Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amúgy szerintetek mit kaptok a kínaitól a pénzetekért ezen az ebay listázáson?

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayI...

Mert a Mozdonyom idomait tuti nem. Nem kicsit pofátlan a kis rizszabáló a bikepics-ről lopott képeivel, hogy száradna le mindkét keze tőből és onnantól úgy viszkessen a segge luka, mint még soha!
... mellesleg 13 kilóval könnyebb a gyári rendszernél és nem ér le kanyarban.
Igazi nagyágyút szereztél. Ha szerencséd van akkor a Devil rendszer mellé nem spórolták ki a Dynojet kit-et sem. Bár ez majd az első karbibontáskor derül csak ki.
Csonkítás?!? Miket beszélsz? Az egy Devil 4:1 rendszer! Nincs jobb kémény nála az 1.1-es Mozdonyokra a földkerekségen. Igaz, hogy semmilyen zajnormát nem teljesít viszont az addig sem lagymatag motor elkezd élni és énekelni vele pláne ha az EGR ki van tépve és hozzá is van karburálva. Én már csak tudom.
Szép, nekem is tetszik a színe !
Szombat reggel az M3-asra megyek én is!
Kordurában is jövök, meg pulcsiban!
Nem játszuk el azt mint Rammstein, hogy farmer meg egy bőrdzseki, azt uccu neki!
Ez igen! Igényes tulajtól jött ahogy nézem.
Azért motorszínből te is remekelsz!Nem?
Legalább nem fogunk izzadni!Én részemről inkább bírom a hideget,mint a meleget!
Gratula. csupa csili-vili, látszik, hogy foglalkozott vele az előző tulaj.
Láncvédő ZZR , túraplexi ...
Egyedül ez a "csonkítás" egy kipufogóra, sosem fogom megérteni .
Előrejelzés Poprad/Tátra térségére: legmagasabb hőmérséklet szombaton 18 fok, vasárnap 16 fok. Csapadék szombaton 0 mm, vasárnap 1 mm.
Öltözék ehhez mérten, senkit ne tévesszen meg az itthoni kánikula
Nem kell egy 12-es kuplung dekli?
Lehet, hogy szerinted buzi ez a szín, de én boldog vagyok ezzel. A másik részére meg nem reagálok, mivel ez nem az én stílusom.
Ezt a buzi szint, bár ha jobban belegondolok pont Ilik hozzád úgy is olyan meleg vagy. Jó lesz nekem, alkatrésznek.
Sziasztok!
Tóth Gyula szállítási közreműködésével tegnap este megérkezett az új garázslakóm
Pár dolgot még meg kell oldani rajta, de szerintem az egyik legszebb szín az 1100-as palettán!
Köszi Gyula!
A héten nekiállok még a hűtővíznek is. Most h láttam a kiegyenítőtartályt lesz ott is móka
Piros pont, nagyon helyes!
jelen... egyszer a Pordoin lefelé felforrt, majdnem el is kottáztam miatt a kanyart - na azóta lelkesen cserélgetem.
Latod ezert van leirva minden szerviz konyvbe hogy 2 evente cserelni kell a fekfolyadekot. Kupplungba is ha hidraulikus! A fekfolyadek megromlik ez teny. Tegye fel a kezet aki 2 evente csereli a fekfolyadekot.
Sziasztok! Gondoltam elmesélem nektek a zzr fékszervizelését. Nagyon kaki volt a fék, uhogy már régóta terveztem h szétszedem, meg új folyadékot teszek bele. Na most volt időm szétkapni. Az első fék olyan nyúlós mászós volt mintha nem akarna soha fogni. Nahát mind a két oldalon az egyik dugattyú beragadt de mint a kurvaég! Alig bírtam kivakarni a helyükről. Mivel nincs itthon kompresszor csak egy kis légpumpa nem tudtam kifujatni, meg mindig csak az egyik jött ki. Rá kellett fogni fogóval és izomból csavarni húzni és így nagy nehezen megindult. Szerencsére volt eszem és tettem a fogó alá egy rongyot így nem karcolta szét a dugattyút a fogó. Kiszedtem a dugattyút és ami mögötte volt azt nem is tudom szavakkal leírni... Sárga beszáradt retek, a féktisztító alig lazította. Tömítőgumik meglepően jó voltak, kipuccantottam a nyerget, dugattyúkat rézpasztával megkentem. Ugyan ez a másik oldalon, szinte szó szerint az a metód, dugattyút ki kellet feszíteni. Na szép tiszta mind a két nyereg lementem visszaszereltem, légtelenítettem és majdnem lebukfenceztem a mociról mikor kipróbáltam. Hátsó fékre is ránéztem. Hátul ez az egy dugattyús megoldás nagyon furi volt, viszont a légtelenítésnél nem szívtam annyit. Nahát a hátsó nyerget mire szétszedtem az egy doboz seduxen volt. Gondoltam megfujatom a pumpával és majd kinyomja a dugót, hát a nagy büdös lófaszt! A légtelenítő szelep egy merő fűlzsírszerű retek volt. Fogóval rá a dugóra izomból húztam semmi. Jött egy segítő kéz, ketten húztuk csavartuk és egy cuppanással lassan megindult. Nahát fel voltam már készülve h mi lesz mögötte, de megdöbbentem... Vastagon fülzsírszerű takonyállagú szemét és kosz volt benne! Én meg csodálkoztam miért kell taposni a féket mint a barom. Ahogy húztam ki a dugót kirántotta a tömítést is, a szar is megállt bennem mert vagy 10rongy egy tömítés szett a nyereghez. De hálaazégnek ne volt baja. Kipucc, rézpasztázás fényesítés és már ment is vissza. Kb fél óra alatt már légtelenítve is volt. Kipróbáltam így a mocit h mind a két fék tisztítva van nagyon nagy meglepetés volt! Uhogy most boldog vagyok! Viszont azt nem értem miért kell így elhanyagolni egy mocit... Ez elszomorít. Én úgy vagyok vele, hogy tökre szeretem bütykölgetni, karbantartani, fényesítgetni a mocit és rohadt büszke vagyok rá ha valamit magam meg tudok rajta szerelni. Nem értem h lehet egy mocitulaj ilyen hanyag... Ez szomorú! Én az előző motoromat is olyan tipptopp állapotban adtam át h kicsattant! MAjdnem el is bőgtem magam mikor ott kellett hagyni Nahát így jártam a kawa fékkel
Aha latom. Nem hallottam meg ilyenrol. Meg 25 evvel ezelott sem.
"25 évvel ez előtt így csináltuk a pillangó szelepek hézagát mértük . Egybe be lett akasztva a0.05 hézag mérő és ehhez csavartuk , Így mind egy formán nyitott . Persze nem volt 100 % -os "
http://taschnergarage.webnode....
Köszönöm, de nem akarom tovább bonyolítani az életeteket !
Addig a csomópontig már tuti eltalálok ! Amúgy nagyon rühelem a fővárost bármilyen járművel. Semmi helyismeretem nincs. Évente egyszer megyek arra, tavasszal a hungexpóra, oszt annyi.
Orulok hogy jo lett. Kormukre kell nezni a szerelok nem? Meg a segguket rugdosni.

Azt viszont nem ertettem mi az a pillango szelepnel a 0,05mm