Valaki hozzáértő tud mondani pár dolgot egy zzr400 1990 évjáratú mociról (40.300km)? Éedemes megvenni 340e-ért? (persze ennyi a keret rá)
Mit kell megnéznem rajta, hogy azért ne szerelőnél legyen a moci hanem alattam ?!
Van valakinek tapasztalata az automata láncolajozó rendszerekkel kapcsolatban? Erősen gondolkodom a beszerzésén / beszerelésén, de a boltban a motorszerelő szó szerint lebeszél róla. (De természetesen eladja és beszereli nekem, ha kérem.)
Végül egy olajcsere megoldotta a kuplungproblémát.
Nem is volt annyira vészes az olaj amit leengedtem, de hogy az utolsó olajcserénél szűrőt nem cseréltek az biztos. De most jó kezekben van a masina.
Sziasztok beköszöntem, még élek és nem tüntem
Elkezdtem szétszedni a drágaságot :-) Valószínű hogy szükségem lesz majd egy két dologra, majd kérném a segítségetekét abban hogy hol tudom beszerezni. Remélem mindenki jól van
sziasztok sürgősen segítségre lenne szükségem, egy barátomnak szeretnék segíteni hónapok óta vadássza a tárcsát zzr 400- 600 ra bontásból vagy akár egy telszámot tud valaki adni akinek van ilyen tárcsája ami NEM ÜT? csavarokkal együtt? zzr 400-600 ugyan az!
simán használtautó és képesmotor, esetleg Tóth Gyula itt a fórumon.
érdemes a 96 utáni, saválló leömlős E modellekből szemezgetni, 350-től már feltűnnek ilyenek, 600 körül már állítható futóműves változatot is kapsz 2000 utánról.
A két fő+csomag külföldi túrára mindenképp. Nem kivitelezhetetlen a 400-assal, sőt (Dolomitok, Tátra stb. teljesítve a csapatban a négykilóssal), de a 600-as nyomatéka miatt jobb társ erre.
Ráadásul már nincs nagy különbség árban sem a kettő között.
Köszönöm a gyors választ.
80%ban napi egyedüli munkábajárásra kéne de időnként két fő plussz csomagokkkal külföldi túrázásra.
Akkor inkább egy ninja 600-ast javasolsz ?
szia,
inkább egy személyre ajánlom, ha a hosszú táv napi 500km+ jelent, két személlyel és csomaggal igencsak pörgetni kell ilyenkor, akkor több értelme van a hatszázasnak.
Egyébként jó vas, 30-40 ezret beletettem, ha rendben van a gép, akkor megbízható a vas.
A télen nem cseréltem le az olajat. Van benne kb 3800-4000 km. Ellehet húzni még egy kicsit? Kb egy hónap lenne ez az idő. LEhet addig menni vele, vagy ne erőltessem.
Sziasztok,
Most készülök venni egy kawa zzr400at de még nem döntöttem el teljesen. Mit kell tudni erről a mociról ?
Mennyire megbízható ?
Hosszútávra jól motorozható ?
Valaki hozzáértő tud mondani pár dolgot egy zzr400 1990 évjáratú mociról (40.300km)? Éedemes megvenni 340e-ért? (persze ennyi a keret rá)
Mit kell megnéznem rajta, hogy azért ne szerelőnél legyen a moci hanem alattam ?!
Köszönöm a segítséget