Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Közbe eszembe jutott, hogy még venni kell rá 2 gumit is. Ha jól számoltam ennyi.
Persze nem titok, egy aerox+100 kp volt a ára. Az aeroxot megtalálod a fényképeim között. Ezt a motort viszont újra forgalomba kell helyezni, + a kettővel ez előtti tulajjal adás vételit íratni.
Stevie ha lehetek olyan pofátlan , akkor megkérdezhetem mennyiért vetted a kis zizit?
Csütörtökön intézzük a papírmunkát, aztán ha jó idő lesz elhozom. Találkozó hol szokott lenni helyileg?
Na mik a fejlemények? :) Azt nem kérdezem ,hogy megveszed-e mert gondolom ez azt jelenti :D Inkább azt kérdezem mikor :D Tavaly a talin nem volt 250-es szóval tessék majd jönni :D
Szia!

Úgy néz ki, hogy ezen túl én fogom hajtani a kis 250-est
Köszönöm!
a 400-asban és 600-asban (azonos évjárat esetén) megegyezik a légszűrő, 2-5 ezer forint között alakul. tudok segíteni benne, cím az adatlapon.
Szia! Tudok adni gyári újban Adatlap!
Üdv!Nemrég vettem egy 94-es zzr400-at.Légszűrőt szeretnék cserélni benne.Csak ezt találtam.Jó lehet a 600-asé is?
link
Még mindig eladó a 35558 számú hozzászólásom alatti bal kipufogó, esetleg csere egy jobb oldalira?
Ja és végleg ki van vonva a forgalomból, de elvileg visszahelyezhető.
Köszi szépen!

Egy első sárvédőre lenne szükségem mert az nincsen a motoron, és nem gyári a plexi, tehát egy gyári plexire is igényt tartok ha van valakinek elfekvőben, vagy esetleg tud beszerzést.
Szia!

Megneztem. Tavaly szeptemberben. Eredetvizsga: 15.500 Forgalomba helyezes: 4500 Matrica: 585 Forgalmi: 6000 Torzskonyv: 6000 Illetek: 4485 A muszaki az tizenvalamennyi volt. Annak a papirjat nem talatam. A biztositas meg sok mindentol fugg azt ki tudod szamoltatni valamilyen bizositasi oldalon.
úgy legyen
Akárhány autóban vagy motorban kinyomtam/behúztam a kuplungot alapjáraton minden változott a hangja. Csak nem volt már mind szar :) A kuplung feszes és laza is tud lenni, ami fix ,hogy hang változással jár.
Ha a haverom is rá bólint, akkor ez lesz az első nagy motorom.
na frankó
Na voltam megnézni a kis zzr-t. Elég jó a ház, le volt takarva a garázsban. Korrekt eladó. 2-3. indítózásra behörrent, hidegen volt egy kis dübögő hangja, de amikor melegedett egy kicsit, mint a doxa óra. Egyedül voltam, de nagyon megtetszett, lehet beszámolja az aeroxot is.

Az első benyomásom a motorról nagyon pozitívan sikerült, ha javul az idő egy kicsit, írok a menetpróbáról is.
hát akkor gyanús, h a kuplunggal baj lehet, de az is előfordulhat, h csak nincs megfelelően beállítva, de akkor sem normális egyezzünk meg. az enyém pl. nem változik meg
Ha behúzod a kuplungot általában változik a hangja,ez nem feltétlenül hiba jel
Szia!

Elvileg 5-6 óra között ér rá az ismerősöm, akkor megyünk megnézni. Köszi az infókat.
motorvasarlasnal figyelni kell meg a fektarcsak allapotat( h mennyire van kivallasodva), az elso teleszkopot megrangatni, h nem-e lotyog, olaj nem folyik e belole, a hatso teleszkop ha raulsz nyikorog-e, ha raultel a kormanyt forgasd el koppig jobbra balra, nem szabad szoruljon, emelkedni sem szabad, kerekosszetartast is figyelni kell, ala kell nezni a blokknak, vagy az idomnak, ha takarja, h nem/e megpadkaztak, az idom nem-e olajteknokent szolgal, es ha hidegen inditja, akkor az elso kb 15-20 mp-ig nem szabad fustoljon, ha megis(keken fustol), eszi az oilt.a feher a normalis. jaro motornal alapjaraton huzd be a kuplungot, ha megvaltoyik a motor hangja az is gaz. meg beszelgetni kell a gazdaval jo sokat, keresztkerdeseket feltenni, megnezni a kornyezetet is, h ganedombrol valo e a motor, vagy egy apolt udvarbol. es a motor arabol illik egy 10-20%-ot alkudni kb most ennyi jut eszembe
hello Steve01! na hogy sikerult a motornezes?