Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha megvan a szelep akkor utána jöhet a szinkron is . Nézted a videómat ? Azon azt is láthatod .
nem 1 mm !!! csak 0.1 !
utána ,hogy lesz szinkron?
Köszi szépen!Tényleg nagy segítség vagy!1mm-el több van mint kellene!
Na ! Fog ez menni ! Ez az első szelep amit mértél kapásból 0,10 - del lehet kisebb a hézag : ha pl ez a lapka most 2,50 -es akkor ide egy 2,60 -as lapka kell , miáltal a hézagod 0,15 lesz , ami tökéletes ! Készíts egy lázlapot ahova pontosan ráírod az értékeket , és ez későbbiekben is hasznodra lehet ! Én ilyenre írom ! Esetleg nyomtasd ki , az értékeket írd át természetesen . A gyújtási sorrend ugyan az !
Szia!Hát úgy látom alatta van a lapka sajnos,viszont a egy szívót néztem meg csak eddig,annál 0.25 volt az érték!A gyária pedig 0.12-0.17-ig van!Nekem középen van a vezérműlánc!
Miért jó ezt otthon operálni? a 20 szelepes fzs1000 ret pc-s szinkronnal együtt egy 20 as ért csinálták...
Biztos hogy csésze alatt van a 400-as lapkája ?
videóim között megtudod nézni is , csak neked hézagmérés után ki kell emelni a vezértengelyeket .
Az nagyon jó!Akkor vezérlés le,de előtte fel kell írni a hézagokat,aztán a lapkát is.Köszi a választ!Bonyolult művelet amúgy?esetleg egy folyamatot le tudnál róla írni?
Igen a csésze alatt van igy nem lehet más módon hézagolni.
Sziasztok!olyan kérdésem lenne,hogy 92-es zzr 400-on ki kell venni a vezérmű tengelyeket a szelep hézagoláshoz?Láttam más motornál ami csészés volt és csak le kellett nyomni a csészét,egy mágnessel meg kijött a lapka!
Nagyon szép az a vas !
Urak ! Egy kérdés az 1100-as ZIZI-ről ! A pár évvel 98-elötti modelleknél a teljesen nyitott verziók RAM-AIR csatornáit két darab kb 3/4 literes kiegészítő kannákkal / TANK-RESONATOR / nevű alkatrésszel szerelték . A 99-utáni verziókat már csak ezzel a plusz kannákkal szerelték . Osztrák barátom szerint a torlónyomás ingadozását simították ki ezzel , így a légszűrőházban egyenletessé válik a turbónyomás és a megemelt benzinszint számára nem fogyogat el a plusz levegő , hanem tempó csökkenésnél is jut még annyi levegő , ami a megemelt üzemanyag utolsó maradékához a tökéletes égést biztosítja . Valami ilyesmi , és mivel náluk a fojtott változatot árulták ez a két kanna tuning gyanánt szerepelt a mozdonyon . A kérdés hogy ti mit tudtok erről a két edényről , lehet ennek köze az utolsó szériák 1-2 lóerőtöbbletéhez ? Hogy nem cukorka tároló azt én is gondolom , már csak abból is hogy fejtetőn van szerelve !
Hali ! 30 9572466
Szia! Engem Érdekel!! Küldj egy telefonszámot.
Ha valakit érdekelne van egy digitális órával rendelkező műszerfal , a saját motoromon kipróbáltam , működik rendesen , az óra is hibátlan . A hátulján sérült a fehér műanyag , a működést nem befolyásolja . Fényképen bekarikáztam . 10e ft .
Sziasztok!
Ha esetleg valakit érdekel, van egy eladó komplett Bodis 4-1-be kipufogórendszerem ZZR1400-hoz.
Egyenlőre ilyen képem van hamarosan lesz több.
Érd: email: sifib@freemail.hu
Tel: 30/6444680
Sziasztok!

Egy hétig élő ajánlatom Budapesten: http://www.kepesmotor.hu/kawas...

ZZR1100C2 91' - 300K HUF

Érdeklődni nálam lehet!
Köszönöm reagálásodat kérdésemre!!!
Kevés jóval többnek kéne lennie. Ne foglalkozz vele. Nekem is a 400E talán 11kW-al kevesebb volt papíron mint a gyári adat. Nekem senki nem kérdezte meg, hogy tényleg annyi-e. Valószínűleg az a motor még sok-sok éven keresztül lesz 17kW azon a papíron :)
Üdv,minden kawásnak!!! Van egy 1991 zzr 400-as kawám,papiron 17kw-os de ahány adatott néztem mindenhol nagyobb kw szerepel.Eredeti vizsgánis keveselték ateljesítményét a motorra nézve. Négyhengeres motorhoz képest,megfelelőez? Minden infó érdekel!
Nekem nyikorgott, le is cseréltem, gyerekkorom nagy neve nagy csalódás lett!
Köszönöm az infót! Kicsit melegszik az idő akkor nekilátok, mer jelenleg igen hideg van a garázsomban :-). Meglátjuk mi sül ki belőle.
Esetleg szélesebb , de az sem biztos . De leírom kb hogy van elkészítve : 25 * 5 -ös laposvasra két furat a csomagrögzítők távolságára . A csomagrögzítő fülek felnyitva maradnak , 6mm-es belső furattal rendelkező csőből 15mm-es szelet , ebből négydarab távtartó készül hogy a konzol ne érjen houzzá az idomhoz , persze a csavarokat hosszabbra ki kell cserélni . A laposvasat mikor felfogattad mindkét oldalon , már látod milyen hosszú kell így méretre rajzolhatod , A felfele ívelő részt akkorára méretezed , hogy elkerülje a farokrészt , A farok feletti összekötőre kerülnek a fülek amik a dobozodnak megfelelő platnit tartják . A motor hátulját letakarni fóliával , majd vizes rossz pléddel , és a helyén oda lehet csípni provizórikusan a pontosság miatt , így biztos illeszkedik a helyén , persze ne lángheggesztővel ! :) ha pontos , és illeszkedik jól , levenni , készre heggeszteni , szinterezni , és már kész is egy 35e ft-os hátsódoboz konzol , ami erősebb is mind a "gyári" doboztartók nagy többsége !
Köszönöm! Győr egy kicsit messze van és az 1100-as-nak szerintem kicsit más a felfogatása is.