Ma végre kedvezett az idő egy próbaútra. Sajnos a várakozáson alul teljesített a motor. Lehet, hogy a hideg idő volt az oka, de nem annyira nem varázsolt el. Eddig még nem vezettem sor kettes gépet, nekem nagyon hangosnak tűnt. Lehet, hogy hozzá vagyok szokva a sor4-hez, de nekem nem jött be. Meggondolom a vásárlást.
mindenképpen ajánlatos halkítani, ugyan többen jártak már kint nyitott sportdobbal, de ettől még szabálytalan, és nem 10-20 euróban mérik a bírságot...
Szlovénián keresztül olaszországba tervezek túrát. .
A kipufogóm hazai mértékkel számolva is hangos, Valaki tudna tapasztalatokat mondani mi jóra, rosszra számítsak az ottani rend őreitől?
Köszi.
Illetve hogy lehetne egy picit visszavenni a hangerőből. Imádom a dübrgést de talán kicsit sok lett.
Szia!
Sajnos ha nagyon "beltaknyolt" csak a szetszedes segit.
Nekem a kicsi szintén karbis én amikor teletankolom egy fél doboz piros STP adalékot teszek bele, nagyon jót tesz neki (és persze 3-4 hetente beindítom, és addig járatom, karikázok az utcába amig a ventillátor el nem indul, termosztát ki nem nyit-. Mondjuk hála Istennek fűtött garázsban állnak.
A nagy amikor leáll teli tank Shell V-Power Racing-et kap -abban is hasonló adalékanyagok vannak, talán kisebb a kerozin tartalma-.
Van leereszto, de ha mar bele kotott a ragacs, akkor az szerintem nem fog kijonni. Persze egy probat megerhet.
Esetleg tehetsz ugy is egy inditasi kiserletet, hogy legszuro nelkul inditas kozben lefogod a karbik szivosorat kezzel. Ha beindul, es a tankban mar friss benzin van, akkor talan ki lehet jaratni belole a ragacsot.
Igen én is ezt hallottam. Naná, hogy nem engedtem le, senki nem mondta, hogy jó lenne pedig átolvastam pár leírást a teleltetésről.
Egy ismerős mondta, hogy nem biztos, hogy szét kell kapni a karbit mert van alul rajta egy leeresztő és azon ha kijön a nyál akkor kap friss benyát és amikor beindul a többit már képes kiköhögni. Remélem így van ?!
Valaki aki ért hozzá írhatna néhány jótanácsot, praktikát !
Szerintem beledoglott a benzin. Pontosan ugyanigy jartam en is. Gondolom nem engedted le a karbibol a benzint, es bele kocsonyasodott. Egy karbi tisztitas megoldja szerintem, bar meg en sem jutottam el idaig.
Vannak benzin stabilizalo adalekok. Utolag erhetnek valamit ezek, vagy keso banat?
Sziasztok.
Ki akartam használni a hétvégi jó időt de a mocika nem úgy gondolta.
Nem akart beindulni, nyomtam a benzináteresztőt meg hóztam a szivatót is de még csak nem is röffent... Már az akksi is kezdett kevésbé lelkesen dolgozni ezért abbahagytam. Milyen okai lehetnek egy ilyennek ?
Sziasztok. Megszabadulnék egy ZZR-600 hoz való komplett fogaskerék szettől, amely felújított. Évjárat: 1992. Felújítás előtt kb 60000Km-t futott, azóta nem volt használva. 40 körülre gondoltam. Továbbá van egy jobb hátsó új komplett irányjelzőm is ára: 3000 HUF, ez sosem volt beépítve. Üdv, Zs
Én is arra gondolok ,hogy valamelyik megakadt. Szétborítom a karbikat pucolás átnézés stb. Szerencsére rátaláltam &rash cikkére amiben le vannak írva a dolgok :)
Aha, hogy a nagyokon el lehet zárni csapot. A 250-esen vákum nyitja, így ezen nincs zárt állás, helyette átfolyó állás van, hogy hosszabb állás utáni indítás előtt lehessen benzint engedni a karbiba
Akkor márcsak azt lehetne kideríteni hogy melyik karbi/k, de ha a gyújtást ráadva nem tolja át rajt a benzint a pumpa akkor vagy fennakadt a tű vagy csak nagyon lassan szivárgott át..
Kiderült hogy az a víz benzin volt-e az olajban? Benzincsap nem ereszt át / esetleg átfolyó állásban maradt? vagy ezen nem ejtős vákumos megoldás van mint a 250esen? Ha csak ennyi akkor olajcsere és gyí ;)
Szerettem volna odaérni, de a meglepetés útvonalra nemtudtam rászervezni magam, bíztam benn, hogy Csesznek-Császár felé lesz - mint utóbb kiderült nem - és be tudok csatlakozni, mert épp Zirc környékén voltam motorostalálkozón Nem jött össze, no de majd idén
Ma végre kedvezett az idő egy próbaútra. Sajnos a várakozáson alul teljesített a motor. Lehet, hogy a hideg idő volt az oka, de nem annyira nem varázsolt el. Eddig még nem vezettem sor kettes gépet, nekem nagyon hangosnak tűnt. Lehet, hogy hozzá vagyok szokva a sor4-hez, de nekem nem jött be. Meggondolom a vásárlást.
Szlovénián keresztül olaszországba tervezek túrát. .
A kipufogóm hazai mértékkel számolva is hangos, Valaki tudna tapasztalatokat mondani mi jóra, rosszra számítsak az ottani rend őreitől?
Köszi.
Illetve hogy lehetne egy picit visszavenni a hangerőből. Imádom a dübrgést de talán kicsit sok lett.
Majd beszámolok ....
Sajnos ha nagyon "beltaknyolt" csak a szetszedes segit.
Nekem a kicsi szintén karbis én amikor teletankolom egy fél doboz piros STP adalékot teszek bele, nagyon jót tesz neki (és persze 3-4 hetente beindítom, és addig járatom, karikázok az utcába amig a ventillátor el nem indul, termosztát ki nem nyit-. Mondjuk hála Istennek fűtött garázsban állnak.
A nagy amikor leáll teli tank Shell V-Power Racing-et kap -abban is hasonló adalékanyagok vannak, talán kisebb a kerozin tartalma-.
Van leereszto, de ha mar bele kotott a ragacs, akkor az szerintem nem fog kijonni. Persze egy probat megerhet.
Esetleg tehetsz ugy is egy inditasi kiserletet, hogy legszuro nelkul inditas kozben lefogod a karbik szivosorat kezzel. Ha beindul, es a tankban mar friss benzin van, akkor talan ki lehet jaratni belole a ragacsot.
Igen én is ezt hallottam. Naná, hogy nem engedtem le, senki nem mondta, hogy jó lenne pedig átolvastam pár leírást a teleltetésről.
Egy ismerős mondta, hogy nem biztos, hogy szét kell kapni a karbit mert van alul rajta egy leeresztő és azon ha kijön a nyál akkor kap friss benyát és amikor beindul a többit már képes kiköhögni. Remélem így van ?!
Valaki aki ért hozzá írhatna néhány jótanácsot, praktikát !
Szerintem beledoglott a benzin. Pontosan ugyanigy jartam en is. Gondolom nem engedted le a karbibol a benzint, es bele kocsonyasodott. Egy karbi tisztitas megoldja szerintem, bar meg en sem jutottam el idaig.
Vannak benzin stabilizalo adalekok. Utolag erhetnek valamit ezek, vagy keso banat?
Ki akartam használni a hétvégi jó időt de a mocika nem úgy gondolta.
Nem akart beindulni, nyomtam a benzináteresztőt meg hóztam a szivatót is de még csak nem is röffent... Már az akksi is kezdett kevésbé lelkesen dolgozni ezért abbahagytam. Milyen okai lehetnek egy ilyennek ?
Csak a papírok legyenek egyszer rendbe :D
Akkor márcsak azt lehetne kideríteni hogy melyik karbi/k, de ha a gyújtást ráadva nem tolja át rajt a benzint a pumpa akkor vagy fennakadt a tű vagy csak nagyon lassan szivárgott át..
gratulálok, sok balesetmentes kilométert kívánok!