Persze nem titok, egy aerox+100 kp volt a ára. Az aeroxot megtalálod a fényképeim között. Ezt a motort viszont újra forgalomba kell helyezni, + a kettővel ez előtti tulajjal adás vételit íratni.
Na mik a fejlemények? :) Azt nem kérdezem ,hogy megveszed-e mert gondolom ez azt jelenti :D Inkább azt kérdezem mikor :D Tavaly a talin nem volt 250-es szóval tessék majd jönni :D
Egy első sárvédőre lenne szükségem mert az nincsen a motoron, és nem gyári a plexi, tehát egy gyári plexire is igényt tartok ha van valakinek elfekvőben, vagy esetleg tud beszerzést.
Megneztem. Tavaly szeptemberben. Eredetvizsga: 15.500 Forgalomba helyezes: 4500 Matrica: 585 Forgalmi: 6000 Torzskonyv: 6000 Illetek: 4485 A muszaki az tizenvalamennyi volt. Annak a papirjat nem talatam. A biztositas meg sok mindentol fugg azt ki tudod szamoltatni valamilyen bizositasi oldalon.
Akárhány autóban vagy motorban kinyomtam/behúztam a kuplungot alapjáraton minden változott a hangja. Csak nem volt már mind szar :) A kuplung feszes és laza is tud lenni, ami fix ,hogy hang változással jár.
Na voltam megnézni a kis zzr-t. Elég jó a ház, le volt takarva a garázsban. Korrekt eladó. 2-3. indítózásra behörrent, hidegen volt egy kis dübögő hangja, de amikor melegedett egy kicsit, mint a doxa óra. Egyedül voltam, de nagyon megtetszett, lehet beszámolja az aeroxot is.
Az első benyomásom a motorról nagyon pozitívan sikerült, ha javul az idő egy kicsit, írok a menetpróbáról is.
hát akkor gyanús, h a kuplunggal baj lehet, de az is előfordulhat, h csak nincs megfelelően beállítva, de akkor sem normális egyezzünk meg. az enyém pl. nem változik meg
motorvasarlasnal figyelni kell meg a fektarcsak allapotat( h mennyire van kivallasodva), az elso teleszkopot megrangatni, h nem-e lotyog, olaj nem folyik e belole, a hatso teleszkop ha raulsz nyikorog-e, ha raultel a kormanyt forgasd el koppig jobbra balra, nem szabad szoruljon, emelkedni sem szabad, kerekosszetartast is figyelni kell, ala kell nezni a blokknak, vagy az idomnak, ha takarja, h nem/e megpadkaztak, az idom nem-e olajteknokent szolgal, es ha hidegen inditja, akkor az elso kb 15-20 mp-ig nem szabad fustoljon, ha megis(keken fustol), eszi az oilt.a feher a normalis. jaro motornal alapjaraton huzd be a kuplungot, ha megvaltoyik a motor hangja az is gaz. meg beszelgetni kell a gazdaval jo sokat, keresztkerdeseket feltenni, megnezni a kornyezetet is, h ganedombrol valo e a motor, vagy egy apolt udvarbol. es a motor arabol illik egy 10-20%-ot alkudni kb most ennyi jut eszembe
Úgy néz ki, hogy ezen túl én fogom hajtani a kis 250-est
link
eladó (csere?) bal oldali kipufogó
Egy első sárvédőre lenne szükségem mert az nincsen a motoron, és nem gyári a plexi, tehát egy gyári plexire is igényt tartok ha van valakinek elfekvőben, vagy esetleg tud beszerzést.
Megneztem. Tavaly szeptemberben. Eredetvizsga: 15.500 Forgalomba helyezes: 4500 Matrica: 585 Forgalmi: 6000 Torzskonyv: 6000 Illetek: 4485 A muszaki az tizenvalamennyi volt. Annak a papirjat nem talatam. A biztositas meg sok mindentol fugg azt ki tudod szamoltatni valamilyen bizositasi oldalon.
Az első benyomásom a motorról nagyon pozitívan sikerült, ha javul az idő egy kicsit, írok a menetpróbáról is.
Elvileg 5-6 óra között ér rá az ismerősöm, akkor megyünk megnézni. Köszi az infókat.