Ha már felvetetted a kérdést meg is válaszolhatnád hogy tudjuk mi az a két fontos lépés.
Perselyeket Te hol szerzed be?
valószinű nekem is cserélnem kellene.
prizmán kimérni nem görbe-e a szár, aztán 99% ennyi idős korában a 4db önkenő csapágyat cserélni mind a két szárnál, tuti az illesztés megnövekedett.
Sőt mivel gondolom 2évente nem volt sose olaj cserélve alaposan mindenhonnan kimosni a kopadékot.
...de hiába is jár a pofám csak lehülyéznek, mert "jó az úgy"
Meg aztán a szimmering berakásának van kettő darab fontos lépése amit kevesen tudnak, mi az amitől nem fog megdögleni még az első szezon közepén.
Köszi szépen! Akkor ezek szerint nem nyomtam elég erősen mert meg sem moccant! Nem mertem nagyon állatkodni. Úgy is szét lehet húzni a két részt hogy a dugó a helyén van? Mert én próbáltam de nem sikerült. Ezek szerint ott is alkalmazhatok még több erőt
Tényleg kössz így esélyes h kész lesz hétfőig a gép
Alul a csavart levegos kulccsal vagy utvehuzoval vagy elektromos kulccsal kiveszed majd a zeegert a szimering folott kiveszed es par hatarozott rantassal szetrantod a telot.
Sziasztok! SOS segítségre lenne szükségem! Elfosta magát a telószimeringem elég csúnyán, szal cserélnem kell. A teleszkópokat már kiszedtem, viszont a krómszár tetején lévő "dugót" nem tudom hogy kell kivenni. Ilyet még nem szedtem szét. Tehát hogy kell azt kibuherálni onnan? A servicemanualon nem nagyon igazodom ki. Teszek egy képet is hogy tudjátok miről beszélek. Segítsetek plííz!
Szia Karakk. Nekem van egy ültetett zzr 400-som. Ha érdekel akkor dobj egy sms-t erre a számra ( 06203129210 )és akkor a próbát meg tudjuk beszélni. 4.5 cm ültetés van a zizin. Semmi probléma vele. Endre
Sziasztok ZZR-es fiúk lányok:-)
Megváltam a nagy vastól...eddig sem szóltam ide sokat, ezután meg pláne nem fogok. Szóval legyetek jók, vigyázzatok magatokra,meg egymásra. Ne kérdezzétek mire váltottam, mert kiröhögtök:-D
az ültetés megváltoztatja a gép viselkedését, ezért előbb az üléssel variáljatok szerintem, és ha az kevés, akkor lehet belemászni a futóműbe. plusz tipp: ha átalakítod magas, szélesebb kormánnyal a motort, az egyenes üléspozíció miatt még könnyebben leér majd a lába, ez is simán hozhat 1-2 centit.
Igen, de a keményebb rugó miatt kisebb az esély, hogy leér egy hupinál, mert ugye nem engedi becsúszni a telót. Padkára amúgy sem tudsz felmenni ha magas mert gyárival is leér :D
Én nem írtam,hogy nem fog járni hátránnyal,vagy megalkuvással!
Csak azt,hogy vannak lehetőségek!
De az általad írt,"rövidebb de keményebb rugó " is szintén hasmagasság vesztéssel járna!
A villa toligálással szerintem az a baj, hogy ha leülteti a gyári rugókkal akkor egy bukkanónál leérhet az alja. Nekem gyári a cucc sőt a villa síkban van a kiflivel ami eddig nem így volt és egy hupis kanyarban így is letette a hasidomot a múltkor. Szerintem talán egy rövidebb de keményebb rugó lenne jó.
Nagyon sajnálom,hogy nem voltam a Guruláson!Egy olyan problémám volna,hogy nagyon szeretném,ha a Páromnak adhatnám a Motorom!Egy a baj,stabilan nem ér le a lába,egykoron Valaki ugyanezen okból 4 centit tudott ültetni a Vason,szerintem elég lenne!
Valakinek ötlet?
Perselyeket Te hol szerzed be?
valószinű nekem is cserélnem kellene.