Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az erzest ismerem, nekem az a mocim van amiert eltem (majdnem) haltam , ha visszaolvasol a forumba (nagyon az elejen), akkor meg is erted h en h szenvedtem meg erte . Ahogy szoktam mondani mindenkinek van egy alom motorja, nekem megvan az almom .
A fujtassal meg sztem ne foglalkozz, magadat ha tudod "lefujtani" akkor annak eleg kell lennie!
En is ultem-vezettem az 1400-ast, nekem is nagyon tetszik, majdnem olyan szep mint az enyem , csak erosebb es kicsit nagyobb .
Nem tudom, en becsuletesen vegigjartam a letrafokokat, embertol-emberig fugg hogy fog viselkedni
egy "szornyetegen", de ha te ugy erzed, akkor ne hallgass senkire, csak vigyazz nagyon magatokra.
Aztan ha zizis leszel kepeket tessek beszurni
Az alábbi hsz Neked is szól. Pénzügyileg nem állok úgy ahogy gondoltad, de amióta van gépjármű-hitel.... Én elsősorban EZT a motort akarom, nem pedig egy motort. Nem tudom megmagyarázni és lehet, hogy el is adnám egy hónap után pár kilót bukva, de kell nekem ez a motor. Biztos éreztél már így Te is, ha nem mocival, akkor mással (kocsi, nő, lakás...) kapcsolatban.
Nem vágyok csúcsgépre, csak egy sportos kinézetű kényelmes túramotorra... És gondold csak végig hény ilyen van!? Az XX-et megvenni 2008-ban szerintem hiba, a busa meg állítólag nagyon kucorgós lett. A VFR áll még közel hozzám, de abba a formába (6 éves...) nem vagyok szerelmes. A yamahának csak biciklikormányos túramotorjai vannak ami nálam - ne kérdezd miért - kiesik. A szervízhálózat ritkasága miatt kisebb márkák (Benelli, Morini...) szintén nem jöhetnek szóba ugyanis Norvégiában élek..
A nagy zizibe viszont megjelenése óta szerelmes vagyok. Szalonban rápattantam, roppant kényelmes a 190 centimmel....legalábbis annak tűnik pár perc után. Mindene olyan, amilyennek én szeretem kezdve a méretétől a kétoldali hagyományos (nem ülés alá húzott) kidörrentőkig, a csutka (de komfortos) kormánytól a brutál fejidomig.
Mint mondtam kezdő vagyok de nem az a fajta, aki négyig akar felváltani kerekezés közben...
Eloszor is nehogy felreerts, megsertodj, de kezdonek miert kell rogton 1400-as? Ujat akarsz veni feltetelezem (1400-bol nem nagyon van meg hasznalt ), akkor az azt jelenti h van mit apritanod a tejbe, ezert egy hasznalt 4-5-600-as 1 evre nem dontene gazdasagi romba.
Mas szemszogbol, sztem pedig a lovaknak nem kell mindnek az istalobol kirohanni, a motoros szabja meg hany db paci vagtasson. Tegnap talalkoztam egy sraccal a szerelonel akinek az elso motorja az 1400-as.
A fene tudja, ha tisztaban vagy hogy fegyverre (magad vagy/es mast megolhetsz) akarsz ulni akkor lehet tok mind1 milyen kaliberu ha tudod magad "visszafogni".
Elég strapabíró, tartós motorok. Biztos akad már ebből az évjáratból hibákkal rendelkező is, de ha nem kinozták gyorsulási versenyeken és nem akarták mindenáron egykerékre venni akkor sok baja nem lehet.
Egyik ismerősöm gépéban hamarosan kétszáz ezer km lesz, nem panaszkodik, sőt! Több konkurenshez képest nagyon kevéssel beéri, már ami javítást illeti. Ha gyári dobok vannak rajta, az csak előny.
Az enyém ugyan jóval fiatalabb, de ha kérdésed van szivesen segitek. Asszem az adatlapomon van elérhetőségem is.
Lebeszélnélek róla. Van más, kisebb és toleránsabb motor is ami elbir. Azé ezekhez (közel 200 LE) már nem árt némi rutin. Asszem csak az uj sutyukik vannak felszerelve teljesitmény csökkentő kapcsolóval. Ugyhogy Hayabusa, ha mindenáron csúcsgépre vágysz. Vagy B-King.
Sziasztok!
Motorvásárlás előtt állok és kezdő létemre a ZZ-R1400 az első számú kiszemelt elsősorban a méretei - na meg a sajátom - miatt. Az a kérdésem, ismertek-e olyan megoldást, amivel a teljesítményét alaposan korlátozni lehet amíg az ember hozzá nem szokik az irdatlan erőhöz... Gondolok itt motortérkép átírásra meg ilyesmikre...
Köszi
Király! Hagymakarika for the win!
Örömmel jelentem, hogy a RÓMAIPARTON kinyitott a Jancsi büfé, újra lehet hagymakarikázni

szövegSzombat nekem nem jó de vasárnap mehetünk, addig gyógyulj meg!szöveg
Oké,felőlem akárhova mehetünk, de Miskolcon, azóta egy évvel érettebb lettek! ,

Kulcstartóért nem tudtam menni, mert 6-ig dolgoztam minden nap, és ők 6-kor zárnak!
De ugye nem maradunk le róla?
Kulcstartoert bezzeg senki nem volt, mi? En elintezem csak be kell setalni erte erre
meg lusta banda feneketeket nem mozditjatok
Mar berugtal? Lattad a csapost huggyozni aztan a fejedbe ment, te .
Leszunk tobben, nem mindenki masnapos minden hetvegen, mert iszik de nem birja

Vagy Veszprem legyen vagy Miskolc-Tapolca (Eger?), tudom Peeter te Miskolcra mennel szivesen
meglatogatni a "rokonaimat" .
Estere meg beszelek okoska70-el es megbeszeljuk, de vasarnap mindenkeppen "menes" van.
De romi lesz! két férfi egy kirándulás!
Sajna én dolgozom a hétvégén! Nem tudok veletek tartani.
Szeva Misi!
Vasárnap rám számíthatsz! Szombaton még úgy is esőt mond elég sok felé, de szombatra szép napos idő lesz, 22-25 fokkal! Lemenjünk Veszprémbe a kollégához, vagy merre menjünk?
Én úgy néz ki szombaton Kiskunlacházán vagyok GSXRes haverral a gyorsulásaon, aki akar az még csatlakozhat. Bár ha takarítanom kell akkor ez ugrott.
Sziasztok!
Lenne egy ZZR1100-as moci,amit szeretnék megvenni.94-es.
Tudtok vmi rosszat mondani a mociról?Tipushiba ilyesmi...
Kössz!
Szerintem az utolsó, meg a sokk.
Es ebbol a felsorolt negybol mi az ami annyira art neked, hogy masnap nem tudsz motorra ulni?
Április 24. Hornet 13:00
Május 19. 600RR 13:00 - itt remélem, hogy kijutunk az autópályára is :)
Haverok, bulee, fanta, pina!
Csak bírják a tempót.
Vasárnap valószínű, de nem 100-as.
Az a baj h nallatok gyerkek a bulizas egyenlo a seg reszegre ivas , de majd beno a fejetek lagya.
Talan.
Egyszer.
Remelem.

A vasarnapi csipet csapat ki volna? Peeter es en egyenlore, okoska70 es lacigsxf 99%.

Megvolt a 12 eKm szerviz ma, kovetkezo 6 eKm-en nincs megallas .
Talalkoztam ket 1 hetes zzr1.4-essel , szoltam kukkantsanak ide be, utovegre ok is zzr-esek .
Mikorra mész Hondázni? Vasárnapi gurulás?
A KTM nap részemről sem izgi.