IJJ alkesz ez nem szép látvány utoljára akkor ládtam ilyet mikor az ennyim járt igy bár én nekem ennyire nem sérült csak a kis pakolos idom repedt meg meg egy kis festés az oldalán. hát csak annyit tudok mondani hogy részvétem
Sziasztok. nekem egy 96 400-om van én mikor vásároltam a motort fö szempnt volt hogy milyen a tulaj. Hál istennek Thunder megbizhato ember volt és egy tökéletes vasat vedtem tölle.Én mikor megvedtem 32 vagy 35 ezr van benne. én nem vagyok egy nagy hajtos tipus de néha azért odalépek én is neki.mikor megvedtem olaj csere lánszett csere szürö csere gyergya ellenörzés gumi csere stb minden meg volt. egy megbizható kényelmes turára való motor de ha kell tud menni is. Ha motort vásárolsz ne cak a motor árat nézd hanem ezeket is vedd számitásba mert ezek kopoalkatrészek ez percse csak tanács ha elfogadod ha nem . Bár nem tudom a tijetekkel mi a helyzet mert nekem most 43000 km van benne és jött a hiba nemrégiben mentem ujvárosból , Gyulár mint az álom ugy ment odafele de hazafele egyszer recs és elszált a kettes sebeségi fokozat, nagyobb kátyu teleszkopolaj szivárog mire hazaértem Gyulárol a szelepek igen csak hangosak ledtek. Hiába tartod karba ilyen bármikr elöfördulhat.Most bezzeg vakarom a buksimat mert nem olcsó a javitási kölcség de megéri mert imádom ezt a vasat Széles utat.
Hühh, kössz, magamnak öszerakom, azzal nincs semmi baj.
Pár képet betudsz nyomni? hova-miképp vannak rögzítve, illetve hogy kell-e vezetéken kívűl valami más oda?
Rash!
vagyok
kb 10-12 ropi
2 az ülés alatt
1 elöl
akksirol külön kábel és akkor nem kell megvágni semmit kapcsoló kézhez közel
nagykerbe van kedvezményem
jövöhét vasárnap itthon vagyok ha gondolod összerakhatjuk
Azé egy 40.000-et futott motor épp még nem felújításra váró darab. Figyelembe véve a köbcentit, fordulatszám tartományt, és hogy nem vágták szét barom módon. Ismerőseim között sokan járnak már a 40 ezren túl, velem együtt, persze az igaz hogy a legkisebb 850 ccm, és túrázásra használjuk a gépeket, de azért tempósan is járunk. Nekem 1100-es zzr van, most van benne 42 ezer. Gyári lánc van még rajta, most cserélem, a blokkja nem volt még bolygatva, most megy szelep meg miegymás ellenőrzésre is. A zzr meg nem egy gyenge tákolmány, abba még benne van az anyag rendesen, de ez igaz a 80-as, 90-es évek motorjának többségére. Ilyen még a honda cbr 1000f is, rengeteget elmennek gond nélkül. Olaj, víz mindig rendben legyen, meg egy kis odafigyelés és sokáig használhatod.
Inkább elötte mint utána érdemes átnézni, írtad,hogy 550et szánsz rá 96 tól fiatalabb gépet nem kapsz ennyiért, biztos,hogy ezek már voltak sérülve és km is van benne a 40e km nem vészes én 3 év alatt szórtam bele az enyémbe ennyit, én szerintem a folyamatos karbantartás a lényeg. inkább olyantól vennék motort akinél régebb óta van és nem valami hülyegyerektől,aki egy nyár alatt már kinyírta.
Az új GTR1400-el most volt tartósteszt, német rendőrök belenyomtak valami 92 nap alatt 100.000 km-t, és semmi baja nem volt, csak egyszerű kopó alkatrészeket kellett cserélni. Egy motor, ha nem nyélgázon járatják, elmehet 100-150ezer km-t is. Lásd Honda CB500 300.000-es tartósteszt.
hát igen...
látom, te hivatásos szerelő vagy, sokan mondták, hogy érdemes vásárlás előtt (v. után) egy teljes körű átnézetés, hogy nagy meglepetés ne érjen. Ez nálad mennyibe kerül, és ált. a szervizekben ez kb mennyi?
Az hogy hány km van benne, az mennyire értékcsökkentő? Pl egy 40.000 km-t már megtett motort félnék megvenni, nektek erről mi a véleményetek? Tudom, hogy ez is sok mindentől függ, de tegyük fel, hogy nem extrém körülmények között használt motor blokkja meddig bírja? Meddig lehet felújítgatni, és mikor adja meg magát? Ezt sajnos eddig sehol nem tudtam meg, örülnék ha kibeszélnénk
A kipufogók sincsenek jelen teljes létszámban, bár ez nem minden esetben gond (csak ha nincs semmi hozzáigazítva, vagy nem típushoz tervezett), de sérülésre utaló jel is lehet, .
Én is úgy tudom, hogy "93 tól volt váltás (600 -as nál biztos).
Hali!
Szerintem a Zizi testesebb egy picit. Ha sikerül egy olyan 400-ast kifogni, mint az enyém, akkor a kutya se mondja meg, hogy ez most 400-as. MIndenki 6-osnak nézi, aki nem tudja, hogy milyen, Széles gumik, nagy kaszni, nagyon jó hang (nekem nem a gyári kipuf van rajta). Mondjuk nem tudom, hogy a Suzihoz mennyire jobb az alkatrész ellátás.
Köszönöm a válaszokat
A gyári adatok szerint:
Zizi 195 kg 53 Le
Röfi 185 kg 57 Le
Én 186cm vagyok 90 kg, ha ez számít valamit... A két motor méretben kb ugyanakkora, ugye?
Nekem mind2 nagyon tetszik, szóval ezzel a szubjektiv dologgal sem tudok dönteni...
Talán tényleg az dönthet, hogy melyikből találok előbb jobbat
Jah igen, és ruha már van, már csak a moci kéne...
kell az a deklivédő!