Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Ha valaki szeretne venni egy jó 600 ZZR-t keressen meg vagy nézze meg a használt autó,motorok,kawasaki,zzr ,felhozatalt ott hirdetem
az enyémet.Bővebb infót emailen is tudok adni bárkinek akit érdekel.

További szép napot nektek!
Szuper! A kövi hónapban lesz rá lóvém, remélem addig meglesz. Esetleg árat írnál vagy személyesen? Képet is küldhetnél. Köszi!
nekem van ha kell hivj fel 06309492804
Hali! Nincs valakinek ZZR600E-hez való eladó műszerfala? Az enyém egy kicsit viharvert, a napiszámlálónak nincs meg a nullázó gombja és nem is forog a számláló. Sebességet fordulatszámot mér, meg vízhőfok, benyaszint, de tök idegesítő ha számolni akarok fogyasztást fel kell írnom valahová az épp aktuális km állást (mert az még forog hála az égnek ). Szal kéne egy jól működő darab. Ha esetleg közületek nincs senkinek és kénytelen vagyok ebay-ről megrendelni és csak mérföldes műszerfalat találok értelmes árban, akkor annak a km számlálója meg a napiszámlálója is mérföldben mér?
Ha szétgyilkolom a gépet akkor sem eszik 5,6nál többet. Méghozzá úgy hogy fos az alapjárat (karbiszinkron nagyon kéne) és a szelepekre is ráfér az állítás. Túrázgatós tempóba, mondjuk 100km/h utazóval 4,5l/100km. Városi használatnál 5l/100km. Lehet nem csak karbiszinkron kell annak a gépnek... Lehet módosítottak a szekunder áttételen? Nemtudom h ez csinálna e ekkora többletfogyasztást annyira nem értek hozzá, csak kérdem. Először mindig a legegyszerűbb dolgokkal kezdj, ha utána akarsz járni. Szal légszűrő nincs e elkoszolódva nagyon, gyertyák állapota, esetleg gyújtáskábel (filléres tétel!), az sem lenne meglepő ha valahol szivárogna a benya (volt már rá példa). Esetleg ha a kezedbe akad egy kompressziómérő mérj kompressziót. Nem ad vmi pontos képet a motor állapotáról, de ha alacsony a kompresszió akkor már tudhatod hogy a blokkal nincs vmi rendben. Aztán csinálhatsz nyomásveszteség mérést, ez már kicsit konkrétabb képet ad a hiba okáról (kopott dugó gyűrű, szelep hiba, hengerfej tömítés stb...). Hidegen hogy indul a gép? Alapjárat ingadozik?
Szerintem nem tagadunk ki, ha motort váltasz :)
Köszönöm a sok információt,remélem szükségem is lesz rá!Nagyon nem szeretném,ha elmenne a Vas!És veszítenék Vele egy jó Csapatot is,itt a ZZR-Fórumon!
Szervusztok!

Nem régiben vásároltam egy ZZR400-ast.
A motor nagyon jó, nagyon szuper, egy részét leszámítva és ez a kuplung. Már vagy 5-ször megcsináltuk és most se jó!
Először is nem volt jól beállítva, az egyszerű volt, megoldottuk, aztán elment a beállítás, megint elment, és a végén kiderült, hogy azt a kart ami a kuplungot húzogatja már teljesen átkoptatta a benne lévő csap!
Aztán jött az újabb kar, az 5 méter után kikopott!
Utána gyanússá vált, hogy a kiemelő csapágy rossz, és valóban rossz volt.
Most új csapágy került bele, de már 20 km után elkezdte az újabb kart kikoptatni.
Valakinek volt már hasonló tapasztalata?
Kutya biztos tud Neked segíteni ebben IS
Sziazstok!

Még a dobozolása érdekelne. Van rá givi v kappa doboz/konzol vagy egyedileg kell csináltatni. Hol lehetne olcsón beszerezni?
Válaszokat köszönöm!
Zoli
Szerwusz !

Nekem a zx6 os "sportos" használat mellet 6 liter alatt marad. Kényelmes túrázgatva 5,5 körül.
18 literes az üza. tank.
Sziasztok!

Tegnap vettünk egy ZZR 600 (E) mocit(1996). A fogyasztással kapcsolatban lenne kérdésem mert elég sokkat evett.(120 km alatt 10l autopálya 130 al) Ez normális v sürgös karbiszinkron lenne szükséges. Illetve tanácsokat szeretnék kérni a dolog megoldására és az is érdekelne h nektek 1 tank al mennyit megy?
Válaszokat előre is köszönöm!
Zoli
vasárnap valamiféle motorozásos akció szerű ...
a gumi típusa ideális a motorra, de a nyolcéves kor már gázos (főleg, hogy még két-három szezont elfutna ez elvileg), a méretről nem is beszélve. a ZZR gyengécske hátsó futóműve miatt inkább 150/70 et javasolnék, nekem bevált.
Olyan ez, mint a dugás.
Jól kell felrakni a szárra és jól kell a helyére beütni.
Nehéz ezt két szóban elmondani :)
...de ennél a két műveletnél szúrják el az esetek 99% -ban az új szimmeringet.
Persze a tartóssághoz egyenes krómszár és kopásmentes csapágyak is kellenek!


MZ -n és kiszúrtam a rendszerrel, mivel köztudott 2fékezés és elhajlik a krómszár meg nincs csapágyazva külön, hanem a ház vezeti meg és elég szépen kopik...
Szimmering helyére egy szimmeringtartót beraktam zsugorkötéssel és abba a tartóba 3db szimmering fér be, és 1mm kisebb belső átmérőjű van benne, ez 0,5mm passzosabb illesztés...
Környékünk egyetlen MZ motorja amiből sose jön ki a teló olaj :D
Szia!

Az én javaslatom:
Az ülés átalakítása, tömés kiszedése, a szivacs helyett zselét kell rakatni, abból kevesebb is elég, és még is komfortos, ott tudtok nyerni legalább 2-3 cm-t, aztán pl a motoros csizmával szintén.
Van pl a Daytona Lady Evoque GTX ez vastagabb talpú az átlagosnál, és van kis sarok része ezzel is nyertek kb 2 cm-t
Borsod inkább hagyjuk. Ha pestről rendelem olcsóbb mint ha kétszer bemegyek Miskolcra pedig csak 20 km
Szóval várok bármilyen jó beszerezhető hepyez. Hogyan is szerelhük a teló szimeringet? Mi az a két lépés ami miatt ne fossuk el szezon közepén az olajat a teloból?
BKK -t ne is mond!

Én inkább járok egy nap 2X3db vonattal, de nem fogok venni BKK bérletet...(fel kőbányáig, gyalog át másik kőbányára, be nyugatiba, ki melóhelyig), pedig lenne Keletiből bkk járat de a francokat adok ki 12eft -t napi pár km buszozásra....

12e gecisok egy havi felnőtt bérletért!
Aki Pesten lakik az is ennyiből havonta betud járni melóba robogóval vagy kis ccm dízel kocsival.

Munkábajárni vegyél valami 50es 4T -t ami nagy kerekű ropogó.
16" télen is kezes és az ótómata miatt dinamikus, mert mindig nyomatékcsúcson, meg mivel 4T nem eszik és 50es nem kell műszakiztatni...
Biztit meg kötsz rá ezeröté :)
150e körül már elég jó választék van a piacon....
Ésszel elmennek 1,5literrel/100km!
Hát csapágycsere most nem volt, a szárat se mértem ki, szal nem tudom görbe-e (összeszerelésnél kiderül). És sajnos az olajat se cserélték benne két évente... De alaposan kitakarítottam új szimering került bele, meg új olaj. Nekem most csak az a lényeg, hogy amíg csak lehet idén motorozni tudjak vele munkába menni. 100x olcsóbb mint a BKK. Az olaj is csak repsol, mert úgy is akarok progresszív rugót bele tenni a kövi szezonra és akkor újra megy az egész hercehurca. De azért köszi hogy felhívtad a figyelmemet ezekre
Cikkszám alapján ahol gyári cucc van.
Nem tudom neked melyik szalon van közel.
Van az országban sok bolt.
7 eves a gumi. Nem tennem fel.
Szerintem az már túl vastag lenne. A gyári méret (a motoron lévő gyári matrica szerint) elöl 120,hátul 160 ettől +-10mm-vel szokás eltérni,ezt még a vizsgán is elfogadják.
Szerintem párban túl olcsó annyiért,ha tényleg csak ennyit futottak.(lehet javított valamelyik,mert defektes volt vagy kockásra fékezték,stb...érdemes jól megnézni )
ZR17 és R17 gondolom ugyan azt jelenti...ugyi?
Sziasztok!

180/55-ös gumi még elfér a zizi alatt? Láttam egy pár Michelin Pilot Road 180/55 és 120/70 R17 gumit, 10000ft, 2006-os, mintamélységről nincs még infóm, de elvileg kb 1000km-t futottak..... Ez a cucc jó lehet? A hátsóm az kuka, elöl meg csak 3mm van, így mindkettőt ledobnám..... ha valaki mond egy jó szót a fentiekre :)