Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor hivatalosan is a tervezett sportkamerám ára elment a motorra De legalább a szezont frissen szervizelt motorral kezdem.
Szia schwarzi!

Ma végre kedvezett az idő egy próbaútra. Sajnos a várakozáson alul teljesített a motor. Lehet, hogy a hideg idő volt az oka, de nem annyira nem varázsolt el. Eddig még nem vezettem sor kettes gépet, nekem nagyon hangosnak tűnt. Lehet, hogy hozzá vagyok szokva a sor4-hez, de nekem nem jött be. Meggondolom a vásárlást.
akkor tavaszig gyorsan szerezni kell két tényleg gyárit, és feltenni a külföldi utakra.
Ez a gyári dob csak tulajokkal ezelőtt ki lett belezve...:S
mindenképpen ajánlatos halkítani, ugyan többen jártak már kint nyitott sportdobbal, de ettől még szabálytalan, és nem 10-20 euróban mérik a bírságot...
Üdv!

Szlovénián keresztül olaszországba tervezek túrát. .
A kipufogóm hazai mértékkel számolva is hangos, Valaki tudna tapasztalatokat mondani mi jóra, rosszra számítsak az ottani rend őreitől?

Köszi.

Illetve hogy lehetne egy picit visszavenni a hangerőből. Imádom a dübrgést de talán kicsit sok lett.
Háááát, akkor remélem jó idő lesz a hétvégén és akkor szétrobbantom a karbikat, hogy kitaknyoljam !
Majd beszámolok ....
Szia!
Sajnos ha nagyon "beltaknyolt" csak a szetszedes segit.
Nekem a kicsi szintén karbis én amikor teletankolom egy fél doboz piros STP adalékot teszek bele, nagyon jót tesz neki (és persze 3-4 hetente beindítom, és addig járatom, karikázok az utcába amig a ventillátor el nem indul, termosztát ki nem nyit-. Mondjuk hála Istennek fűtött garázsban állnak.
A nagy amikor leáll teli tank Shell V-Power Racing-et kap -abban is hasonló adalékanyagok vannak, talán kisebb a kerozin tartalma-.
Kutya irt egy jo cikket a teli temarol. Ime: http://www.sportmotor.hu/motor...

Van leereszto, de ha mar bele kotott a ragacs, akkor az szerintem nem fog kijonni. Persze egy probat megerhet.
Esetleg tehetsz ugy is egy inditasi kiserletet, hogy legszuro nelkul inditas kozben lefogod a karbik szivosorat kezzel. Ha beindul, es a tankban mar friss benzin van, akkor talan ki lehet jaratni belole a ragacsot.
Szia,

Igen én is ezt hallottam. Naná, hogy nem engedtem le, senki nem mondta, hogy jó lenne pedig átolvastam pár leírást a teleltetésről.
Egy ismerős mondta, hogy nem biztos, hogy szét kell kapni a karbit mert van alul rajta egy leeresztő és azon ha kijön a nyál akkor kap friss benyát és amikor beindul a többit már képes kiköhögni. Remélem így van ?!
Valaki aki ért hozzá írhatna néhány jótanácsot, praktikát !
Szia!

Szerintem beledoglott a benzin. Pontosan ugyanigy jartam en is. Gondolom nem engedted le a karbibol a benzint, es bele kocsonyasodott. Egy karbi tisztitas megoldja szerintem, bar meg en sem jutottam el idaig.

Vannak benzin stabilizalo adalekok. Utolag erhetnek valamit ezek, vagy keso banat?
Sziasztok.
Ki akartam használni a hétvégi jó időt de a mocika nem úgy gondolta.
Nem akart beindulni, nyomtam a benzináteresztőt meg hóztam a szivatót is de még csak nem is röffent... Már az akksi is kezdett kevésbé lelkesen dolgozni ezért abbahagytam. Milyen okai lehetnek egy ilyennek ?
Sziasztok. Megszabadulnék egy ZZR-600 hoz való komplett fogaskerék szettől, amely felújított. Évjárat: 1992. Felújítás előtt kb 60000Km-t futott, azóta nem volt használva. 40 körülre gondoltam. Továbbá van egy jobb hátsó új komplett irányjelzőm is ára: 3000 HUF, ez sosem volt beépítve. Üdv, Zs
Oké köszi!
15w 50, de kizárólag full szintetikus ha nem akarsz sokat költeni, akkor sima 10w 40, tíz rugóból megvan olajszűrővel együtt.
Szép napokat! Valaki írta régebben ,hogy (ha jól emlékszem) 20W50-es olajat tett a motorba és az jobban bejött neki. 10W40, 20W40, 20W50? Vélemények?
Köszönöm schwarzi!
Csak a papírok legyenek egyszer rendbe :D
Én is arra gondolok ,hogy valamelyik megakadt. Szétborítom a karbikat pucolás átnézés stb. Szerencsére rátaláltam &rash cikkére amiben le vannak írva a dolgok :)
Aha, hogy a nagyokon el lehet zárni csapot. A 250-esen vákum nyitja, így ezen nincs zárt állás, helyette átfolyó állás van, hogy hosszabb állás utáni indítás előtt lehessen benzint engedni a karbiba

Akkor márcsak azt lehetne kideríteni hogy melyik karbi/k, de ha a gyújtást ráadva nem tolja át rajt a benzint a pumpa akkor vagy fennakadt a tű vagy csak nagyon lassan szivárgott át..
szia
gratulálok, sok balesetmentes kilométert kívánok!
Nyitva volt a benzincsap. Az olajban benzin van,valamelyik karbi át engedett és gyönyörűen elment a benzin a karterig :S
Kiderült hogy az a víz benzin volt-e az olajban? Benzincsap nem ereszt át / esetleg átfolyó állásban maradt? vagy ezen nem ejtős vákumos megoldás van mint a 250esen? Ha csak ennyi akkor olajcsere és gyí ;)
Szerettem volna odaérni, de a meglepetés útvonalra nemtudtam rászervezni magam, bíztam benn, hogy Csesznek-Császár felé lesz - mint utóbb kiderült nem - és be tudok csatlakozni, mert épp Zirc környékén voltam motorostalálkozón Nem jött össze, no de majd idén
Nem volt sajna. 400-600-1.1-1.4 volt :) Idén már két 1.4-es is jön ha minden jól megy :D Barbi is beállt a bálnások körébe
Nem volt 250-es a talin? Igaz az enyém kicsit lepukkant és lila, de ha úgy hozza a sors akkor idén jövök én is