Van egy Banner YB14L-A2 akku eladó,elcserélhető.Lentebb írtam a problémáról,tévedésből lett egy új vásárolva,így ez feleslegessé vált.Ha érdekel téged vagy valakit,vegyétek-vigyétek,az árban biztos megegyezünk
szia!
menesztőt sztem Gyulánál kérdezd, az új elég horror, úgy emlékszem, 16-18 körül van. az olajzó nem rossz ötlet, de tényleg hosszú távra érdemes csak: egy profi szett kb 100 euró, vagyis két láncszett alatt (45-60 EKM) termel csak profitot.
Szevasztok! Láncot kell cserélnem, ha már lánc akkor lánckerék és lehet hogy menesztõgumi. Menesztõt honnan kéne beszerezni? Horror ár? Nem szeretném ha a lánc leverné az idomot vagy rosszabb esetben a barátnõm lábát. Kutya a napokban írta hogy a lánc szett 30e körül van. Gondolkozom egy olajzóban is a drága lánc óvása érdekében.
Szerintem egy hátsó fékbetétet megkockáztatok,legalább tudok referálni,hogy milyen.
A gyertyánál bizonytalan vagyok.Most Cr8EK van benne.Az első nap amikor szétszedtem,erősen kormosan fekete volt az összes gyertya.Karbi lehet,mert szinte szívató nélkül indul hidegen is.
Ma megvolt az első tesztkör,igaz csak néhány km.Hát vegyesek az érzelmeim:
-tetszik az üléspozíció,nem kell feküdni,mint az előzmény ZXR-en
-jól kezelhető
-nagyobb teljesítményhez vagyok szokva,ezért furcsa volt,hogy "ordít"a kipu,de csak 80km/h-val megyek ,igazából nem szalad csak "galoppozik" a ménes
és még ezernyi észrevétel...de egyenlőre tetszik
Az ülés miatt már 2 mailt is írtam az úrnak,de még nem válaszolt...(régebben vásároltam már tőle,ezért furcsa,hogy most nem történik semmi)pedig elképzelhető,hogy 1-2 dolog még kellene.(hátsó index,markolatok,esetleg bukógomba,stb...)
Sziasztok!
ZZR 1100 91' re keresnék doboztartó konzol rajzot, lehet akár műhelyrajz is hogy le tudjam gyártani kis módosítással! Ha valakinek van esetleg egy de nem bajlódna a rajzolással attól kérnék fél órát az életéből h lerajzoljam!
ha valami felébe/harmadába kerül, mint a jó minőség, az általában nem véletlen... egyertyát két szezonra, betétet meg húsz-harmincezer kilométerre vesz az ember - ha elfogadsz egy tanácsot, nem ezen spórolsz.
gyertya
Erről van valakinek infója?
Brenta fékbetétekről tudunk valamit?Egész jó áron találtam (3900Ft/pár) és érdekelne,hogy valakinek van-e tapasztalata vele,vagy legyek én a kísérleti nyúl?
Kutya! Akkor aD.I.De a D.I.Didet...! Na szóval, a címemet küldöm priviben,és várom a küldeményt. Mert közben benéztem a Passau-i Louisba és drágáltam az ottani szettet! Ha megjött megköszönöm üdv a zizenteknek
sziasztok.lene egy kérdésem.olyat probléma jöt ki a motoromon hogy 3000-4000 fordulat körül elkezd dadogos hangja leni és nem is veszi fel a lendületet csak nehezen ha 4000 felé megy már huz rendesen.találkozot valaki már ilyen gondal.
a biztitáblával már én is szívtam, ráadásul menet közben - a sok-sok ZZR-es kilométer alatt ez volt az egyetlen útközbeni hiba
ülést találsz itt a fórumon Tóth Gyulánál, magam is tőle vettem legutóbb, ráadásul éppen egy áthúzott, felújítottat, gyertyát pedig tudok adni jó áron.
CR9EK a gyári, de én a 600-aséval (CR9E) használtam, és nem láttam különbséget. előbbi 2 700 Ft, a sima 9E pedig 2000/db.
Ma nekiálltam babrálni a gépet.Hibajelenség:relé kattog de csak bikázással indul a gépezet,hiába töltöttem fel az akkut akkor is.Folyadékszint megfelelő az akkuban,mert az volt az első,hogy feltöltöttem.Gondoltam,az akku kuka... Vettem egy újat.A hibajelenség ugyanaz No,szerelés indul.
1:indítógomb project;kapcsoló szétszerel,kipucol,WD40 átfújkál,összerak.Hiba ugyanaz.
2:relé project;amennyire lehet szétszedni,pucolás.Hiba ugyanaz.
3:plusz negatívkábel bekötése,hátha kevés a test vagy eloxidálódott valahol valami.Nem indul,a relé kattog.
4:jött az ötlet!fel kell gyújtani de ezt gyorsan elvetettem
5:nézzük a biztitáblát;az egyik 20A-s bizti lötyög,éppen ki nem esik.Tábla szétszerel.Mintha a bizti lába nem érné el az érintkezőket ezért a műanyagot kicsit megfaragtam,megcsiszoltam.Összerakás,persze sötétedik ,próba és indul! és megint,és megint,és....
Szóval,elképzelhető,hogy van egy felesleges Banner YB14L-A2 akkum(ezzel vettem a mocit),de nem teszteltem,mert szétb@szna az ideg,ha kiderülne,hogy feleslegesen vettem egy új akkut.
Másik ami nem tetszik:fékezéskor(féklámpa) vagy fénykürtnél kissé elhalványodik a műszerfal világítás.Az akku új,mint írtam.
Kellene egy ülés,mert az enyém szakadt.Valakinek esetleg?
Gyertyát is szeretnék majd cserélni,mit vegyek bele?
Értem! Kösz a gyors választ! Amúgy is neked ment a kérdés...
Esetleg ha nálad van,milyen árban és minőségben tudnád adni?A másik.Én kint tartózkodom osztrákban a német határ mellet (Schärding). Nagyon ritkán járok haza,ezért ide kellene küldeni ha lehetséges.Ez megoldható-e?
szia!
csak szettben szabad cserélni, mivel pont a lánc a legdrágább tétel, és a régi kerekek se perc alatt megeszik... érdemes jó minőséget vadászni, azzal simán elmegy harmincezer km-t is, ha figyelsz rá, a komplett készlet megáll 30-31 EFt között.
szia!
először is üdv a fertőzöttek között a hatkilós szervizkönyve sajnos nincs meg a gépemen, de itt a fórumon sokan letöltötték már, biztosan segíteni fognak. az óra skálázása pedig nem befolyásolja a mérést, akármeddig is skálázták, de egy sima gps-szel, telefonnal magad is ellenőrizheted. ha kb 137-139-et mutat, és a navi szerint közben 130-cal mész, akkor gyári értéken van, jól mér.
280km/h-ig van órázva,sejtettem,hogy nem saját-ez mennyire csalóka,vagy a mért érték megegyezik a 400-aséval?
A fordulatszámmérő 16e-ig van kalibrálva.
400/600 E ugyanaz?
menesztőt sztem Gyulánál kérdezd, az új elég horror, úgy emlékszem, 16-18 körül van. az olajzó nem rossz ötlet, de tényleg hosszú távra érdemes csak: egy profi szett kb 100 euró, vagyis két láncszett alatt (45-60 EKM) termel csak profitot.
134mm x 89mm x 166mm
http://www.yuasabatteries.com/...
ZZR 1100 91' aku méreteit valaki tudja? minden fórumon mást találok!
A motor belsejébe ezt lehet állítani?
THX
A gyertyánál bizonytalan vagyok.Most Cr8EK van benne.Az első nap amikor szétszedtem,erősen kormosan fekete volt az összes gyertya.Karbi lehet,mert szinte szívató nélkül indul hidegen is.
Ma megvolt az első tesztkör,igaz csak néhány km.Hát vegyesek az érzelmeim:
-tetszik az üléspozíció,nem kell feküdni,mint az előzmény ZXR-en
-jól kezelhető
-nagyobb teljesítményhez vagyok szokva,ezért furcsa volt,hogy "ordít"a kipu,de csak 80km/h-val megyek ,igazából nem szalad csak "galoppozik" a ménes
és még ezernyi észrevétel...de egyenlőre tetszik
Az ülés miatt már 2 mailt is írtam az úrnak,de még nem válaszolt...(régebben vásároltam már tőle,ezért furcsa,hogy most nem történik semmi)pedig elképzelhető,hogy 1-2 dolog még kellene.(hátsó index,markolatok,esetleg bukógomba,stb...)
ZZR 1100 91' re keresnék doboztartó konzol rajzot, lehet akár műhelyrajz is hogy le tudjam gyártani kis módosítással! Ha valakinek van esetleg egy de nem bajlódna a rajzolással attól kérnék fél órát az életéből h lerajzoljam!
Előre is köszönöm!
Erről van valakinek infója?
Brenta fékbetétekről tudunk valamit?Egész jó áron találtam (3900Ft/pár) és érdekelne,hogy valakinek van-e tapasztalata vele,vagy legyek én a kísérleti nyúl?
ülést találsz itt a fórumon Tóth Gyulánál, magam is tőle vettem legutóbb, ráadásul éppen egy áthúzott, felújítottat, gyertyát pedig tudok adni jó áron.
CR9EK a gyári, de én a 600-aséval (CR9E) használtam, és nem láttam különbséget. előbbi 2 700 Ft, a sima 9E pedig 2000/db.
1:indítógomb project;kapcsoló szétszerel,kipucol,WD40 átfújkál,összerak.Hiba ugyanaz.
2:relé project;amennyire lehet szétszedni,pucolás.Hiba ugyanaz.
3:plusz negatívkábel bekötése,hátha kevés a test vagy eloxidálódott valahol valami.Nem indul,a relé kattog.
4:jött az ötlet!fel kell gyújtani de ezt gyorsan elvetettem
5:nézzük a biztitáblát;az egyik 20A-s bizti lötyög,éppen ki nem esik.Tábla szétszerel.Mintha a bizti lába nem érné el az érintkezőket ezért a műanyagot kicsit megfaragtam,megcsiszoltam.Összerakás,persze sötétedik ,próba és indul! és megint,és megint,és....
Szóval,elképzelhető,hogy van egy felesleges Banner YB14L-A2 akkum(ezzel vettem a mocit),de nem teszteltem,mert szétb@szna az ideg,ha kiderülne,hogy feleslegesen vettem egy új akkut.
Másik ami nem tetszik:fékezéskor(féklámpa) vagy fénykürtnél kissé elhalványodik a műszerfal világítás.Az akku új,mint írtam.
Kellene egy ülés,mert az enyém szakadt.Valakinek esetleg?
Gyertyát is szeretnék majd cserélni,mit vegyek bele?
Esetleg ha nálad van,milyen árban és minőségben tudnád adni?A másik.Én kint tartózkodom osztrákban a német határ mellet (Schärding). Nagyon ritkán járok haza,ezért ide kellene küldeni ha lehetséges.Ez megoldható-e?
csak szettben szabad cserélni, mivel pont a lánc a legdrágább tétel, és a régi kerekek se perc alatt megeszik... érdemes jó minőséget vadászni, azzal simán elmegy harmincezer km-t is, ha figyelsz rá, a komplett készlet megáll 30-31 EFt között.
Megérett a lánc cserém,már tovább nem tudom állítani.... Érdeklődnék 92-es 500 D-hez melyik lánc való és mennyi lenne szettben vagy külön?
először is üdv a fertőzöttek között a hatkilós szervizkönyve sajnos nincs meg a gépemen, de itt a fórumon sokan letöltötték már, biztosan segíteni fognak. az óra skálázása pedig nem befolyásolja a mérést, akármeddig is skálázták, de egy sima gps-szel, telefonnal magad is ellenőrizheted. ha kb 137-139-et mutat, és a navi szerint közben 130-cal mész, akkor gyári értéken van, jól mér.
A fordulatszámmérő 16e-ig van kalibrálva.
400/600 E ugyanaz?