Na ! Fog ez menni ! Ez az első szelep amit mértél kapásból 0,10 - del lehet kisebb a hézag : ha pl ez a lapka most 2,50 -es akkor ide egy 2,60 -as lapka kell , miáltal a hézagod 0,15 lesz , ami tökéletes ! Készíts egy lázlapot ahova pontosan ráírod az értékeket , és ez későbbiekben is hasznodra lehet ! Én ilyenre írom ! Esetleg nyomtasd ki , az értékeket írd át természetesen . A gyújtási sorrend ugyan az !
Szia!Hát úgy látom alatta van a lapka sajnos,viszont a egy szívót néztem meg csak eddig,annál 0.25 volt az érték!A gyária pedig 0.12-0.17-ig van!Nekem középen van a vezérműlánc!
Az nagyon jó!Akkor vezérlés le,de előtte fel kell írni a hézagokat,aztán a lapkát is.Köszi a választ!Bonyolult művelet amúgy?esetleg egy folyamatot le tudnál róla írni?
Sziasztok!olyan kérdésem lenne,hogy 92-es zzr 400-on ki kell venni a vezérmű tengelyeket a szelep hézagoláshoz?Láttam más motornál ami csészés volt és csak le kellett nyomni a csészét,egy mágnessel meg kijött a lapka!
Urak ! Egy kérdés az 1100-as ZIZI-ről ! A pár évvel 98-elötti modelleknél a teljesen nyitott verziók RAM-AIR csatornáit két darab kb 3/4 literes kiegészítő kannákkal / TANK-RESONATOR / nevű alkatrésszel szerelték . A 99-utáni verziókat már csak ezzel a plusz kannákkal szerelték . Osztrák barátom szerint a torlónyomás ingadozását simították ki ezzel , így a légszűrőházban egyenletessé válik a turbónyomás és a megemelt benzinszint számára nem fogyogat el a plusz levegő , hanem tempó csökkenésnél is jut még annyi levegő , ami a megemelt üzemanyag utolsó maradékához a tökéletes égést biztosítja . Valami ilyesmi , és mivel náluk a fojtott változatot árulták ez a két kanna tuning gyanánt szerepelt a mozdonyon . A kérdés hogy ti mit tudtok erről a két edényről , lehet ennek köze az utolsó szériák 1-2 lóerőtöbbletéhez ? Hogy nem cukorka tároló azt én is gondolom , már csak abból is hogy fejtetőn van szerelve !
Ha valakit érdekelne van egy digitális órával rendelkező műszerfal , a saját motoromon kipróbáltam , működik rendesen , az óra is hibátlan . A hátulján sérült a fehér műanyag , a működést nem befolyásolja . Fényképen bekarikáztam . 10e ft .
Sziasztok!
Ha esetleg valakit érdekel, van egy eladó komplett Bodis 4-1-be kipufogórendszerem ZZR1400-hoz.
Egyenlőre ilyen képem van hamarosan lesz több.
Érd: email: sifib@freemail.hu
Tel: 30/6444680
Kevés jóval többnek kéne lennie. Ne foglalkozz vele. Nekem is a 400E talán 11kW-al kevesebb volt papíron mint a gyári adat. Nekem senki nem kérdezte meg, hogy tényleg annyi-e. Valószínűleg az a motor még sok-sok éven keresztül lesz 17kW azon a papíron :)
Üdv,minden kawásnak!!! Van egy 1991 zzr 400-as kawám,papiron 17kw-os de ahány adatott néztem mindenhol nagyobb kw szerepel.Eredeti vizsgánis keveselték ateljesítményét a motorra nézve. Négyhengeres motorhoz képest,megfelelőez? Minden infó érdekel!
Esetleg szélesebb , de az sem biztos . De leírom kb hogy van elkészítve : 25 * 5 -ös laposvasra két furat a csomagrögzítők távolságára . A csomagrögzítő fülek felnyitva maradnak , 6mm-es belső furattal rendelkező csőből 15mm-es szelet , ebből négydarab távtartó készül hogy a konzol ne érjen houzzá az idomhoz , persze a csavarokat hosszabbra ki kell cserélni . A laposvasat mikor felfogattad mindkét oldalon , már látod milyen hosszú kell így méretre rajzolhatod , A felfele ívelő részt akkorára méretezed , hogy elkerülje a farokrészt , A farok feletti összekötőre kerülnek a fülek amik a dobozodnak megfelelő platnit tartják . A motor hátulját letakarni fóliával , majd vizes rossz pléddel , és a helyén oda lehet csípni provizórikusan a pontosság miatt , így biztos illeszkedik a helyén , persze ne lángheggesztővel ! :) ha pontos , és illeszkedik jól , levenni , készre heggeszteni , szinterezni , és már kész is egy 35e ft-os hátsódoboz konzol , ami erősebb is mind a "gyári" doboztartók nagy többsége !
utána ,hogy lesz szinkron?
Ha esetleg valakit érdekel, van egy eladó komplett Bodis 4-1-be kipufogórendszerem ZZR1400-hoz.
Egyenlőre ilyen képem van hamarosan lesz több.
Érd: email: sifib@freemail.hu
Tel: 30/6444680
Egy hétig élő ajánlatom Budapesten: http://www.kepesmotor.hu/kawas...
ZZR1100C2 91' - 300K HUF
Érdeklődni nálam lehet!