Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja-ja!
Két szép kék gép! :-)
Két kék gép!
Mi is átforgattuk a főtengelyt ma párszor, nehogy berohadjon. Szép volt, jó volt, kevés volt. Üdv mindenkinek!
De le ám!
Jövőhét pénteken,folyt.köv.
Leporoltuk a vasakat: Halászlé túra
Első verzió:milyen dob van rajta?Ha nem a gyári vagy a gyári de nyitott(esetleg már kiégett) verzió akkor lehet,hogy a karbiban a benzint úgymond "elsokalltatták",hogy megfelelően menjen.
Második verzió: valahol falsot tud szívni,és ezért szintén "eldúsították" a keveréket,több benzint adtak neki.
Harmadik verzió:a karbiba nagyobb fúvókákat raktak,esetleg dynojet kit van benne(nagyobb fúvókák és más tű)
Karbit mindenképp megnézném/megnézetném a helyedben,ártani nem fogsz vele.
Tapasztalatom hogy nem kell mindent elhinni amit a régi tulaj mond (hacsak nem jóbarát, ismerős stb. Bár néha azok basznak át a legjobban ). Én alapból mindig gyanakvóan állok hozzá minden használtmotor vásárlásnál. Tehát azt hiszem el amiről vagy van papír vagy látom/érzem. Én amikor eladtam az RF-emet, úgy kicsinosítottam mint magamnak soha! Minden amit ki kellett cserélni ki volt, friss olajjal, friss műszakival, és semmilyen hibát nem titkoltam el, valamint az összes nagyobb karcot sérülést lefényképeztem. Amikor megvették szerelőhöz vittük és a szerelő átnézte, és nem sértődtem meg rajta hogy miez a bizalmatlanság! Ez így természetes! Azóta is beszélek néha néha az új tulajjal hogy miújság régi szép paripámmal (amikor elbúrt vele aszittem sírógörcsöt kapok... pedig már rég meg volt a ZZR). Na visszatérve én megnézném a gyertyát gyertyakábelt, meg azért egy kompressziót. Most hogy hideg van az én gépem még mindig nem eszik 5l-nél többet pedig városban használom budapest szentendrét járom meg minden nap.
Szia!

Köszönöm a válaszodat! Hidegen pöccre indul és az alapjárat is stabil. A motorja is erős. Az eladó állítása szerint 1 éve csinált rajta karbi szinkront.
Természetesen átnézem tavasszal, fékbetét folyadék, szelephézag karburátor, szinkron stb. Viszont a feszültség szabályzó lehet, gatya, ugyanis hosszabb táv megtétele után az akuban pezseg az elektrolit. Lehet nem savas ólom aku való bele, de 14,4V fölött tölt ha már pezseg, ezért szükségem lenne egy szervizkönyvre, hogy tudjam mi merre hány méter. Ha rossz tudok újat építtetni, csak tudnom kellene pár infót a generátorról (csillag vagy delta, teljesítménye stb..) Esetleg valakinek pdf-ben szervizkönyve?
gratulálok, ha tényleg csak ennyi a bibi, egészen jó vétel volt. nézesd át/nézd át alaposan, hogy tavasszal csak motoroznod kelljen vele!
Elmentem, megnéztem megvettem, és három nagyobb hibája van. Oldalidom sérült, de ez a hirdetésben is szerepelt. Gyújtáskapcsoló kicsit szorul, első fék nekem gyöngének tűnik. Lábon jött haza 200 km-t hibátlanul. Szerintem nagyon jó vétel volt.
két éve 400000-ért árulta egy másik tulaj.akkor még jo álapotban volt megnéztem én is.ahoz képest lement az ára elégé!
... Én személy szerint akkor is a ZZR 500 vagy 600 ast választanám.
Fogyasztásuk egyenlő, viszont jobban motorozhatóak.
Látatlanban érthető,hogy kétkedsz a műszaki állapotában,de nem feltétlenül értek egyet veled.
Nem mindegy,hogy egyben adsz ki nagyobb összeget és utána derülnek ki hibák(mégiscsak közelítenek a 20-hoz) akármennyire karban volt tartva a motor,vagy jóval kevesebbért veszel egyet,amit szép lassan megcsinálgatsz magadnak,és ugyanazon-vagy kevesebb- összegből TUDOD,hogy jó motor van alattad.Amit én vettem az is kb ennyi volt.Blokk jó,szerkezetileg jó.Vannak dolgok amiket ki kell cserélni illetve meg kellett csinálni.Lassan haladok is mindennel és bőven a piaci ár alatt vagyok még mindig Esztétikára ugyan sosem lesz gyári,de remélhetőleg a tolvajok szeme is elkerüli pont ezért..
Elvileg ma megnézik a szóban forgó motort,várjuk meg a fejleményeket.Engem is érdekel,hogy miért ilyen olcsó de első körben mindenképp látok benne fantáziát.
Szia!

A fék is a jobbkéznél van!
ha nincs sok pénzed, ne egy ilyen leharcolt vasat vegyél, ami pont feleannyiba kerül (miért is?), mint a használható, jó állapotú darabok. keress rá itt az oldalon a "ZZR történelem" cikkekre, ott szerepelnek a modell típushibái, szerencsére nincs sok belőlük.
Én is 1000-rel kezdtem,majd a fokozatosság elvét követve 750,és most a 400-as ZiZi
Szerintem fenntartható anyagilag és jól motorozható.Szokatlan a "nagyvasak" után,de nekem eddig bevált.
Ugródeszkának a "nagyok" közé mindenképp ideális.
Nem ismerlek,tehát nem a rosszindulat szól belőlem,de a jobb kéznek a féket is ugyanolyan jól kell tudni kezelni,mint ahogy a gázt cibálja
Hallott már valaki a Worker bukókról?
Szia!

Egy egyből 1100-ra ültem! Jobbkéz diktál! Csak a döntésekkel van ban!
kisebb túrázásra használnám, meghalni nem szeretnék, 125ccm után a 600-as kicsit nagy ugrás lenne, és a fenntartása sem kevés pénz, úgy hogy főiskolára járok. Előreláthatólag csak 1 szezont szeretnék vele motorozni, és utána nagyobb motorra váltani.

Esetleg valami típushiba ?
Most mondd meg... :)
szerintem kevés a 400-as teljesítménye, de embere válogatja.
elég tré módon fényezték újra, és irreálisnak tűnik az évi kétezres futás. viszont elképesztően olcsó, érdemes meglesni.
Sziasztok!

zzr 400-ról valami vélemény? Ezt néztem ki magamnak. Szerintetek?