Szia!
Ugyan ebben a cipőben jártam én is, ezért vettem meg a zx6-ost.
Amcsiban zzr-ként ment, nálunk zx6r. Az enyém 636-os, 2002-es évjáratú, nézd meg az adatlapomon.
Tudna valaki segíteni?
Lassan szeretném nagyobbra cserélni a kis zizimet.
Mondjuk egy 600-asra de tudomásom szerint,ezt a típust csak az amcsikhoz vitték, de javítsatok ki ha tévedek.
Eladnám a mostani 400-ast és egy ilyet szeretnék.
Ötlet, infot szívesen vennék
Köszi előre is.
Szép napot!
sziasztok kihasználatlanság miatt eladova valt szeretett gepem.. 400/600 kisebb esztetikai hibakkal az ar sportmotor.hu rol jelentkezoknek iranyar. http://m.jofogas.hu/vi/1118954...
nézd itt rá a bizonyíték hogy miért kell vigyázni egy B kawára.
ezt hogy itt a srác konkrétan leírt mindent a motorjáról és a fejleményekből pont itt a használt autón az eladhatatlan megbízhatatlan motorok közé sodorta a B kawát, kb olyan szint mint az FZR1000, az is köpködte kifelé a főtengelyt magából a primerlánca a megszégyenítő 40 000 ft fölé kúszott árban, olajfogyasztása kaotikusan magas szinteket is elérhetett, de alapjában a vadonat új alkatrész beépítése sem segített csökkenteni azt, láttam meg gyűrűzött FZR-t ősz barnára kiégett leölősorral. ugyan annyit evett utána mint előtte, a tulajnak - 100 000-be fájt akkor. volt még probléma az FZR-ben de hagyjuk, most a B kawa is elérte ezt a szintet hiába minden elővigyázat omlik össze a motorja. na most én az alapokról építem a blokkot teljesen kitakarítva főtengely ellenőrizve, új csapágyak, ellenőrzött olajszivattyú, a hengersor mivel szétkopott így rápróbálok a zizi dugattyúkra nem a tuning miatt ezt határozottan mondom ez csak üzemelést elősegítő megoldás és hogy ne kelljen az üdítő és a szendvics mellé olajat rakni ha motorozni indulok a B kawa motorján a korona a hengerfej, ott lehet hibát keresni /találni bőven. gátrepedés, repedt vagy törött szelepvezető, kopott kipattogzott vezérmű tengely, a szelepfészkek tisztítása ellenőrzése, szelepek ellenőrzése főleg az ék tartóknál, főleg a 16x2 db ék alapos vizsgálata szükséges. amit még hallottam de nem láttam hogy meg röggeneztetik a szelepeket a belső repedések miatt is. szóval elég gáz a B kawa talán ilyen kaotikus lehet egyes zxr modell is mivel egy gyártó egy konstrukció. ha már a B kawa helyett C-t vásárolsz ilyen gondjaid nem lesznek csak tankolnod és az általános kopó dolgokat kell cserélned, hmm ha jól emléxem a nagy 1100-as zizi is ilyen gondokkal küzdött még. ha ezek a hibák hamarabb összeadódtak volna a kawa tulajdonosoknál -mondjuk világszerte- mint pl a suzuki TL-TL-R modelljeinél kijöttek, megingatták volna a legkisebb japán gyártót.
vájszekó ebájon nincs?
Szerintem postával kijön 2kilóból a komplett kit és a hengersort meg fúrni se drága, nem bevonatos....
Vigyázva újabb 150-200ekm! (csak legyen hozzá jó hengerfej is.....)
2 db-ot kaptam a szerelőmtől, nem szereti a sokkkkkbetűs alkatrészeket tartogatni-nem kell érte szidni van ilyen ember is- itt helyben pl a zzr 1100 teljesen kikopott mint motor így nem tartogatta tovább. van egy kihordósodott zx9 hengersorom 0.7-0.9 gyűrűhézaggal, DE a két motorblokk hajtókarcsapja azonos méretű és a dugattyú fenék is meg egyezik. tudom hogy két külön konstrukció és rengeteg mérés és munka van vele de megpróbálom a kettőt összehozni. persze jöhet a hideg zuhany hogy ez barkács munka, a válaszom az lenne hogy nem lehet már ilyen régi motorokhoz jó állapotú hengersort vásárolni bontottan, vagy/ és az új alkatrészért nem kellene nagyon magas árat kérni. egy szgk. japán gyűrű sora 12-15000 ft 1300cm3 be, ez egy motorkerékpárba 60-75000 ft, kevesebb anyagért a tripláját kérni mert az mkp.-ba lesz nem közönséges autóba, hmmm kapzsiság. rápróbálok az utángyártott hüvelyek beszerzésének és a melyik a kettőből adja. nem tuning motor készül dicsekedni sem akarok vele, üzemképest szeretnék összerakni belőle. valahol biatorbágy környékén már fut egy zx9 yamaha fzr 1000 dugattyúkkal, és pécs környékén egy másik 9-es gpz 1000r dugattyúkkal.
még egy hétig motormentes vagyok, de kint leszek, simán (ha valaki bepakolna, autóval leszek/szünk, be tudjátok dobálni a gúnyát, bukót, ha szeretnétek.)
öt körül ott leszünk.
hát igen úgy ahogy óvatosan amúgy csak azért van ennyire kitöltve mert én nem vagyok az a fajta aki óránként felnézz rá :) jó ha felmegyek 1 héten 3 szor és cső inkább vagyok kint mint bent a gép előtt főleg ha lesz motorom akkor meg végképp össze vissza ja megtaláltál :D jelölj be és hamarosan küldheted a boldog szülit :D amúgy a yamaha az úgy jött oda hogy kicsi koromban megláttam egy yamaha r1-et és ez lett az álom motorom(talán megvalósul egyszer ja meg előtte az r6 :D) a kawasakiba meg most szerettem bele mert most raktam le az A2-őt és egy kawa gpz 500-al tanultam
Hát ezt elmondhatom hogy igen csak több a rossz mint a jó ezért egy kicsit hamarabb megkomolyodtam de nem baj megtaláltam a hobbim ami boldoggá tesz már csak money kell
Hát most lehet játszadozni, de ha nagyon akar valaki akkor elindul pipifax, zx9r, feltöltött videók, rajta levő arcok, rendszámok stb. vonalon és tuti tudnék egy hordó sört küldeni (IP cím stb ...). Annyira sajnos nem vagyok jó számtechnikus, de az tudom, hogy vannak tőlem sokkal, sokkal jobbak . Az előző levelem csak arra volt, hogy (esetleg csak nyilvánosságra szánt) email címet felrakni nem olyan veszélyes.
Ugyan ebben a cipőben jártam én is, ezért vettem meg a zx6-ost.
Amcsiban zzr-ként ment, nálunk zx6r. Az enyém 636-os, 2002-es évjáratú, nézd meg az adatlapomon.
Tudna valaki segíteni?
Lassan szeretném nagyobbra cserélni a kis zizimet.
Mondjuk egy 600-asra de tudomásom szerint,ezt a típust csak az amcsikhoz vitték, de javítsatok ki ha tévedek.
Eladnám a mostani 400-ast és egy ilyet szeretnék.
Ötlet, infot szívesen vennék
Köszi előre is.
Szép napot!
ezt hogy itt a srác konkrétan leírt mindent a motorjáról és a fejleményekből pont itt a használt autón az eladhatatlan megbízhatatlan motorok közé sodorta a B kawát, kb olyan szint mint az FZR1000, az is köpködte kifelé a főtengelyt magából a primerlánca a megszégyenítő 40 000 ft fölé kúszott árban, olajfogyasztása kaotikusan magas szinteket is elérhetett, de alapjában a vadonat új alkatrész beépítése sem segített csökkenteni azt, láttam meg gyűrűzött FZR-t ősz barnára kiégett leölősorral. ugyan annyit evett utána mint előtte, a tulajnak - 100 000-be fájt akkor. volt még probléma az FZR-ben de hagyjuk, most a B kawa is elérte ezt a szintet hiába minden elővigyázat omlik össze a motorja. na most én az alapokról építem a blokkot teljesen kitakarítva főtengely ellenőrizve, új csapágyak, ellenőrzött olajszivattyú, a hengersor mivel szétkopott így rápróbálok a zizi dugattyúkra nem a tuning miatt ezt határozottan mondom ez csak üzemelést elősegítő megoldás és hogy ne kelljen az üdítő és a szendvics mellé olajat rakni ha motorozni indulok a B kawa motorján a korona a hengerfej, ott lehet hibát keresni /találni bőven. gátrepedés, repedt vagy törött szelepvezető, kopott kipattogzott vezérmű tengely, a szelepfészkek tisztítása ellenőrzése, szelepek ellenőrzése főleg az ék tartóknál, főleg a 16x2 db ék alapos vizsgálata szükséges. amit még hallottam de nem láttam hogy meg röggeneztetik a szelepeket a belső repedések miatt is. szóval elég gáz a B kawa talán ilyen kaotikus lehet egyes zxr modell is mivel egy gyártó egy konstrukció. ha már a B kawa helyett C-t vásárolsz ilyen gondjaid nem lesznek csak tankolnod és az általános kopó dolgokat kell cserélned, hmm ha jól emléxem a nagy 1100-as zizi is ilyen gondokkal küzdött még. ha ezek a hibák hamarabb összeadódtak volna a kawa tulajdonosoknál -mondjuk világszerte- mint pl a suzuki TL-TL-R modelljeinél kijöttek, megingatták volna a legkisebb japán gyártót.
Szerintem postával kijön 2kilóból a komplett kit és a hengersort meg fúrni se drága, nem bevonatos....
Vigyázva újabb 150-200ekm! (csak legyen hozzá jó hengerfej is.....)
Lehet igénybe is veszem a csomagmegőrzőt!
Mi van a motoroddal?
öt körül ott leszünk.
Este ki jön lime partyra?
De qrvára nyugtat!
Ezért vagyok állandóan ideges .
Bocs.
Hogy én mekkora egy fax gép vagyok.