Fél órája felhívtam, holnap megyek megnézni, meglátjuk mit mutat a gép. A csörgést pedig videókon keresztül hallottam. 2 sportdob sokat dobhat rajta :)
akkor ha jól gondolom már meg is nézted! az fzr-emnek is hidegen csörög kicsit a kuplungkosara, de ha bemelegszik elhallgat!(és ez a többiek szerint nem nagy probléma) lehet nálad is ez áll fenn. kipróbáltad már, bemelegedés után is csörög? vigyél magaddal egy motorszerelőt, vagy legalább egy komoly motorost!
fasza kis motorod van még a színe is tetszik, csak én az ára miatt nem vettem ilyet, pedig a zzr az álmom. én most egy fzr 600-assal küzdök, elég vérmes paripa, főleg a simson után, de majdcsak összeszokunk...
A 14-esnek hogyan kell levenni a felső tank előtt lévő műanyag borítását?
Már minden csavart eltávolitottam de nem tudom leszedni mert mintha középen még fogná valami. Valami gumibolha van alatta? Vagy valahol húzni vagy tolni kell?
jó de ha azt nézed, h a sor 4 250-esbe 18 ezret pörög, addig a sor 2-nél, mint a zzr 250, annál 14 ezret, tehát nincs annyira kihegyezve. bár nem is megy úgy mint egy zxr 250, de tartósabb... te a zzr 400-at a simó után vetted?
Szerintem ezek a 250-es gépek kicsit túl vannak hegyezve,de tapasztalat nincs csak a számok miatt mondom. Majdnem fele akkora és csak 19 ló a különbség. Egyébként a típushibája 400-600-as gépeknek az,hogy néha eldobja a 2-est(amit szerencsére még csak nagyon ritkán,de én is érzékelek. ) De ami nekem bejött az az, hogy 1-2 kuplung, fölötte érzésből felpakolni kuplung nélkül, szebben megy mint kuplunggal. Vissza váltásnál természetesen kuplung végig.
Hát ha ez mind igaz, amit a hirdetésben leír, sztem már ne is foglalkozz vele, mert elkéstél de ha mégsem, azonnal menj el megnézni, és ha minden ok, akkor vidd haza én is szeretem nagyon a ZZR-eket, kezdőmotornak ilyet akartam, vagy 400-ast! nagyon sokat olvastam róluk, de típushibáról nem igazán hallottam sehol egyik változatnál sem( talán, h a 93-as évjárat előtti gépeknek rozsdásodik a leömlőjük, és puha a festésük, könnyen karcolódik) de mivel ez 94-es, ez miatt már nem kell aggódj. egyébként tuti megbízhatóak, a 250-es ráadásul 2 hengeres, amivel pl javításnál sem lesz akkora kiadásod, mint egy 4 hengeresnél. 400-assal nekem csak az volt a problémám, h sokat eszik, majdnem vagy legalább annyit mint a 600-as és teljesítményben csak feleannyit. na meg persze az áruk, az is véleményem szerint nagyon magas, pl a 400-as 350-400 vagy e fölött mozog! uh ha rámhallgatsz ezt a motort vedd meg, mind fogyasztás, megbízhatóság, végsebesség szempontjából kiváló, és csak 15 lóval kevesebb mint a 400-as! remélem tudtam segíteni üdv
Ez a moci van kinézve :)