Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tóth Gyula
30/94-92-804
hívj ha még aktuális
atyaég... ez se tegnap volt

http://youtu.be/9Sqkb2c0tf8
Szia!

Csak feltételezem, hogy a Tóth Gyulára gondolsz!
Jelenleg külföldön van, nem is jön haza, csak a téli szezon után, ha jól tudom!

Nekem még mindig van egy használt Fesz szabályzóm eladó, és egy használt motor plexim! ZZR-400 / 600 E-hez
persze, hogy érdekel persze ha még használható nem szétkopott mert olyanom már van... :D:D
engem a kilométer óra érdekel
neki vannak bontott zzr alkatrészei. Nem?
sziasztok, valaki nem tudja a Tóth Józsi elérhetőségét ?
Nekem van, használt. Érdekel? Megkeressem?
gyula külföldön van... már hívtam
Szerintem a menesztő gumira gondolsz. Gyulának biztos van használt,de hogy újat hol lehet szerezni jó kérdés.
hátsó kerék agyba az a kerek gumija nincs valakinek?
Eladó használt PP Tuning arany fék- és kuplungkar párban.
Felhajlós és előre hajlós kivitel, fokozatmentesen állítható, csapágyazott.
Ár: 25.000HUF (Eredeti ár: 54.900HUF)

Az alábbi modellekre jó:
GPZ500S (1990-2009)
ER-5 (2004-2005)
Er-6n/ER-6f (2006-2008)
Versys (2006-2008)
ZX-6 (1998-2004)
ZX-6R (2000-2004)
ZX-6RR (2003-2004)
ZX-600 (1990-2004)
ZZR-600 (2005-2007)
ZX-10R (2004-2005)
Z-750S (2006-2008)
ZX-9R (2000-2003)
ZX-12R (2000-2005)
ZR750 (1991-1993)
Tudod mit legyen igazad.
Két év után gondoltam ránézek a szinkronra és érdekes nem kellet alítani rajta, hozzáteszem úgy, hogy egy verseny alatt többet veszem le a karbit fúvókázás miatt, mint Te két év alatt. De biztos jobban tudod Te vagy a szaki.
Írtam ,hogy fogalmam sincs ;) Tascner motor szervíz írt fészen egy cíkket valamit olvastam benne.
A szinkronnal nem adsz több levegőt
Bocsi ez nem Így megy, párszor már karburáltam
Bocsi a kommentárért. Mindenki ért rohadtul hozzá. Ezt meg sem hallottam . Mindenki Úgy csinálja ahogy akarja. Én kiszálltam ebből a vitából. PÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
3 éve én is akkor szaki vagyok
köszi valóban nem taníts , taníts köszi..
Így van. Ha jól tudom valami olyasmi ,hogy beállítjuk a karbikat jobb esetben gyári értékre aztán szinkronizáljuk a 2 szélsőt ahhoz játszuk hozzá a 2 belsőt. Sosem csináltam ilyet inkább szerelőre bízom(,mert ő nem 3 évente csinál ilyet és kb hangról is be tudná állítani), de mintha ilyesmit olvastam volna :)
Úgy látom nem vagy tisztában a szinkron fogalmával pedig még a nevében is benne van. A szinkronnal nem adsz több levegőt azzal csak beállítod hogy egyformán dolgozón a 4 karbi. De erről kiselőadást lehetne tartani hogyan, mi képen kel jól beállítani és mivel mit adsz hozzá. Szeretem, hogy mindenki rohadtul ért a motorszereléshez, ezért is van ennyi kóklerszerelő, azt hiszik, mert ismerik a villáskulcsot akkor már motort is tud szerelni.
Mivel több benzint kap több levegő is kell. Ezért kell ujbòl szinkron. Persze ha nemakarod a szinkront nem muszáj. Elég füllre is beállitani. Vagy csak ùgy hagyni. Nem kötelező mindenki ùgy csinálja ahogy akarja.
Áruld már el, mért kel újra szinkron, ha főfúvókát cserélsz?
Én 2 percet beszéltem vele kb 25 mp után tudtam ezt el kell kerülnöm .Aztán a garázs szomszédom mondta kerüljem . Mondtam neki pár másodperc alatt rá jöttem én is Én rengeteget szívtam annó a motorral szerintem nem tudnának olyan csavart mutatni amit 98 % meg ne mondanám honnan való Valóban keveset fogyaszt a motorod. ezért nem is mehet ha itt a fórumon megkérdezed szerintem mindenkinek 6 fölött eszik. nekem kb 6-7 között de ki jöttem már 9-ből is átlag 160 tempóval. Több benya kell neki de akkor karbi szinkron még egyszer.
hát vettem észre amikor telefonon keresztül megjavította a motorom :D
és nem egyszer :D:D