Az a kis vékony cső a vízpumpán,fel megy a karbisorhoz és fölfelé menet valami nagyobb átmérős hengeres cucc be van iktatva,olyasmi mint egy benzinszűrő. A szervizkönyvben lévő metszetrajzon nem szerepel. A vízpumpa fényképénél pedig le van vakolva. Ennek milyen szerepe van?
Szebb napot mindenkinek! Kis segítséget kérnék. Szerelmem lebetegedett. Ki tettem az ajtóba mondván megjáratom. Bemelegedett majd elkezdett fehéren füstölni és megállt. A motor alatt egy szép kis folt gyűlt össze vízből. Levettem a tankot és a légszűrőház tetejét,a légszűrőházba is jutott belőle innen folyt ki. Levettem az egész házat és a karbinál a nyílnál jelölt helyen mintha tele lenne vízzel. Mi történhetett?
A mikéntjére kíváncsi lennék, de azért fel nem hívom ezért :)
Elsőre furán hangzik, de zajlanak olyan folyamatok egy ennyire összetett gépben, amikről nincs teljes mértékben tudomásunk.
Szia!
Ha érdekel adom a szerelöm számát ö vágja ezt.
Az a lényege hohyha az aksi amperszáma alacsony vagy gyenge máskor adja a gyujtást olyan mintha szarul lenne beálitva és utogyujtás amikor durran a dugó nagyot lök és a szeleppel akor történhet baj ÉRT?
Meredeken hangzik, de kíváncsivá tettél, mi a mikéntje ennek a szelep hajtogatásnak.
Nekem azt hiszem a ZZR1100-ba való aksi volt benn...
Az általunk ismert hibája az a fesszabályzó túlmelegedése. Egyébként meg elég egyszerű kivitel a gép, szerintem nincs agyon bonyolítva.
Természetesen tudunk, sőt még más motormárkák alkatrészeiben is tudunk segíteni. Elérhetőségeinket az adatlapunkon találod.
Üdvözlettel:
Red Line Csapat
, zzr 400 zx400ke motorkodos alkatrészek eladók pl hengersor , kuplung stb, zzr 600 90' motorikus alkatrészek is vannak , ülések kmóra, tank stb , küldök képet ha kell valami 06209238057 Csaba
Gyári Kawasaki alkatrészek, kiegészítők beszerzését vállaljuk kedvezményes áron!
Szervizelésben,biztosítás ügyintézésben segítünk!
Elérhetőségünk adatlapon megtalálható!
Ismerem és énis csak jókat hallotam rola.
azért köszi.
Elsőre furán hangzik, de zajlanak olyan folyamatok egy ennyire összetett gépben, amikről nincs teljes mértékben tudomásunk.
És kösz a tanácsot ,te tudsz valakit?
Ha érdekel adom a szerelöm számát ö vágja ezt.
Az a lényege hohyha az aksi amperszáma alacsony vagy gyenge máskor adja a gyujtást olyan mintha szarul lenne beálitva és utogyujtás amikor durran a dugó nagyot lök és a szeleppel akor történhet baj ÉRT?
Nekem azt hiszem a ZZR1100-ba való aksi volt benn...
Az általunk ismert hibája az a fesszabályzó túlmelegedése. Egyébként meg elég egyszerű kivitel a gép, szerintem nincs agyon bonyolítva.