Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kipufogok meg vannak, szerintem ma lesz uza pumpa is
Szia

ZZR-hez még megvannak a kipuffogók ? Sajnos az enyémek ki vannak belezve és nem éppen halk a járgány..
Üzemanyagpumpa ? esetleg ?

köszi.
Sziasztok

ZZR-hez még megvannak a kipuffogók ? Sajnos az enyémek ki vannak belezve és nem éppen halk a járgány..
Üzemanyagpumpa ? esetleg ?

köszi.
Akkor szét kell dúrnom rendesen a dögöt.:-)
Gyári hegesztés. Leömlők majd elagázás 2felé és a 2 dob. Ez a rendszer. Galériáim között találsz képet a leszedett leömlőről.
Szivesen
Köszi a részletes leírást.
Kawasaki alkalmazza azt a megoldast hogy a masodik csuszokerekbe tesz 3 reteszelo golyot. Ezek kb 2.5mm atmeroju pici golyok amik allo helyben a kerek es a tengelyen kialakitott melyedesbe esnek, emiatt nem tud elszuszni es sebessegbe kapcsolodni. Forgas kozben mar a centrifugalis ero a golyokat a fogaskerekbe egy nutva tolja igy akadalytalanul tudsz valtani 2-be. Ez egy amolyan biztonsagi megoldas. Csakis kawasakinal van ez az "otlet".
Az én négyszázasom sem vette be,járónál állóhelyben sem nagyon ment 3fölé. De ez nem gáz. Menet közben tudd pakolni,az a lényeg.
kawasaki zzr 600/500/400/D/E alkatrészei bontásból eladók tel 06309492804
Sziasztok!
Le kell berhelnem a bal oldali dobot. Úgy gondoltam, az csatlakozik kb. a váltó alatt, és egyszerű a dolog. De nem, ott hegesztve van, és úgy tűnik mindenestől a leömlőkkel együtt jön le. Kérdésem, hogy ez a hegesztés gyári, vagy már mókolva van? Nem hiszem, hogy dobcserénél ekkora bontás kell. Vagy a fene tudja. Valakinek tapasztalat?
Köszi,ez megnyugtató.
Üdv!
Én volt hogy próbálgattam beindítás nélkül, nem tudtam kettesbe tenni. járó motornál hibátlan.
Remélem így lesz.Jöhetne kicsit jobb idő,akkor kipróbálom.
az nem biztos, hogy baj, járó motornál szépen vegye és ne dobja ki.
Ciki,de nem tudom.Igazából eladtam az autómat januárba és ezt beszámítottam.Állítólag 2 évet állt,csak néha volt beindítva.Amikor hozták be is indult,egy motoros akit kicsit ismerek nézegette...Szép a hangja és külsőre is türhető.Nagy hó volt,menni nem tudtunk vele.Tavaszra terveztem a "tesztet".Tudom,nem így kellene.Tapasztalatom motrok terén max a 250-es mz.
Nem emlékszem, hogy az enyém hogy viselkedett, de biztos lesz itt valaki, aki esetleg kipróbálja. Járó motorral fel lehet pakolni rendesen a sebességeket?
Csak nagyon nehezen.
Kerék mozgatásával sem veszik a kettest?
Üdv!Adott egy zzr400.Még nem tudtunk vele menni.A kérdés,hogy ha nem jár a motor és nem lehet úgy 2.-ba rakni,csak 1-est és ürest vesz,az mitől lehet?
Van alvázszáma a biciklinek meg a fűrésznek (motorszám) is. Van elektromos is, de akkor aksi kellene...
csak elektromos láncfűrés blokkal nem kell bizti, a benzinessel muszáj lesz... majd üss be egy alvázszámot :)
nem vagy ezzel egyedül tesa :) énis igy tervezem a következőt :)
Azt hiszem, vákuummal szokták tesztelni, hogy mennyire zár jól a szelep, de ha megúszod annyival, az a legjobb.

Más
Vajon ha egy biciklire rá applikálok egy 50 köbcentis láncfűrészt, azzal mehetek-e riogatni a járókelőket, vagy kell rá biztosítást kötnöm?
Hengerfej nem lesz bántva,csak a szelepfedél ,hogy tudjanak lapkázni :) A szelepeim patentek,amikor szedtem ki a karbit bement egy kis lötyi a szívószelephez és még 3 hét után is ott volt, úgy szívtam ki pipettával (nem akartam ,hogy gond legyen) :) A szerviz azt mondta,hogy a szeleplapkázás és a szinkron 14e a lapkák aminek pár száz Ft db-ja. Ha mindet cserélni kell még akkor is 19e.