én megnéztem élőben is. Autókereskedésben áll, a tulajjal csak telefonon egyeztettem.
A vas kb. az életkorának megfelelő állapotú, kisebb karcokkal itt-ott.
Gumi, fékbetét cserés.
23e km van az órában, szubjektíve (elkopott lábtartó gumi, stb.) a duplájára saccoltam.
hosszabb élettartamú, kevesebb alkalommal kell (elvileg) szétszedni a vasat, erre biztosan jó.
viszont húzós az ára, amit 4 000 alatt kínálnak, az kb. fix, h kamu - több mint hat rugó a hazai listaára.
Mesterek,hozzáértők! Nézegettem gyertyákat, most cserélek gyertyát és megveszem a szervizkönyvben szereplő NGK CR9E gyertyát. Nézelődtem olvasgattam a csodálatos Irídium gyertyáról. Megvan a Standara CR9E-nek megfelelő Irídium gyertya is. Sok jót ír a gyártó róla. Aki használt azt mondta,hogy jó,csak nem a piacos 1-2eFt-ért hanem a normális ami kb duplája a standardnak. Valaki használt ilyesmit? Megérné egyszer valamikor beruházni vagy pénzkidobás és semmire nem jó? Vélemények?
szia,
az a helyzet, hogy nem gyanús az ár, ennyire nyomott a piac. Barbi vasa alig került többe, kevesebb kilométerrel, szinte új gumikkal, friss szervizzel és műszakival.
egy megtekintést megér, ennyiért valóban ajándék egy jó állapotú 14-es.
(...és ha megvetted azonnal kérünk beszámolót a vasról! )
Menni fog az, a szabványos gyertyakulcsnak be kell férnie. De böszme mélyen van, 100-150mm toldót használtam, meg egy kis szigszalagot a toldó+gyertyakulcs kapcsolatra, hogy ne maradjon lent a dugókulcs, de ez inkább beszerelés után érdekes, báár ha ráérez az ember, le tudja szedni enélkül is.
Azt hiszem, 16-os, de marha mélyen van, jó hosszú toldó kell hozzá. Szerencsére hely az van bőven, nem úgy, mint a CBF600-nál, ahol igazi művészet kivarázsolni
Biztos tudja valaki ,hogy milyen gyertya kulccsal lehet a ziziből kiszedni a gyertyát és a 600-asba való gyertya jó a 400-asba,mert csak a 600-as szervizkönyve van meg? :) Valami speckó gyertya kulcs kell,mert úgy néztem nagyon kevés a hely?
Hali!Jó régen olvastam,de talán a Fotóknál volt,egy friss ZZR tulajnak az olajba folyt a hűtővíz,az előző gondos tulaj a simmering és a tömszelence közti furatot,nyilván valami szivárgás megszüntetésére a furatot betömte!De ha a hőtől megnő a hűtővíz nyomása,akkor simán bejut az olajteknőbe.Ha ez a furat él,bármely oldal tömítetlen,itt távozik,kárt nem csinál.Max bekoszolja a csizmád.Tudom,hogy a vizet kizártad,de egy pillantást megér.Üdv!
Szeretnék egy zzr250-es motort venni kezdésre.
Ezt néztem ki. http://www.jofogas.hu/hajdu_bi...
Tipushibák, amire oda kell vásárlás előtt oda kell figyelni jobban? Tanácsokat, ötleteket szívesen fogadok.