Ha szlovák, akkor csak Tátra - utána sorban Szepesség, esetleg Fátra és ha már minden unalomig ismert, akkor esetleg Teplice - szigorúan szerpentinezés kedvéért.
Ha gondoljátok összerakhatunk 13-14-re egy 'rapid' kétnapost - de az akkor tempós lesz ( nem sebességben, hanem a megállások számában ) Olcsón meg lehet úszni, gyakorlatilag a benzin költségén kívül, a többi elenyésző, hihetetlen olcsóság van még idén is kint ( na de majd jövőre, Euróban - hajjjajjj... )
".látom, azóta nőt váltottál." - öööö...valami olyasmi, igen 2003 óta nőt és motort is váltottam - mindkettőt jó pár évvel fiatalabbra.
Én a ZiZivel is felmentem - ez nem sajnálat kérdése. Utcán is épp úgy forgathatod 12 -ig a gépet, és a Mátrában is dönthetsz mélyet.
Amilyen szinten én motorozom, nem "gyilkolás" a pályahasználat - a 2:40 -es idő még nem SBK szint
Ha már ilyen távra ( 500km ) mentek, akkor ezerszer inkább a Tátra. Az kb 280, a szállás röhejes ( 1300-1500 Ft ) hihetetlen finom kaják, no meg 1000 méter felett motorozni, 2500-as hegyek tövében... azért az nem pite.
A Tátra lexebb arcát szeptember 1-20 között mutatja, ilyenkor szinte konstans napsütés, száraz 20 fokos idő van, minden szempontból ideális. Ha valaki menne ( én csak 13-án fogok kijutni) komplett itiner, szállás cím/telefon stb tudok segíteni. Érdemes kimenni egyszer: utána úgyis visszavágyik az ember, minden évben...
( A szállás a második képtől kb 50 méterre van a hegy lábánál, egy patak partján. )
A kék túra engem sem érdek, de lenne vmi a tarsolyomban. Szeretnék egy nagyot gurulni és legalább akkorát kajálni. Gyulán 7végén lesz a Várkerti Vigasságok. Lényege, hogy magyar kajákat szeretnének bemutatni, mint pl.: bográcsban készült mangalica, szürkemarha pörkölt, további tipikusan magyar ételek.
Van jelentkező, akit érdekel a szombati napra? Ha jó a program esetleg szerezhetnénk szállást is, vagy vissza gurulunk Kecskemétre, ahol ingyé tudunk aludni, majd vasárnap fürdőzni vhol egyet.
Épp ezt mondom én is: ha 'mindenesre' alkalmas lenne nekem egy sportmotor, akkor egyszerűbb lenne a dolgom: nem kéne pályára külön gépet vennem.
Ha kiszolgálna túrázni-motorozni egy ZX6r, akkor nem kellene két motort fenntartani a pálya/utcai motorozáshoz.
Kuty rendeld meg a levegő, olajszűrőt aztán meglátjuk hogy kerül hozzám.
Köszi