1 szezont mentem eddig vele, ami 2-3 ezer kilóméter volt. Most kezdem a másodikat!
Én is K&H-s vagyok, és szerintem tök mindegy mi, csak tényleg ne a az egyesületek, mert azok csak pénzmosodák.
Meg minek fizessek 10e-reket, amikor 7 ért is megkapom ugyan azt.
Én ugyhalodtam hogy a máv biztosito egy rakást ..... nem ér mert nincsen szerzödésbe a többi biztositoval és igy nem fizetnek ha fizetnek is jo darabig eltart nekeik én legalábbis ezt halodtam
Köszi a jo tanácsokat gumi ügyben. nézegedtem hát a kiválasztott Cont Road-Attack lessz remélem jo is lessz bár mindenki csak ajánlani tudja. széles utat
Köszi kawa az infót! Még nem sikerült egy garnitúrát a km-ek miatt végigkoptatni, vészfékezés miatt már sajna igen. 160-ról kellett brutálisan lefékeznem a Zizit nullára, mert a kereszteződés közepére kigurult egy söfőr ("Ha kalapot vagy sálat látsz egy kocsiban, inkább állj félre egy cigire!"). A megállás sikerült (bár mai napig nem tudom, hogy hogyan is pontosan), a gumiról viszont leégett a futófelület. A legszebb az egészben, hogy még így is hazahozott (220 km), mert a gumiszerkezet nem sérült (igaz rázott hazáig rendesen). Ezért szerettem meg, persze a teljesítménye mellett.
Én K & H vagyok. A MÁV és a TIR mind köcsög egyesület soha nem fizetnek, sokszor fel vannak függesztve elszámolási pontatlanságok miatt. Amig te vagy ott a biztosított addig nincs gond, de ha egy MÁVos vagy TIRes hajt beléd akkor koslathatsz a pénzed után. (ugye DuB? ) Én úgy votlam vele, hgoy inkább egy ismertebb, megbízhatóbb biztosítót keresek aki rendesen fizet, hisz én se akarnám hogy ha valakinek kárt okozok az hónapokig szopjon az egésszel.
1. Eredetvizsgalat. Ahany haz, annyi szokas, de sztem az eladonak illik megcsinalni.
2. Az adasvetel napjan meg el az elado altal kotott biztositas, de legalabb egy csekk legyen nalad. A kovetkezo naptol viszont sajat biztositasodnak kell lennie, ehhez csak adasveteli kell.
3. Az adasvetel napjatol szamitott 15 napon belul kell atiratni a vasat az okmanyirodaban, ehhez kell az adasveteli, a biztositasi kotvenyed, regi forgalmi, regi torzskonyv. Meg koslatni kell postara csekkeket befizetni, mert nalunk szerencsere nincs burokracia...
Nagyjabol ennyi, remelem nem hagytam ki semmit, amugy az okmanyirodak weblapjan fenn szokott lenni, hogy mi kell pontosan.
más: ti hol szoktatok gumit venni?
Remélem a tavalyi bükkihez lesz valami hasonlatos
cézé
Mert hogy a műhelyben nem az is biztos.
Én is K&H-s vagyok, és szerintem tök mindegy mi, csak tényleg ne a az egyesületek, mert azok csak pénzmosodák.
Meg minek fizessek 10e-reket, amikor 7 ért is megkapom ugyan azt.
bár nem akarok mégegyszer ilyen szitut
érdemes a MÁVnál drágábbat kötni? igen/nem? miért?
1. Eredetvizsgalat. Ahany haz, annyi szokas, de sztem az eladonak illik megcsinalni.
2. Az adasvetel napjan meg el az elado altal kotott biztositas, de legalabb egy csekk legyen nalad. A kovetkezo naptol viszont sajat biztositasodnak kell lennie, ehhez csak adasveteli kell.
3. Az adasvetel napjatol szamitott 15 napon belul kell atiratni a vasat az okmanyirodaban, ehhez kell az adasveteli, a biztositasi kotvenyed, regi forgalmi, regi torzskonyv. Meg koslatni kell postara csekkeket befizetni, mert nalunk szerencsere nincs burokracia...
Nagyjabol ennyi, remelem nem hagytam ki semmit, amugy az okmanyirodak weblapjan fenn szokott lenni, hogy mi kell pontosan.
Udv, Feco