...az ajánlott vaffer (ami mellesleg papírkutyának tűnik az 1.4 mellett) 7 kilóval könnyebb mindössze...Ez annyit számítana? ER-5-ön tanultam motorozni és bár nem vagyok profi, háááát azt azért hamar kinőttem... Most annál egy fokkal izmosabbat venni szerintem pénzkidobás.
Sziasztok! Kéne 1 kis segítség!
Sajnos vasárnap volt egy kisebb-nagyobb balesetem! A 2/A-n leszakadt a zizim jobb oldala! Szerintem eltaláltam valami madarat mert véres volt az idom és tollat találtam a ventilátornál! Nah a lényeg annyi hogy kéne nekem hasidom, jobb oldali idom és 1 műszerfal takaró! 95-ös 250-es Zizzer!
Előre is köszönöm a segítséget!
Széles utat!
Attól még a súlya megmaradna, és Te sem hiszem hogy ügyesebb leszel a kezdeti lépések elsajátításában ha lebutítod a gépet. Mindenképpen könnyebb egy kezes, toleránsabb és kisebb sulyu géppel elsajátitani a motorozást, mint egy nagyágyúval. Egyetértek azzal aki 600-as körüli de nem sport gépet javasolt. De jó döntés akár egy vfr is, nagyon jól motorozható gépek. Ráadásul az is probléma, hogy nem csak ön- hanem közveszélyes is lehetsz ha rossz időben rossz döntést hozol. Nem hiszem hogy jó ötlet friss jogsival és nulla tapasztalattal forma-1-es autóba ülni, mert az tetszik a legjobban. A Te döntésed, de mégiscsak azt mondom mérlegelj. Bár az kis megnyugvással tölt el hogy nem kis hazánkban akarod üzemeltetni.
Én azért a helyedben már csak az óhatatlanul nagyobb eséllyel bekövetkező esetleges eldőlések vagy kisebb esések okozta karcolásoknak, sérüléseknek is inkább egy olcsóbb kategóriát tennék ki. Egy új modell esetén horror a javíttatás.
Bár az is igaz, ellenpéldaként tudok olyan emberről aki közel husz év kihagyás után 250 ccm-s multtal vett egy Hayabusát szalonból és nagyon ügyesen belejött a motorozásba. De sajna a szerencsétlenül jártak nagyobb számban vannak.
...a GTR nekem picit öreguras még. Most épp nyomozok, hogy hogy lehetne egy "anti chip-tuningot" ráerőltetni az 1400-asra, amivel a teljesítményét az első szezonban lefojtanám mondjuk 50-60%-ra, a másodikban 70-80-ra... A Suzukinál van ugye ez az S-DMS rendszer, csak motort nem gyártanak hozzá amit szívesen használnék.... (az off busa biztos tuti, de átlagos magasságúak is szídták a kényelmet rajta, mi lenne velem 190cm-rel...)
De, köszi a bátorítást!
Thunder utánna jártam, Michelin gumeszra ÁPRILIS 30-ig van akció!
Használd ki, amíg tudod... . .
(Mond, hogy mi kell, és megnézem, hogy az is akciós-e...)
az a baj ezzel, hogy nézegettem a kocsikban is ilyesmik vannak, szal ez már valószínűleg a szintet is jelzi, nem csak az hogy a 2/3a kifogyot...
szal lehet h külön ora kell hozzá, meg nem menne az én két kigyullado lámpámhoz
Én a Kiskunlacházai drag-en voltam haverral ahol végül jót napoztam. De következőre valószinüleg benevezek mert a Street400-as kategóriában összesen kb. 3 induló volt, köztük ez a 250es Zizi.
Hi All!
Tuti kanyart mentünk, napoztunk egy nagyot a visegrádi várral szemben, bőrgatyában. Meglovagoltuk rendesen a mocikat, még Kill baby-re is rápattantam.
Tamás remélem vette a lapot , nem kell Kanadába dezertálnom?
Azt viszont sajnálom, hogy a Balaton környéki Zizisekkel nem tudtunk találkozni.
Lehet, hogy rosszúl gondolkoztunk! Az együtt gurulás lenne a legjobb, de mivel ezer felől jövünk,
valóban kényelmetlen lehet a hazaérés.
Legközelebb megkellene próbálni, hogy a két csapat két útvonala
találkozzon vhol, vmikor, hogy dumáljunk fél órát.
Élek, virulok...
Nagyon jól éreztem ma magam, köszönöm szépen mégegyszer Mindenkinek a közreműködését! .
Megmutattam emberemnek (Tamásnak) a képeket...
Zizzer...még számolunk!
Pussz Krisz...
Holnap Én is feltöltöm a képeket.
Puszi ;-***
hali! jók a képek, kellemes kis guriga lehetett.
a hátsó fogantyú már nálam van a gépből, hogy napsütésben nézegeshessem, remélem
nem ilyen porciókban kapom meg a gépet
1400? senkinek nem ajánlanám, hogy kezdőként 1400-asra üljön... max 600 és nem supersportból
Teeeeeeeeee, es hol van KillBill csipkes alsonemus kepe a sarga Zizi-n ?
De komolyan, a mocijarol is rakj bele kepet.
Elkuldom az amcsiknak a mai kepeket, had csorogjon a nyaluk
Row! Igazad van, amire vágysz és ha még meg is teheted akkor vedd meg az 1400-ast! Nekem "csak" 1100-asom van, de már az is bitang, igaz én 16 év motorozás után vettem csak ekkorát, mondjuk nem is ezt akartam először, de nagyon beleszerettem! Ha javasolhatom nézd meg a GTR változatot is, ugyanis szerintem az sokkal túrásabb és kényelmesebb is, ja és kardántengelyes és "csak" 155 lóerős, gyári dobozok, elektromosan állítható szélvédő, stb! Egyébként van Kawasakinál ismeretségem, ha gondolod segítek amit tudok. Elviszlek aztán megbeszéled a lehetőségeket.
Üdv!
Lehet hogy egy idomos is helyre tudná pofozni és akkor nem kéne bontottat venned...