még nem próbáltam, de sztem feleslegesen drága. sőt, én csak elsőre vettem 9ek-t, utána minden cserénél a hatszázasét, a 9e-t raktam bele, teljesen jó volt azzal is, és 2rugóból megállt.
Nélam a csere oka az volt, hogy a gyári mindkét oldalán nagyon karcos volt. A hang nem érdekel, felőlem lehetne néma is...
Legjobban egy komplett gyári rendszernek örülnék, de akkor, mikor kellett volna nem volt (legalábbis Matska nem adta az övét ).
A súlycsökkentés nem szempont, mert bírja cipelni a 2 csövet is sztem.
Ja, meg nekem a MOTOR 2 oldali kipufógós lehet kizárólag.
Ha az enyém kellene valakinek, tuti egy gyárit pecáznék valahonnan.
Beszéltem tegnap a helyi Kawa szervízzel várom az ajánlatukat a karburálásra. A garvírra is lett helyi ember.
három napja a Gym motorral járok.
ezzel nem is lenne baj, de ez a régi LSL kormány (keskenyebb és alacsonyabb, mint a 600-ason, és előrébb van 2 centivel) konkrétan másik motort faragott a gépből.
5 méteres körben fordul meg, városon belül utoljára a superduke-kal motoroztam ilyen jót
kőkemény lett, imádom
Szerintem nincs rajta "E" jelzés, még nem láttam élőben, valszeg csak jövőhéten megyek érte. mindenképpen csináltatok hozzá db killert is, nem elsősorban a "menő" hang a célom, inkább a kutya. által említett súlycsökkentés.
A karbi beállítás mindenképpen szükséges, hiszen jobban tud "szellőzni" a motor egy nyitott dobbal, ehez mérten kell a benzin mennyiséget beállítani... vagy valami ilyesmi .
Pad nem kell hozzás, csak egy jó szakember, biztosan van felétek is egy-két mágus.
"E" jelzést egyébként akarok majd gravíroztatni rá lézerrel, legalább az legyen, bár elvileg papírok is kellenének a dobhoz.
Dyno jet úgy gondolom nem ér annyit mint amennyibe kerül, és az sem csak annyi hogy betekered az új fúvókákat meg egyebeket, komoly hangolásra van szükség. Pláne egy 11-esnél felesleges sztem, ami alapból is burtál
a hivatalos út nem egyszerű, érdemesebb átfűzetni a másik blokk belsejét ebbe a blokkházba. mondjuk én azzal sem fáradnék... a húsz év alatt még soha nem ellenőriztek motorszámot a gépen, főleg a ZZR-en nem, ahol épp elég megtalálni...
E betű van rajta? Kell egyáltalán?
Amúgy mekkora meló egy ilyen karbi beállítás?
Gondolom kell hozzá anyag is, meg próbálgatni kell, hogy melyikkel jó?
Nem hiszem, hogy itt Szabolcsban lenne pad, amin belőnék...
Dynojet carb kit felesleges?
Fesszabályzó probléma megoldása Villamosmérnök módra: http://www.sportmotor.hu/motor...
Lehet, érdemes elrakni talonba a galériát, az ember elérhetőségét!
Igen, tökéletes. Az én Devil rendszeremmel 90-92 között mentek endurance versenyeken A ZZR1100GG-vel és csont nélkül ráment a D-re, még a rögzítések is ugyanott vannak.
Komplett gyári kipuff rendszer: 18090-1277 104000ft+ 18001-1854 222000ft
Legjobban egy komplett gyári rendszernek örülnék, de akkor, mikor kellett volna nem volt (legalábbis Matska nem adta az övét ).
A súlycsökkentés nem szempont, mert bírja cipelni a 2 csövet is sztem.
Ja, meg nekem a MOTOR 2 oldali kipufógós lehet kizárólag.
Ha az enyém kellene valakinek, tuti egy gyárit pecáznék valahonnan.
Beszéltem tegnap a helyi Kawa szervízzel várom az ajánlatukat a karburálásra. A garvírra is lett helyi ember.
ezzel nem is lenne baj, de ez a régi LSL kormány (keskenyebb és alacsonyabb, mint a 600-ason, és előrébb van 2 centivel) konkrétan másik motort faragott a gépből.
5 méteres körben fordul meg, városon belül utoljára a superduke-kal motoroztam ilyen jót
kőkemény lett, imádom
http://youtu.be/B0hs8DFwn4I
Szerintem nincs rajta "E" jelzés, még nem láttam élőben, valszeg csak jövőhéten megyek érte. mindenképpen csináltatok hozzá db killert is, nem elsősorban a "menő" hang a célom, inkább a kutya. által említett súlycsökkentés.
A karbi beállítás mindenképpen szükséges, hiszen jobban tud "szellőzni" a motor egy nyitott dobbal, ehez mérten kell a benzin mennyiséget beállítani... vagy valami ilyesmi .
Pad nem kell hozzás, csak egy jó szakember, biztosan van felétek is egy-két mágus.
"E" jelzést egyébként akarok majd gravíroztatni rá lézerrel, legalább az legyen, bár elvileg papírok is kellenének a dobhoz.
Dyno jet úgy gondolom nem ér annyit mint amennyibe kerül, és az sem csak annyi hogy betekered az új fúvókákat meg egyebeket, komoly hangolásra van szükség. Pláne egy 11-esnél felesleges sztem, ami alapból is burtál
Amúgy mekkora meló egy ilyen karbi beállítás?
Gondolom kell hozzá anyag is, meg próbálgatni kell, hogy melyikkel jó?
Nem hiszem, hogy itt Szabolcsban lenne pad, amin belőnék...
Dynojet carb kit felesleges?
És mi ennek a menete?
Lehet, érdemes elrakni talonba a galériát, az ember elérhetőségét!
Fazekas Imrét keresd. hello
akkor asszem lesz rajta 1 ilyen rencer