Üdv nektek!
egy kis segítség kellene. az unokaöcsémnek van egy yamaha DT50-es e. azt szeretném tudni hogy honnan lehet megtudni hogy milyen blokk van benne? állítólag Minarelli de ez nem biztos.
segítséget előre is köszi
szia,
sajnos csak ennyi képem van róla, és egyelőre elég bajos újakat lőni. a lényeg: a plx nyolcas csavarjaihoz köti a csavar, alátámasztva nincs (én nem szeretem, ha sok a súly benne, eltolja a súlypontot), a 10-12 kilót így is kibírja, h a lemez van illetve alatta egy-egy U-alakú, kb. ujjnyi vas merevítésként, vízszintesen hozzáfogatva.
Köszönöm, valoszinuleg teljesen szintetikus MOTUL 7100-as kerül majd bele. Annyi kérésem lehetne, hogy majd ha időd engedi egy pár nagyobb felbontású képet készítenél a platniról, és hogy a PLX konzolok hogyan illeszkednek illetve hogyan vannak felcsavarozva?
Nekem a Yamaha FZ6-ból maradt PLX konzolok vannak meg, azt fogjuk átalakítani csak nem találunk olyan akinek ilyen lenne. Hátra egy Maxia3-as dobozom van ami nem ritka 25 kiló is megvan, ugyhogy olyan hátsó karos kitámasztáson gondolkodom ami a PLX platnira is támaszkodna.
az olaj kényes kérdés, nem szívesen spórolok rajta, így a 600-as ZZR is ezt a pályagépekbe javasolt, csúcsminőségű olajat kapta, ill. a nagy gépekbe is ez kerül. 4 400 Ft literje, de bontatlanul érkezik, kartonban, így mindig biztos lehetek a minőségben.
(főleg, hogy a 14-esnek 12 000 kilométeres az olajcsere intervalluma, amit ásványi olajjal aligha teljesítene...)
A GiVi dobozt illetően én is saját megoldást tervezek. A régi gépről megmaradt PLX tartót forom átalakítani oldalra, de hátulra a Monokey platnihoz teljesen egyedi tartót készítünk majd.
Az olaj téren ahogy elnéztem a Motul 7100ese majd 4500 forint literje.
Ez ennyire jó amennyire drága is? Egyáltalán egy ekkora motorba kell ilyen olaj? Vagy ez már inkább a 600/1000-es pályagépek olaja?
szia,
sok kutatás után saját konzol gyártása mellett döntöttem, azóta is működik, 1-2 ezresből megállt. olajat mi 15w50-et használunk mindkét tizennégyesbe, Fuchs Silkolene-t, sajna a többi márkából sok a hamis, főleg a feltűnően olcsó, netes források között.
A simsonon pl cask a deknit kell levenni meg a rugót a tengelyröl és simán ki lehet huzni de hogy ez igy van e a yamahánál is az egy jó kérdés de simsonon igy van az tuti:D
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni.
Egy Yamaha DT 50-esnek nagy bontás kell ahhoz, hogy a berugó tengelyt ki lehessen venni?
Válaszotokat előre is köszönöm.
Áldott Békés, Boldog Karácsonyt kívánunk, minden kedves barátunknak, márkatársunknak, motorosnak stb...
Napsütést, olcsó benzit, sok szabadságot, gumifákat...