Van ilyen is,olyan is!
De általában a karbisok ejtőtartályosak,+benzincsap!De mondom,mind két fajta lehetséges a karbisnál,míg az injektorosnál csakis pumpa jöhet szóba!
gondolom egy nagy, mondjuk literes vasnak, mikor éppen 12 000-en forgatják, már nem elég a gravitáció, h elég naftát kapjon. pláne, hogy a gravitáció sincs mindig jelen: átdöntések, bukkanók, stb. megtréfálhatják a fizikát, de a blokknak ilyenkor is menni kell...
Akiknek rosszalkodott a feszszabályzó azok mit csináltak? Úgy tudom többen is valami okos megoldást alkalmaztak ami már évek óta atom biztos :) Az alapjárati töltésem 13.7-8 aztán pár százas fordulat emeléssel 13.9-14 és után szépen csökken ahogy emelem a fordulatot. Egy kis segítség kéne mit csináljak.
Én se értek hozzá,de oly szívesen szétkaptam volna!
Na mindegy!
Hátha lesz még alkalom,és akkor feltehetem majd a nagy kérdést Kutyának: Lavór legyen belőle,vagy vödör?
Semmi gond, fő hogy sikeresen hazaértél! Azért inkább nézesd meg azt a három hengerezést, nehogy nagyobb baj legyen belőle.
Remélem jövő héten még nem lesz nagyon hideg a kawa kanyarra.
Sziasztok!
Szerintem fasza volt minden, viszont a zsámbék felé hazatartó csappattól ezúton kérek elnézést, hogy nem álltam meg elköszönni, de én is elkezdtem 3hengerezni alacsony fordulaton, így nem kockáztattam egy megállót. 3hengerrel értem haza, viszont 5 perc állás után 4 hengerrel indult... Lehet mégis meg kellett volna állni zsámbékon :)
Peeter én köszönöm!
b
határeset... nem működik tökéletesen a pumpa (67ml/32sec helyett csak kb 55-öt tol, azt is gyengén), de a háromhengerezésnek nem biztos, h ez az oka. szétkaptam, hamarost jön le Áronékhoz, h idén tudjunk még nyomni pár túrát.
kár ezen rágódni, azt mondom. megvolt, rendben volt, és ez egy szabad ország: bárki szervezhet jobbat, tessék.
lehet, arra is elmegyek majd, de akkor már viszek tartalék benzinpumpát is
Akkor pláne csak pislogok.
A túra előtt 3 nappal feltettem a túra útvonalát, ahol látszódott, hogy nem autópályázni megyünk. Mégis eljöttél, megtetted az útvonalat és akkor utána jön a panasz, hogy a kanyargós részeken mentünk.
A "Poprad felé" pedig tág fogalom, nézhetjük akárhonnan...
De általában a karbisok ejtőtartályosak,+benzincsap!De mondom,mind két fajta lehetséges a karbisnál,míg az injektorosnál csakis pumpa jöhet szóba!
Tóth Gyuszit keresd biztos van megoldása
Na mindegy!
Hátha lesz még alkalom,és akkor feltehetem majd a nagy kérdést Kutyának: Lavór legyen belőle,vagy vödör?
Remélem jövő héten még nem lesz nagyon hideg a kawa kanyarra.
Szerintem fasza volt minden, viszont a zsámbék felé hazatartó csappattól ezúton kérek elnézést, hogy nem álltam meg elköszönni, de én is elkezdtem 3hengerezni alacsony fordulaton, így nem kockáztattam egy megállót. 3hengerrel értem haza, viszont 5 perc állás után 4 hengerrel indult... Lehet mégis meg kellett volna állni zsámbékon :)
Peeter én köszönöm!
b
Pedig már reméltem hogy az én kezeim közé kerül!
Mi lett a Barbi gépével? Pumpacsere?
lehet, arra is elmegyek majd, de akkor már viszek tartalék benzinpumpát is
A túra előtt 3 nappal feltettem a túra útvonalát, ahol látszódott, hogy nem autópályázni megyünk. Mégis eljöttél, megtetted az útvonalat és akkor utána jön a panasz, hogy a kanyargós részeken mentünk.
A "Poprad felé" pedig tág fogalom, nézhetjük akárhonnan...