Jah ...és pont tegnap előtt voltam a bajai bontóba...
Tök gáz hogy mindent a neten rendeltem , és itt van tőlem 38km-re a bontó ....
Ráadásul minimum hetente járok be a városba ...
A töröttet , meghegesztetheted és lefested ... és kész ...
Gondolom igyis ugyis festeni kellene ...
, más ...
ZZR 400-asnál a gyujtás jeladónál kell lenni olajnak ?
Maxra töltöttem a motorban , és a hátulját emelve szerelem , és levettem a jeladónál a deknit és pár csepp olaj kifolyt. Ez normális ?
Szelephézag kérdést örökös professzorunk már megoldotta, ,a lapkás állítás sajátja, hogy az állítás a lapkák (shim) megfelelő méretűre cserélésével történik, ahogy azt sejtetted. Az eredeti kawasaki cuccokat kettesével csomagolják, kb 5 EUR a két darab(én legalábbis ennyiért vettem)
A lassan leeső fordulat esetleg fals levegő szivás is lehet a szivócsonknál. Szerintem...
Első blikkre okásnak tünik, de mint minden használtmotor/autó vásárlásnál ez is rizikóval jár, senki nem tudja mi van az idomok alatt stb. Mindenesetre egy próbautat megér, és ha szépne megy akkor usgyi csapj le rá.
hi ...
Összerektam a ZZR 400-asom, ...
A gond hogy hidegen nem indul , (melegen pöcröf ), állítólag hidegen támaszkodik a szelep , ezért...
Viszont csak zzr600-as manuálom van , és így nem tudom beállítani a szelephézagokat ...
Valaki oldott már meg ilyen problémát ?
Vagy honnan tudnék 400-ashoz szelephézag adatokat szerezni ?
Illetve ha jár a motor, akkor gázadás után nem olyan gyorsan "ejti" vissza a fordulatot , ez is adódhat a szelepproblémából ?
Valaki nézte már ezt a mocit? Nem ismeritek, h kié?
Olyan csábító az ajánlat, és még szép is, meg a km is kevés... valami fura... Nézzétek meg légyszi!
Köszi
Heló érdekelne a hiányos hengerfej meg lehet,hogy a többi cuc is ha megtudunk egyezni csörges meg a 20-988-0901-es számon vagy küld el a számodat és felhivlak köszi a segitséget.
ebay:artikelnummer190164100848