Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Most kötöttünk utasbiztosítást a neten a holnapi túrára, mindenkinek javaslom, erre a rövid távra is. Alig napi egy ezres volt a ceh, motor assitance szolgáltatással együtt.
Barátunk csak az 577-re ugrott ki, de egy ártatlan elcsúszásból meg a közelben portyázó rendőrautóból végül 160 ezres kórházi számla lett... Jobb megelőzni.
Csapkodjam vele tökömet? Abban is van élvezet... Amikor melléütök!
"Én meg egyre jobban de még nemigen tudok rendesen aludni."
Én úgy hallottam , a két kilós gumikalapács jobb altató mint az aszpirin!
Jobbulást!
Nekem - bár a kép nem adja vissza - de sokkal jobban tetszik a 8N - Metallic Lime Green (ZX-12R 2001-2002) Persze ha találnék sértetlen idomot akkor maradna kék mert a gyári állapot mindennél többet ér.
Luminous Windsor Green, ez a helyes neve a színnek.
Mindel elfogultság nélkül mondom, hogy szerintem nagyon szép .
Ez a lime szerintem nem igazán passzol ehhez a stílushoz....
Bocsánatodért esedezem!
De nem bírtam ki!
Kérlek írd meg,hogyan vezekelhetnék,és hogyan esedezhetnék bocsánatodért!
a minta, matrica jó, de én a 400-asok lilás színére fújatnám, ugyanezzel a dekorral. az a kombináció nagyon - már pardon - baszós, még a kicsin is, nemhogy ezen...
Köszi!

A vállam még kurvára fáj meg ha röhögök, köhögök, a többi már rendben. Igaz, hogy 9.9 pontos talajgyakorlat volt 4x-es csavarral de ahhoz képest a védőfelszerelés tette a dolgát. A Shiro bukó hihetetlen mert meg se löttyent az agyam pedig egyszer megfejeltem az aszfaltot aztán a gyöpön hömbölgés közben legalább 3x az anyaföldet. Persze kuka, pont, mint a kesztyű amin elfogytak a protektorok. A Sidi csizma még mindig ok., a bőrruhát a térdénél varrni kell. Én meg egyre jobban de még nemigen tudok rendesen aludni.
hallom mi történt... jobbulást... Te jól vagy?
Ha nem találok sehol bontott, sértetlen idomot akkor ilyen lesz, vagy nagyon hasonló. 12R szín. Nem csak az a baj, hogy iszonyat drága a 4db gyári matrica amit sikeresen lehorzsoltam hanem, hogy közülük már csak a faridomra való 1100 rendelhető és egyik sem pótolható kisiparilag.
Így meg helyrehoznám azt az alapvető hibát, hogy ZZR 1.1-ből nem készült rendes zöld csak valami sötét "British racing green" ami jól áll egy veteránautónak de nem egy Kawának.

Lehet véleményezni. 5 perc alatt összecsapott skicc a gyári minta alapján úgy, ahogy mi is meg tudjuk csinálni.
Fejből sajna nem, de majd körbekérdezek!
Az enyémhez való színű és mintájú bal oldal-és faridomot nem tudsz valahonnan? Sajnos a matricák pótolhatatlanok.
Egy hibátlan futóművű ZZR jobb az XX-nél. Az enyémet kipróbáló XX tulaj nemigen akart leszállni a Mozdonyról...
Speciális fúvókaszett és állítható tűk a tolattyúkra.
Elmondom a receptet. (Amúgy az XX-nek hinta-palinta futóműve van és nyúlós féke a próbák alapján)

- Wilbers Progresszív rugók előre
- 15W villaolaj, új telószimmeringek
- 2003-2006 Z1000 Nissin féknyergei
- fémhálós fékcső
- Nissin radial főfékhenger (Jó Kawáról is az enyém történetesen egy Gixxer1000-ről van)
- TRW laza nittes úszó-tárcsák
- Rendes sportos gumi (120/70 - 190/55) szett
- Hátsó tengely excenterének átfordítása, hogy megemeld a hátulját
- első teló kitekerve, hogy lejjebb legyen az eleje.

Innentől úgy fordul, hogy nem hiszed el, hogy a gépet sokan lesajnálóan túramotornak hívják, a 190-es gumi miatt íven marad amíg te akarod, a progresszív rugónak hála nem pattog, nem táncol, oda megy ahova fordítod a fékek meg no comment, a gyári nem való itt semmire, legfeljebb egy 6R súlyával boldogulnak, de az új valami félelmetes lett. Lehorgonyoz, adagolható. Zömmel bontott alkatrészekből és kevés pénzből csodát tettünk az öreglánnyal.
jó pár év különbség van - a Honda javára - fejlesztésben, fiatalabb konstrukció a Blackbird, ezért is jobb a futóműve. Érdemes körülnézni a piacon, a ZZR-hez is biztosan van pár féle (Öhlins, Wilbers, stb) szett, amivel kezesebbé tehető.
Kawa fórumon egy hondás be szol egy kawásnak, ehhez már pofa kel. Hétvégén azért ezt majd megbeszéljük, és az ajándékot felejtsd el.
Na mi van nem bírsz aludni mint a többi rendes ember . Innen is látszik Te nagyon MÁS vagy.
Sziasztok. Lenne egy olyan kérdésem hogy kawa zzr 400 ba ki lehet e cserélni az üzemanyag szintjelzőt /tankban is/ hogy ne csak a tartaléknál villogjon a fuel lámpa.beépíthető e normális szintjelző óra. Mennyi lehet az ára akár használtnak is? Válaszotokat köszönöm.
Mi a francot keres a kérdőjel a mondatomban? Véletlen volt, bocsi!
Köszi az elismerő szavakat! Lenyűgöz a mai napig a formavilága, a színe, a menetteljesítménye. És egy 20 éves motorról beszélünk!
A rendszer szerintem is jó dolog ?Matska! Kit meg agy is úgy is lesz benne
Egyreszt tenyleg felhaborito, hogy a te kepeiddel hirdetik a portekajukat, masreszt viszont elismeres. Szerintem ez utobbi szerint gondolj a dologra, mert nagyon szep a vas.
Apropo, a multkor kiprobaltam egy ismerosom 2002-es honda cbr1100XX-et. Kellemes szerkezet, de nagyon emelgeti az elejet. :) Viszont azert buszkek lehetunk a kawasakira, mert 3.-ban gurulobol a nagy zizi lenyomta a blackbird-ot... :) Oreg motor gyorsvonat... ;) Amit viszont eszre vettem az az, hogy kanyarban lenyegesen kezesebb, mint a nagy Z. Ugyhogy kerdeznem a tapasztaltabb kollegakat, hogy ez azert van, mert ez ilyen vagy esetleg reparalni kell valamit a futomuvemen?
Szaporodnak az ezeregyesek! Nagyon szep az uj szerzemeny!

Ez a Dynojet kit mit tud?
Köszi az infót, ez pont ideálisnak hangzik!