akörül nézek én is, de ha olcsóbb az se baj, mert akkor bátrabb leszek
zsír, émmondjuk lebontom az idomot vagy eleve szétbombázva veszem a gépet oszt krosszkormány
Akkor megvárom a januárt - ahogy látom 5-600 között ZX6 - ZX7-R -t is találok bőven, bármikor.
És azért egy '99-es ZX7R , zöld-fehérben, harcsapofával, az vááúúúúú....
Kétlem hogy annyi maradhatna a blokkban - egy kevés persze lehet - de a nívó csík, és az ablak teteje között lehet vagy 2-3 deci. Szerintem annyi nem marad benne.
Nekem következőnek valami félig pálya-félig stunt szarság (szó szerint) kell. Nagyon meg akarok tanulni pár idiótaságot (wheelie, stoppie, stb.). Ezért valami félig meddig leharcolt 600as kéne.
Mindezt csak azért kérdeztem, hogy ez így van-e a többi zzr-n is, mert más motornál nem nagyon tapasztaltam ilyet. Meg aztán így értelmét veszti a felső nívó jel ha mindig teli az ablak. Nekem mondott olyat is egy szerelő, hogy ez azért van mert mindig marad a blokkban megrekedve egy kisebb mennyiségű olaj.
A Grandenál jók az árak, de 'eredeti' fényezésről stb... ne is álmodj. Nem véletlenül olcsók azok a vasak - viszont a konstrukció az jó, amivel megoldják hogy még olcsóbb legyen.
Ha végleg megbolondulok, veszek pályázni egy olcsó 6kilóst én is tőlük. Akkor aztán jöhet a 2:20...
A ZZR-ben is van anyag nem olyan drótszamár mint pl a Suzuki Bandit (400as)
Ja! Aki el akarja adni a mociját, milyen áron akarja? Látom Jakuza is tervezi a váltást, meg mintha Dub is rebesgetett volna valamit
Csak beleérjen a csöve az olajba, annyi azért legyen benne...
Egyszer, az Öreg Gpz már nagyon kajálta az olajat, és egy hosszabb húzós úton el is feledkeztem róla, hogy mennyire is.
Az olajlámpa -mint utólag kiderült- nem működött rajta. Hazaértünk, billegtetem a motort - meg se jelenik az olaj az ablakban.
A 3,8 liter olaj helyett, 1,7 (!) volt benne ! Neki legyen mondva: így is hazahozott, nem állt meg.
Azokba még 'volt anyag'
Az olajszintnek - természetesen álló motornál - vízszintes helyzetben, az alsó és a felső csík között kell(ene) lennie a figyelő ablakban.
Valóban előfordul ZZR eknél, hogy a gyári mennyiséget beletöltve, friss olajszűrővel, az ablak "megtelik", gyakorlatilag nincs benne átlátszó rész - pedig a jelölés szerint kéne.
Ettől függetlenül én is a gyári feltöltési mennyiséggel szoktam nyakon önteni ( 3.5 L ) ezzel első ránézésre az ablak kb. 4/5-ig van, aztán megjáratva, majd a motort újra vízszintesbe hozva ( mármint hossztengely szerint ) az ablak teljesen feltelik a kenőanyaggal. Ha az eddigi 50-60 ezer Km alatt nem okozott gondot, ezután sem fog
Az nem probléma ha menet közben eltünik az olajszint, hiszen akkor megy a pumpa és az addig az olajteknőben lévő olaj szétárad az alkatrészek kenésére.
Szerdán hozom el a gépet azt amint szerzek gumit megyek is ringre, hogy felkészült legyek . Bár remélem jövö tavasszal már 600as vagy 750es nyergében ülök.
Nekem volt benne egy ciklust Repsol Sintetico, semmi különöset nem tapasztaltam, sem hidegen sem melegen. Egyébként többnyire Motul 5100-t használok, illetve próbáltam Ipon 10,4-et is, egyikkel sem volt különösebb gond. Nekem speciel abszolut nem fogy az olaj két csere közt (6000-7000 km). Viszont kérdésem lenne, hogy a figyelő ablakban meddig kellene látszani az olajnak? Szűrőt minden alkalommal cserélek, ebben az esetben 3,5 l olajnak kell belemenni. Ilyenkor a motor álló helyzetében teljesen teli van az ablak. Ha beinditom, akkor a fordulat emelésével egyre lejjebb kúszik, és többnyire az ablak alján áll meg a szint. Ha leállítom akkor vissza megy telibe. Természetesen középállványon, vizszintesen nézve.
A gumi árát megkeresem, valami 70 párezerre emlékszem párban (120/70 és 180/55)
zsír, émmondjuk lebontom az idomot vagy eleve szétbombázva veszem a gépet oszt krosszkormány
És azért egy '99-es ZX7R , zöld-fehérben, harcsapofával, az vááúúúúú....
aza 636 az jó, de sajnálnám elfektetni... ennél olcsóbb kell
( meg agyalok, hogy mi lehet a baj azzal az 1,2MFT -s BMW vel. Az gyanúsan/furán olcsó )
Ha végleg megbolondulok, veszek pályázni egy olcsó 6kilóst én is tőlük. Akkor aztán jöhet a 2:20...
Kár hogy nem eredeti a fényezés és a karosszéria.
Ja! Aki el akarja adni a mociját, milyen áron akarja? Látom Jakuza is tervezi a váltást, meg mintha Dub is rebesgetett volna valamit
Egyszer, az Öreg Gpz már nagyon kajálta az olajat, és egy hosszabb húzós úton el is feledkeztem róla, hogy mennyire is.
Az olajlámpa -mint utólag kiderült- nem működött rajta. Hazaértünk, billegtetem a motort - meg se jelenik az olaj az ablakban.
A 3,8 liter olaj helyett, 1,7 (!) volt benne ! Neki legyen mondva: így is hazahozott, nem állt meg.
Azokba még 'volt anyag'
Valóban előfordul ZZR eknél, hogy a gyári mennyiséget beletöltve, friss olajszűrővel, az ablak "megtelik", gyakorlatilag nincs benne átlátszó rész - pedig a jelölés szerint kéne.
Ettől függetlenül én is a gyári feltöltési mennyiséggel szoktam nyakon önteni ( 3.5 L ) ezzel első ránézésre az ablak kb. 4/5-ig van, aztán megjáratva, majd a motort újra vízszintesbe hozva ( mármint hossztengely szerint ) az ablak teljesen feltelik a kenőanyaggal. Ha az eddigi 50-60 ezer Km alatt nem okozott gondot, ezután sem fog
A gumi árát megkeresem, valami 70 párezerre emlékszem párban (120/70 és 180/55)
Akkor várom az infókat, de a lényeget szerintem telefonon, vagy mailben.