Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

biztosítást sajátot kell kötni a motorra.. hiába van az eladónak érvényes arra a negyedévre... saját névre szólót kérnek... (kértek tőlem október elején)
1. eredetvizsga. igazolás: kb 10en valahányezer
2. igazolás+adásvételi+forgalmi: okmányiroda (lakcím szerinti) --átiratás. talán 15e körül?
3. biztosító. az eladótól érvényes kötelező csekket nem árt elkérni.

2-3. lehet felcserélhető, de asszem a biztosító csak forgalmira mozdul, de ezt nemtom, lehet, h felcserélhető. Óvatosan menj a mocival, nehogy kavarás legyen a biztosítás miatt...

nálunk pl. van biztosítós az ocsmányirodában.
-eredet(papíron az eladót terheli,de megegyezés kérdése)
-bizt
-okmányiroda(jobb ha már most időpontot kérsz)
Miután kifizetem a motor árát, utána (esetleg előtte) milyen lépések szerint és mennyit kell költeni mindenféle papírok rendezésére, hogy legálisan használhassam?
pl: eredetvizsga, okmányiroda, biztosítás, stb... fogalmam sincs, hogy mit hogy kell...
Hogy működik a rendszer?

(Peeter, mi találkoztunk Dani...nál az RF400-ast szeretném megvenni)
Hát én csak szeretnék vállig döntögetni...annyira nem megy csak próbálkozok,"normálisan" meg képtelen vagyok menni. Az enyém is sport-túra motor csak nem veszek róla tudomást
Azért szeretnék inkább valami sportosabbat,jó lenne ha lenne bőven tartalék a gumiban, kipróbáltam sokfélét már.Amit szerintem soha BT020 bridgestone

És ha 50-60 at elköltök gumira vagy ne adj" isten többet.
nem szeretnék csalódni.Bár egyre többen mondjátok,hogy jó a road attack.

És az én kis agyam annyit szűr le ebből,hogy akkor a sport biztos csak jobb lehet.
hogy lehet 2 szezon alatt 2 ezret menni? lesz azon még 12 ezer után is minta
"Dani..., te is megnyomkodtad és elsőre jónak találtad."
dani... te perverz disznó!
A gumikra visszatérve, a Road Attack-al én meg vagyk elégedve. Jól lehet dönteni, tapad, és már a 2. szezont fogom vele kezdeni és még van bőven rajta barázda 2e km után.
Dani..., te is megnyomkodtad és elsőre jónak találtad. Csak hogy Road és Tour ne legyen a guminévben!
Én szerintem következőre is ilyet fogok venni, hacsak nem hallot valami jobbat ebben a kategóriában. A jót meg miért váltsuk le...
Hát most nem volt otthon senki épp, de majd még benézek hátha ott a yoda.
Én is csekkoltam azonnal a neten...

Át akart-e baszni a fasz.

480-nál többet nem szabad adni érte

azt is csak akkor, ha políran ér 550et.

ez az ítéletem:-D
két segédkerék még hátra...
láttál karbit? laknak benne űrlények?
Hát még egyelőre két kereke van. Mást nem igazán látsz rajta. De végre láttam a karbit szétszedve. Mindig is vágyam volt
de alakul mán? motorformája van?
Bátran merem a Cont Road-Attackot. Nekem második garnitura megy le lassan, de a következő is az lesz. Előtte metzeller volt, az sem volt jobb nekem.
Ha kicsit lágyabbat akrasz akkor sport-attack, de az fele annyit megy el. Ára párban 55-60 körül, de én tavaly a motorkiállitáson 52-ért vettem.
Én a hátsót 15 ezer körül cseréltem le. Azóta tettem fel egy új garnitúrát szintén road attackot, abba 10 ezer körül járok, de még van bőven ideje a cseréig. Én nagyon megkedveltem ezt a gumit, sokat elmegy, tapad rendesen (legalábbis normális használat mellett), esőben nagyon jól tapad. Én nem irnám le csak azért mert road. Az igaz hogy 10 fok alatt melegiteni kell mert csuszkál, de melegebb időben tökéletes. Az ára meg nagyon elviselhető. Aki szeret kanyarokban váll leérésig döntögetni annak lehet hogy nem az igazi, de szerintem ott sem okoz gondot. Összeségében ár-érték aránya a legjobb.
Bazze most jövök dani...tól, megnéztem a levélnehezéket. Szegény kicsit kopasz :)
meg kéne tanulni jól olvasni
Uhh bazze csak úgy fossátok a szót geca!
Ami nekem még tetszett aza BT014 bridgestone,azt pedig sokan szídták, Pilot power 2ct is nagyon jó volt.
Utoljára Pirelli Dragon s.c. volt fent csak elől,de az tényleg hamar kopik és aPilot jobbnak tünt.
Köszi. az már kezd egész jól hangzani csak most nézem,hogy a víz nem az erőssége.
Én meg szinte mindig motorral járok,nincs kocsim.(vagyis van egy kisfityó,de arról le kell adjam a rendszámot februárban)
Hasonló a minta. Az a gumi a Conti sport változata. Én is ezzel (a race attack-kel) szemeztem, amikor a Conti-t választottam. Az első párat a Yamaha World-nél vettem (még csak ott lehetett kapni). Egy ott dolgozó ismerős beszélt rá végül a Roadattack-re. Igaz, ebből nem szabad kiindúlni, mert én kimondottan sportos túrázára kerestem gumit (400-ra, nem 750-re). A race-re azt mondták, hogy az elsősorban pálya-út -ra való. Hamarosan úgy is olajcsere, majd akkor megnézed.
Pásztoy 23+32=55
sport attack
hm... látszik a tankon a hupli... hát hogy eddig nem szúrta ki a szemünk csak élőben
Szia "Uma"!

Engem olyan sisak érdekelne ami karcos sérült,hibás fényezésű.
Ezekkel mit csináltok?
A race attack ahogy néztem (képeken) ugyanaz a mintázat csak ez gondolom sportosabb.
szerintem ez lesz 58ért láttam a párat, de ha valaki lát valahol olcsóbban ,tudnám értékelni. 120/70-160/60