Jelentem még mindig rohadtul köd van itt. Ha lenne jóféle cordurám most abba bújnék bele 2 pulóverrel együtt :D Bőrszerkóba szar lesz. Vesevédő, alá nadrág,pulóver,sál XD . Egyben szezonzáró is lesz ez az összeröffenés.
Hali!
A túránál Szomor és Gyermely körül kicsit több emberre számítsatok aki lézeng, mert búcsú is van, illetve a gyárban nyílt nap van és kb. 1200-1500 ember fog arra mocorogni természetesen nem egyszerre!
Jó utat!
Időjárás jelentés Bajna: Reggel 8:18 Bajna sziti sarka. A hőmérséklet tűrhető, de nincs meleg. Köd minden irányba, de viszonylag nagy látótávolsággal. A messzi távolban már igyekszik a napocska meggyilkolni a ködöt. Ha minden jól megy pár óra múlva szép idő lesz. 10 előtt valamivel terveztem elindulni Zsámbékra, hogy bőven 11 előtt oda érjek. A kezdeti érdeklődések után senki nem jelzett vissza, hogy jön velem, szóval lehet, hogy egyedül fogok várni :S
plusz egy fő a Hegylakók Face -oldalán is bejelentkezett, vagyis - elvileg - 18 motor összesen. még a végén azt hiszik, olcsóbb benzinért vagy örök nyárért tüntetünk, annyian leszünk
az RFemen is az volt és az 53 lóerő volt. Az elején én sem voltam nyugodt, de megnyugtatott a gödöllői szerelő (suri) hogy nincs gáz, nyugodtan használjam úgy és ha elérkezett a csere max akkor nittelőset teszek fel. Patentszemet házilag is fel tudod rakni, nitteléshez meg célszerszám kell szal az szerelő. Ha csak nem hekkeled meg egy 100as szöggel és 3 kilós kalapáccsal . De egyértelműen a nittelés a tartósabb és biztonságosabb változat
Egy 400as 33kW-os gép láncára sztem nem kell 30ezreket költeni. Ha jól tudom 45 LE-ig még a klippes patentszemes megoldást is használják. Valamilyen tömítő gyűrű azért legyen benne (O, X, W, VX...) mert az többszörösére emeli az élettartamot, ha megfelelően ápolod. Ha nekem 4kilósom lenne, kipróbálnám ezt a láncot , de egy kicsivel többért itt van ez a belga gyártású lánc ha nem bízol a távolkeleti "szemétben" . Én tuti kipróbálnám az olcsóbbat, mert ha már van benne vmilyen tömítőgyűrű nem lehet szar. Szekunder áttételnél meg el kell döntened, hogy mi a fontos: gyorsulás (kicsivel több fogyasztás rovására) vagy végsebesség. Ez attól is függ mire használod a gépet. Túrázgatás és hideg fejjel városban cirkálgatás akkor gyári áttétel, vagy esetleg egyel nagyobb első Lkerék. Ha azért szeretsz néha állatkodni (mint jómagam ) akkor előre egyel kisebb Lkerék esetleg megveszed hátra az 52 fogast de az már 3 fog eltérés a gyárihoz képest (sztem az sok!).
Elöl csak egy H4-es izzót találtam és semmi mást, még csak kóbor vezetéket sem.