Az eldugult fúvókát kizárhatjuk mert egy hétvét ázott a karbi összes eleme. Minden átmosva , tisztítva. A légszűrőt azt valóban most cseréltem kereseskedelmi forgalomban kapható légszűrő szivacsból vágtam ki és jól befújkáltam légszűrő szprével. A bowdeneket megolajoztam szezon elején. Az igaz, hogyha húzok hirtelen egy kövérebbet akkor nem veszi fel a fordulatot olyankor mindig visszaengedem és érzéssel húzom. ötlet?
Igy mar sokkal jobban latok.
Ezek alapjan nem szegeny hanem dus. Kormolja a gyertyakat es hidegen jol megy melegen nem. Sok lehetoseg van. Ha jo volt elotte akkor valami dusitja a kevereket. Szorulo szivato bowdentol kezdve a koszos legszuroig minden lehet. Eldugult levegofuvoka (pilot air jet) is okozhat ilyet. De lehet uszoszint is. Semmi esetre sem szivocsonk.
Még egy dolog jutott eszembe ami lehet, hogy fontos lehet, hogy nem.
Lánckerék lett cserélve és elöl 2 foggal nagyobb van mint a gyári. Hátul normál. Azon meggondolásból, hogy hátha így kevesebbet fogyaszt mert kevesebbet forogva is jobban halad. Amúgy 150nél elfogy az erő belőle 1 személlyel. 2 személlyel 130nál fogy el az erő. Sima 95ös benyát teszek bele és LUK OILnál tankolok.
A fotókat majd csak hétvégén tudom megcsinálni, addig is leírom a pontos jelenséget. ( nyitott fenster dobom van és a karbi szinkron most lett beállítva , nincsen piszkálva)
1 személlyel megy mint a mérgezett egér nagyon nem is venni észre semmit. Ha pörgősebben használom (8000 alatt nem váltok fel) akkor semmit nem érezni.
2 személlyel kényelmes túrázós tempónál "hidegen" még jól megy de egy idő után olyan mintha rossz lenne a gyújtás. (4000 fordulat körül) Nem azt mondom, hogy vissza durrog csak mintha ropogna és ilyenkor el is veszíti az erejét. Visszaváltok és forgatom jobban akkor átesik rajta de fordulaton kell tartani. Ilyenkor ha megállok képes lenne lefulladni ha nem rángatnám a gázt. Amikor elkezdi akkor van, hogy elindulni is csak úgy tudok, hogy jobban pörgetem és játszok a kuplunggal.
Tudom, hogy a 400as nem 2 főre ideális de előtte olyan szépen ment és több mint 7000km-t mentünk két fővel és dobozokkal.
A hengerekben 8as a kompresszió csak az egyikben 7,8 de erre azt mondták, hogy ez nem okozhatja. Nem gondolom , hogy az a szerelő a világ legjobb szerelője de verseny gépeket bűvöl ezért bíztam benne.
Ja, már kétszer cseréltünk gyertyát mert az előzőt amiben nem volt 500km bekormolta nagyon.
Valoszinu szegeny a keverek. Ird mar le pontosabban mit is csinal a motor mikor 1 es mikor 2 szemellyel motorozol. Ird le azt is hogy mennyire nyitod a gazt. Nezd meg a gyertyakepet is minden egyes hengernel. Fotozd is le. Vigyazz arra hogy mielott megnezed a gyertyat azzal a fordulattal kell motoroznod min. 1 percig meleg allapotban ahol rossz a motor. Ilyenkor azonnal allitsd le es ugy vedd ki a gyertya(ka)t hogy a motor nem ment azokon a fordulatokon ahol jo. Mert becsaphat.
Hideginditoval vagy fektisztitoval fujkald korbe alapjaraton a szivocsonkokat, bar ahogy mondtam az inkabb csak alapjarat kozeli fordulaton szegenyiti a kevereket.
Ezutan irom miket csinalhatsz. Nyitott a dobod? Karbi gyari beallitas?
Én idén eladnám a 400-asom, ha érdekel!
Tipp topp állapot!
Bár ezért drágább is mint a többi, ami árulnak..., de ha nem szerelőre akarsz költeni, akkor ajánlom figyelmedbe!
Elérhetőségem (veled ellentétben... ) a reglapomon.
Mielott megvenned es beszerelned. Ha el van oregedve es kirepedezik az meg nem jelenti azt hogy falsot sziv. De ha falsot is sziv akkor az alapjaraton es kb a gazallas10%-ig erezheto. Attol felfele teljes gazig semmi koze a menetteljesitmenyhez. Az a szerelo rosszul tudja.
Egyebkent szivocsonk a neve ha jol emlekszem angolul "intake manifold"
szia! sokan, sokat hajtottunk ilyen négykilóst, csak ajánlani tudjuk, remek masina. a gondos gazdától származó darabok megbízhatók, a végsebessége egységesen 183 (ott tiltanak a japán belpiacosok), ami óra szerint 195 és kétszeméllyel is eléri. fogyasztása csuklófüggő, 5-7 liter országúton. itt találsz bővebb infót a modellről, hibáiról stb:
Sziasztok motorosok tudnátok egy kicsit segíteni? most szeretnék megvenni az első mocimat és (2-őn vacilálok) és az egyik egy zzr 400 lenne 1995-től felfele mert nekem az tetszik aminek hátul kerek a lámpája és mennyiért érdemes venni egy ilyen motort(nem szeretnék szervizről szervizre járni vele) meg megbízható?végsebesség?kb mennyit eszik.Üdv
Sziasztok,
Hogy hívják azt a gumi valamit ami a karbikat köti össze a hengerekkel? ZZR 400 ra van-e olyanja valakinek? (1991 évjárat)
A szerelő szerint elérett és ezért 2 személlyel olyan tüneteket mutat a moci mintha gyújtás gondjai lennének. Egy személlyel megy mint a mérgezett egér.
Én holnap megyek egy rövid karikát reggel, ha minden igaz egy másik triumph-os kolléga is csatlakozik. A találkozó helye M3 Shell kút, a cél egy Rétság / Parrasapuszta oda-vissza. A terv, hogy kb. 9-kor el tudjunk startolni. Ha van kedved csatlakozni, szívesen látunk.
Ma elhoztam a bontott féknyerget.Felszereltem,vadiúj olaj kíséretében és mintha megérkezett volna a hátsó fékem is... Mióta nálam van,mintha nem is lenne hátsó fék ,de ezt eddig betudtam a rossz betéteknek.Lehet,hogy a nyereg volt a hibás,mert a betétek még nem voltak fémig koptatva...
Tesztelés utcai használatban csak holnap.
Új,szakadásmentes ülés került rá(nem nagyon találom a helyem rajta),és a hátsó törött index is kicserélésre került.
Vettem gyertyákat is,de azok máskor kerülnek beszerelésre.
Összességében tetszik a motor.
LimeParty?Én mennék,de csak 16:30-17h körül érnék ki.
Dunaújváros messze van nekem...Van a közelben megbízható és jó szerelő 2 is,de bontottra jó árat kaptam a Gyulától.
A szerelők is megkérik az árát a soronkívüliségnek,már ha éppen be tudnak szorítani...(a belső lemezke is el van deformálódva,és így lesz egy tartalék)
Hátsó fékbetétet cseréltem volna,de az a nyomorult stift be van rohadva és nem egyszerűen!Ilyenkor mi a megoldás?Cseréljem le az egész féknyerget egy nyomorult stift miatt? Ezt igencsak elb...ták Kawasaki-ék
Ezek alapjan nem szegeny hanem dus. Kormolja a gyertyakat es hidegen jol megy melegen nem. Sok lehetoseg van. Ha jo volt elotte akkor valami dusitja a kevereket. Szorulo szivato bowdentol kezdve a koszos legszuroig minden lehet. Eldugult levegofuvoka (pilot air jet) is okozhat ilyet. De lehet uszoszint is. Semmi esetre sem szivocsonk.
Lánckerék lett cserélve és elöl 2 foggal nagyobb van mint a gyári. Hátul normál. Azon meggondolásból, hogy hátha így kevesebbet fogyaszt mert kevesebbet forogva is jobban halad. Amúgy 150nél elfogy az erő belőle 1 személlyel. 2 személlyel 130nál fogy el az erő. Sima 95ös benyát teszek bele és LUK OILnál tankolok.
1 személlyel megy mint a mérgezett egér nagyon nem is venni észre semmit. Ha pörgősebben használom (8000 alatt nem váltok fel) akkor semmit nem érezni.
2 személlyel kényelmes túrázós tempónál "hidegen" még jól megy de egy idő után olyan mintha rossz lenne a gyújtás. (4000 fordulat körül) Nem azt mondom, hogy vissza durrog csak mintha ropogna és ilyenkor el is veszíti az erejét. Visszaváltok és forgatom jobban akkor átesik rajta de fordulaton kell tartani. Ilyenkor ha megállok képes lenne lefulladni ha nem rángatnám a gázt. Amikor elkezdi akkor van, hogy elindulni is csak úgy tudok, hogy jobban pörgetem és játszok a kuplunggal.
Tudom, hogy a 400as nem 2 főre ideális de előtte olyan szépen ment és több mint 7000km-t mentünk két fővel és dobozokkal.
A hengerekben 8as a kompresszió csak az egyikben 7,8 de erre azt mondták, hogy ez nem okozhatja. Nem gondolom , hogy az a szerelő a világ legjobb szerelője de verseny gépeket bűvöl ezért bíztam benne.
Ja, már kétszer cseréltünk gyertyát mert az előzőt amiben nem volt 500km bekormolta nagyon.
Hideginditoval vagy fektisztitoval fujkald korbe alapjaraton a szivocsonkokat, bar ahogy mondtam az inkabb csak alapjarat kozeli fordulaton szegenyiti a kevereket.
Ezutan irom miket csinalhatsz. Nyitott a dobod? Karbi gyari beallitas?
Én idén eladnám a 400-asom, ha érdekel!
Tipp topp állapot!
Bár ezért drágább is mint a többi, ami árulnak..., de ha nem szerelőre akarsz költeni, akkor ajánlom figyelmedbe!
Elérhetőségem (veled ellentétben... ) a reglapomon.
Ha érdekel, részletek magánban!
Üdv KillBill
u.i.: még nem hirdettem meg!
Egyebkent szivocsonk a neve ha jol emlekszem angolul "intake manifold"
ZZR történelem - 2. rész
Nekem van belöle talán még 2 szett is.Nekem 500-as gépen volt de szerintem ugyan az.
Ha érdekel adatlapon elérhetőség
Hogy hívják azt a gumi valamit ami a karbikat köti össze a hengerekkel? ZZR 400 ra van-e olyanja valakinek? (1991 évjárat)
A szerelő szerint elérett és ezért 2 személlyel olyan tüneteket mutat a moci mintha gyújtás gondjai lennének. Egy személlyel megy mint a mérgezett egér.
Holnap vagy hétfőn valaki gurulna egyet?
Érden lakok, de mobilizálható vagyok!
Tesztelés utcai használatban csak holnap.
Új,szakadásmentes ülés került rá(nem nagyon találom a helyem rajta),és a hátsó törött index is kicserélésre került.
Vettem gyertyákat is,de azok máskor kerülnek beszerelésre.
Összességében tetszik a motor.
LimeParty?Én mennék,de csak 16:30-17h körül érnék ki.
A szerelők is megkérik az árát a soronkívüliségnek,már ha éppen be tudnak szorítani...(a belső lemezke is el van deformálódva,és így lesz egy tartalék)
Köszönöm!
Már meg is rendeltem!