Én speciel matt hatásúra gondoltam, és a kopoltyúkat zöldre festetni, mint az új ZZR 1400 Performance-nál is van. A lime partyn nagyon bejött az a szín..
pécsen láttam már ilyet a VTN-eseknél, ha a szín nem változik, a rendőr sem szólhat. csábító a dolog, mert egy frankó alapszínnel jól néz ki, de elég húzós. ráadásul nagy idomfelületű vas könnyen "bálnásodik" tőle, meg kell törni pár dekorral, hogy ne legyen unalmas a végeredmény.
Bandi ezeregyesét megcsináltattuk ilyenre (vagyis a légbeömlő borításait), az állat lett a bordó kontrasztjaként.
Sziasztok! Hallott már esetleg valaki motor teljes idomzatának a bekarbonfóliázásáról? Ha igen, mik a tapasztalatok: élettartam, árak, rendőrök mennyire kötnek bele?
Előre is köszi a válaszokat.
és ez az említett szerelő hol van? Budapest vagy pest környéke? 14ezer az rohadt jó ár lenne, habár a mociban valszeg az összes lapkát cserélni kell, mert már eléggé csattog (legalább is remélem nem a vezérműlánc adja a hangot )
Én Tasihoz vittem a motort ezekre az állításokra(de nem emlékszem mennyit fizettem :$ ) azt hiszem hogy 14e volt a lapkázás,karbi szinkron,O gyűrű csere, állítás. Aszondják az a tuti ha a szimmeringről leveszed a rugót és ráteszel egy egyel kisebbre valót.(Mondjuk én a dupla ajkasra esküszök)
Sziasztok! Elkezdett ereszteni a telószimeringem és arra gondoltam, ha már így muszáj megcsinálnom tennék bele progresszív rugókat. Szerintetek megéri? Na és milyen viszkozitású olajat tegyek bele? A manual 10W-t ír. Hátulra is van értelme beszerezni a prog. rugót? Jah és nem utolsó sorban kell a gépnek egy szelephézag állítás karbiszinkronnal. Na hát ennek a két dolognak biztos hogy én nem állok neki, szal mennyi lóvéra számítsak? Esetleg pesten vagy környékén tud valaki jó szerelőt?
Mi majd félreállunk a csoportképnél!