Kawasaki alkalmazza azt a megoldast hogy a masodik csuszokerekbe tesz 3 reteszelo golyot. Ezek kb 2.5mm atmeroju pici golyok amik allo helyben a kerek es a tengelyen kialakitott melyedesbe esnek, emiatt nem tud elszuszni es sebessegbe kapcsolodni. Forgas kozben mar a centrifugalis ero a golyokat a fogaskerekbe egy nutva tolja igy akadalytalanul tudsz valtani 2-be. Ez egy amolyan biztonsagi megoldas. Csakis kawasakinal van ez az "otlet".
Sziasztok!
Le kell berhelnem a bal oldali dobot. Úgy gondoltam, az csatlakozik kb. a váltó alatt, és egyszerű a dolog. De nem, ott hegesztve van, és úgy tűnik mindenestől a leömlőkkel együtt jön le. Kérdésem, hogy ez a hegesztés gyári, vagy már mókolva van? Nem hiszem, hogy dobcserénél ekkora bontás kell. Vagy a fene tudja. Valakinek tapasztalat?
Ciki,de nem tudom.Igazából eladtam az autómat januárba és ezt beszámítottam.Állítólag 2 évet állt,csak néha volt beindítva.Amikor hozták be is indult,egy motoros akit kicsit ismerek nézegette...Szép a hangja és külsőre is türhető.Nagy hó volt,menni nem tudtunk vele.Tavaszra terveztem a "tesztet".Tudom,nem így kellene.Tapasztalatom motrok terén max a 250-es mz.
Nem emlékszem, hogy az enyém hogy viselkedett, de biztos lesz itt valaki, aki esetleg kipróbálja. Járó motorral fel lehet pakolni rendesen a sebességeket?
Hengerfej nem lesz bántva,csak a szelepfedél ,hogy tudjanak lapkázni :) A szelepeim patentek,amikor szedtem ki a karbit bement egy kis lötyi a szívószelephez és még 3 hét után is ott volt, úgy szívtam ki pipettával (nem akartam ,hogy gond legyen) :) A szerviz azt mondta,hogy a szeleplapkázás és a szinkron 14e a lapkák aminek pár száz Ft db-ja. Ha mindet cserélni kell még akkor is 19e.
ZZR-hez még megvannak a kipuffogók ? Sajnos az enyémek ki vannak belezve és nem éppen halk a járgány..
Üzemanyagpumpa ? esetleg ?
köszi.
ZZR-hez még megvannak a kipuffogók ? Sajnos az enyémek ki vannak belezve és nem éppen halk a járgány..
Üzemanyagpumpa ? esetleg ?
köszi.
Le kell berhelnem a bal oldali dobot. Úgy gondoltam, az csatlakozik kb. a váltó alatt, és egyszerű a dolog. De nem, ott hegesztve van, és úgy tűnik mindenestől a leömlőkkel együtt jön le. Kérdésem, hogy ez a hegesztés gyári, vagy már mókolva van? Nem hiszem, hogy dobcserénél ekkora bontás kell. Vagy a fene tudja. Valakinek tapasztalat?
Én volt hogy próbálgattam beindítás nélkül, nem tudtam kettesbe tenni. járó motornál hibátlan.
Más
Vajon ha egy biciklire rá applikálok egy 50 köbcentis láncfűrészt, azzal mehetek-e riogatni a járókelőket, vagy kell rá biztosítást kötnöm?