomással is feszített vezérműlánc.
ár: 600.000 ft
06706170942; csabamuvek@freemail.hu

Austriából behozott bontott zzr 1100 alkatrészek eladóak
Ok, megrendeltem. Elküldjem futárral majd, vagy ráér jövő tavasszal személyesen, az első Ringezéskor ?
Van ilyenem ( itt polcon is ) de nem igazán javaslom azt a Kawába.

A következő összehasonlítás miatt mondom ezt :

1, Repsol Sintetico 2, Silkolene Pro4 Race

Telj: Repsol : SJ Fuchs : SJ
Visk: Repsol : 10-40 Fuchs : 15-50
Ár : 2.790.- Ár : 2.990.-

A Kawa gyári előírását bőven túlteljesíti mindkettő, de a gyár által ajánlott ( és általunk is próbált, és jól teljesített olaj ) az a Silkolene a Kawákba. Egyes Hondákba ( aminek a gyári olaja a Repsol ) azt mondják valóban jobb a Repsol - nekünk nem vált be.
Hidegen nem olyan jók a tulajdonságai, legalább is nálunk ( ZZR és ZX-9 R ) ez jött le a próba alapján.

Egyébként meg bármelyik vihető azonnal, a Te döntésed. Van mindkettőből itt nálam.
Kutya
Nekem most ez az olaj van benne MOTO SINTETICO 4T 10W40
ezt mennyiért tudsz szerezni?
Vélemény?
Jah légyszi.
Levegőszűrő nincs benne, az 6.100.- - 30 %.

Az nincs polcon, de szerdára az is lenne . Megrendeljem ?
Az csak azért volt mert én épp hmmm... nem tudtam pályára lépni
Ebben melyik szűrő nincs benne (levegő - olaj)?
PilotPower ?! Mivan, mindenáron az én 2:40 alatti körömre pályázol a Ringen ?

Az olaj 1590 / L , a szűrő pedig 2.100.- - 30% = 1.470.-

Így 7.830.- az egész, van itt polcon - szerdától bármelyik nap megoldható futárral. Ha személyesen át tudod venni tőle az útvonalán, akkor ingyen viszi.

Mikor küldjem ?
Nekem tuti kelleni fog 4 lityó + szűrők. Összesen így mennyi kutymuty? Jövő héten megint lesz lóvém akkor lesz aktuális.

Jah igen gumák közül Michelint tudsz? (PP 2 CT)
Még soha nem tapasztaltam, hogy utána kellett volna tölteni - se 400-ason, se most a 6kilóson.
De egy 50EKm+ motornál már bőven elfogadható, ha egy olajcsere alatt elfogy a felső szintről az alsóra az olaj ( az motortól függően 0,5-1 L. )

De jó minőségű ( pl. SJ vagy a feletti minősítésű, magasabb / utáni értékű ) olajjal általában ez csökkenthető a fogyás.
Érdemes próbaképpen azzal feltölteni, ha már úgy is cserés lesz.
Üdv!

Na megjöttem külhonból.
Zizzer jelentkezem a pólómért! Hol tudnám átvenni és mikor?
XIV-ben vagyok fél 5 ig.
Látom szépen termeltetek, van mit olvasni.
Közben még nyaraltam kiderült csak 3 hengerrel jártam az egyikben nem volt kompresszió.
De mostmár van.Hu mintha újjászületett volna.
Most már csak hátsó féktárcsát kellene valahonnan szereznem.
Meg lassan olajat, + szűrőt.
Kinek milyen szinten eszi a motorja az olajat ha eszi?
Szép napot
Ez az olaj a ZZR gyári minősíése, SH-s szintű, félszintetikus 10w-40-es, 2500.- helyett 1590.- ért.-
R6-ba - ha csak nem túrázásra használod - én erősebbet tennék:

Ha sokat forgatod, akkor én az full-észter-szintetikus olajat ajánlom ( amilyen a Motul300v is ) az 4.480.- helyett 2.990.- / L - szintén van polcon ! Bőven túlteljesíti a gyári értékeit, profi olaj, bármilyen nyúzást kibír.

Ha futártól át tudod venni útközben, akkor ingyenesen kiviszi a Paks - Budapest vonalon.
ez a fajta olaj vajon jó nekem is az R6 -osba?
mennyibe fáj per literje, ill mekkora kiszerelés ?
Köszi, az olaj már megvan, remélem ma vagy holnap csörög emberünk hogy kérettetik idevonszolni magát a vasért. A gond csak annyi h nemtudom rendesen hajlítani a bal karomat mert meghúzódott benne egy in, de csak túlélem
Nem tudom, túl vagy -e az olajcserén - a múltkor kérdezett Fuchs Silkolene 10w-40-et most már polcról tudom adni, jó áron.
Mi az a "jó ár" ? Amúgy a guma rendben lesz, imádni fogod...
A Hatodik Érzék után az Esemény egy rakás f.s volt. Nagy csalódás, leszámítva a művirágos jelenetet - na azon visítottam