húú örülök hogy szuper a gép.Nekem biztos lesz rajta élvezkedés mert inkább v2eseim voltak. volt egy öreg z1000em de azért az mégis csak gyengécskébb volt mint ez lesz:) Remélem összejön a bót!
Bar nekem nincs tul nagy tapasztalatom tobb tipussal, de en nagyon megszerettem az ezeregyest. :) A magassagom miatt sajnos a 600-as kicsinek bizonyult, igy ez lett a "kezdo" motorom, de egyaltalan nem bantam meg. Irgalmatlanul eros, de lassan is lehet vele menni, viszont gyakrolatilag barmilyen fordulatrol es barmilyen fokozatban huz, mint egy mozdony. A merete es a tomege nem kicsi, de megszokhato. A fogyasztasa nalam varosban 7l korul alakul ugy, hogy azert gyakran felnyerit a 147 lo. :) Vezettem Honda CBR1100XX-et, amit elvileg a nagy Z legyozesere keszitettek, es bar erezheto volt a jo par ev kozottuk, de nem vallott szegyent az oreg. Ar/teljesitmeny aranyban szerintem jobb. A futomuven van mit csiszolni, telen kicsit bele fogok melyedni a temaba, hogy tavaszra javuljon ezen a teren. Ami nekem eddig nem tunt fel, de mondani szoktak az az, hogy gyenge a fek ekkora teljesitmenyhez. Ez is konnyen orvosolhato, es eleg egyszeruen felszerelheto egy 4 vagy akar 6 dugattyus nissin nyereg, amivel allitolag sokat javul ezen a teren. Esztetikailag nekem speciel nagyon tetszik, foleg a C modell a maga nyersessegevel, de latszik, hogy a D modell kiforrottabb formailag. Nekem a C hatso fertalya a 70-es evek szupersportkocsijait idezi a kocka lampaval. :) Alkatresz ugyben kicsivel minden tobbe kerul hozza, mint egy 600-ashoz, de nem nagysagrendekkel. Egy dolog hianyzik, de az nagyon, az uzemanyagszintmero. Bar ha kiismeri az ember, akkor a megtett km-ek szamabol kalkulalhato, hogy kb. mennyi van a tankban. Ezen muszer hianyaban elfert volna egy RES allasu benzincsap is szvsz. Nekem eddig szerencsere semmi komolyabb gondom nem akadt a geppel, az aprosagok is inkabb elektronikai jelleguek voltak. Ugy vettem, hogy rossz volt az AC releje, illetve volt egy idoszak amikor a fordulatszammero kb. dupla erteket mutatott, de ez magatol megjavult. :) Ezeken kivul a hutoviz homeroje nem mukodik, de meg nem tudom, hogy hol a baj. Ez is a telen lesz orvosolva.
Sziasztok!
Szükségem lenne a segítségetekre!
Generátordeklit keresek a motoromra/ZZR600E/,eddig nem találtam sehol pedig egy pár helyen már kerestem!
ha esetleg lenne valakinek eladó elfogadható áron,szívesen megvenném!
Előre is köszönöm...
Valoszinuleg egyrol beszelunk, bar itt nincs "teljesen" betekert allapot, mivel egy muanyag tekerentyu van amit a menetiranynak megfeleloen korbe-korbe lehet forgatni, es van rajta 4 jelolt beallitas I-tol IIII-ig. Ma II-es allapotban hasznaltam, es erezhetoen jobban viselte a remek bp.-i utakat...
rugóstag keménysége? szerintem inkább a csillapítás feszessége lesz az... én teljesen betekerve használtam a hatkilóson, mivel szegénykém eléggé alulcsillapított (elöl és hátul) kétszeméllyel.
Nem reg fedeztem fel, hogy az 1100-as hatso rugostagjanak allithato a kemenysege 4 fokozatban. A gyari beallitas a II-es, nekem III-ason volt, azaz elvileg kemenyebb, mint a gyari. Most visszaallitottam II-esre, holnap lesz a menetproba. Ti milyen allasban hasznaljatok a masinat?
Ez a busz forduló! Ismerem.