Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Évjáratra , kilóméterre megéri . Küllemre van kifogásolni való , ha mindenkép ezt veszed meg , ezek a külcsin hibák jó alku kapaszkodók ! Valami baromnak kellett két betű a Kawasaki-ból csavarhúzóval le is véste ! Milyen állatt tesz ilyet ? A lényeg hogy motort nem évjáratra hanem állapotra veszünk ! Írd össze mit kell rajta megnézni , meghalgatni , kipróbálni , és mikor ott vagy , puskázz nyugodtan , így semmi nem marad ki !
sziasztok ! mit szóltok hozzá?
Én itt lakok a környéken. Miben segíthetek?
sziasztok
megéri?
http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/hasznaltmotorok/227224/KAWASAKI_ZZR_1100.html
Üdv urak!Van itt netán Pécsi,,vagy környékbeli?
Szia.Ractag@freemail.hu az emailom.Köszönöm a segítséget
ha valaki a szokásos feszültségszabályozó problémával küzdene: szállítással együtt 13-26 dollárért elérhetők az ALI-n.
Szia! Tudok segiteni Adatlap priviben!
Sziasztok.Nekem egy kis segítségre lenne szükségem.Van egy 400-as zizim,ami hajtókarcsapágyas lett.Nemigazán tudom,mi tévő legyek.A javítás,kb annyi mintha blokkot cserélnék,így inkább a blokk csere mellett döntenék.Viszont 400-as blokkot venni szinte lehetetlen,főleg jó állapotút.600-as már inkább lenne,és a kis ördög is azt mondja legyen 6kilós a vas!De nem tudom bele megy-e a 400-as helyére.Kisebb átalakítás nem gond. 96"-os E modellről lenne szó.Aki tud,kérem segítsen, eladó blokk is érdekelne.Köszönöm
Asahina Racing Extec kipufogók eladóak érdeklődni: 06 20 34 57 149 !
Jelenleg egy zzr400-ason vannak :)
Ez a kép a 600-as vezértengelyek állása , a vezérlánc láncszemei nem biztos egyeznek a 400-aséval , de a tengelyek jelölései biztosan ugyanezek lesznek ! Ja és ne önindítóval forgasd !
csak később tudom megcsinálni még, de ránézésre ez így tökéletes lesz!
Sikerült , jó lett ?
nagyon szépen köszönöm a segítséget!
Hali ! A kép a nagytesó könyvéből való , de ugyan úgy állítod a tiedet is . A főtengelyt alul jelre rakod , aztán feszesen a láncot először a jelre állított kipuffogó vezértengelyre , majd a jelre állított szívó vezértengelyre rakod , ezután a láncfeszítőt berakod a helyére , ami mindjárt feszíti is a láncfeszítőt . Szép lassan körbeforgatod , rendesen beáljon a feszítő , ill. ellenőrzöd a jeleket , akár többször is körbeforgathatod . Csak abba az irányba forgatod amelyikben a feszítő a /laza / oldalon van . Tehát a lánccal a kipuffogó vezértengelyt húzod lefele . Ha minden ok , akkor ezzel kész is !
Hali mindenki ! Akinek még nincs , vagy nem tud róla , az ALDI-nál megint akcióban 5000ft az XSAUTO digitális , csepptöltésre is alkalmas akksitöltő ! Amúgy 10e a jófogáson egy cégnél !
Sziasztok! Nekem egy ZZR 400.asom van 95-ös évjáratú. Valaki tud nekem segíteni, hogy mindent hogy kell jelre rakni ? ugyanis hengerfej tömítés csere volt!
Még az előbb lemaradt néhány kép . A féktárcsának van némi lógása . Szabó József 06 20 / 933-6031
Tehát ami van : GIVI doboz konzol . A trepni nem eladó .
- Karburátorsor
- Termosztát
- Üzemanyag szint jelző
- Gázbowden pár
- Első féktárcsa
- ZZR 1100 matrica
- Kawasaki tank matrica és egy kisebb
Sziasztok !
Ha valakit érdekelne van néhány megmaradt tartalék alkatrészem ZZR 1100 C -hez illetve a termosztát az D tipusé de a betét jó a C-hez is ezért vettem meg .
Írjon vagy telefonáljon ha valakinek kellene valami . Ha egyben elviszi valaki olcsóbban oda adok mindent .
Sziasztok!
ZZR 400/600-hoz (E modell `96) van valakinek elfekvő első fehér indexe? Bal oldali is elég lenne, de párban is jó.
Elérhetőség az adatlapon.

Páran a tutilampa.uw.hu -t ajánlanátok, de ott már érdeklődtem.
Köszi, üdv.!
Köszi!
68000 km futott Új gumik,lánc lánckerék,új kuplung és levizsgáztatva adta át.
95-ös évjárat 800 euro. 70 euró volt az átírás rendszámmal együtt.
http://suchen.mobile.de/fahrze...
ha 600 lenne mégis ezen gondolkodnák