a hátsó gyárilag is különböző lehet, ez a 48-as és az 52-es áttétellel jött ki a gép. utóbbi csak akkor jó, ha szinte kizárólag városban használod, mert túrán nem annyira király, ha 130-nál 9-10 000-et forog a vas...
A hátsó is cserés lenne egyébként? Ez érezhető változtatás lesz?
Bocs, ha hozzá nem értő kérdéseket teszek fel.
Azért is szeretném, mivel szerintem marad a 400-as, mivel "nincsen rá kedv" a hatkilós cseréhez. Mivel sokat fogok két személlyel menni, ettől egy kis plusz dinamizmust várok. Ha lehet ilyet várni egyáltalán...
Kezdésnek - szerintem - cseréljünk egy első lánckereket, mivel ez a legolcsóbb módja a változtatásnak (ca. három rugó), és a hatszázason ez nagyon sokat jelentett, a Gym motor nekem pályára sem túl hosszú így.
Múlt évben vettem tőled egy 600-ra való láncszettet.
Szuper meg minden, de lehet olyan kérdésem, hogy az eredeti 400-ra való áttételű fogaskerekek mennyibe kerülnének? Lehet visszacserélem, úgy egy kicsit "mérgesebb" lesz. A láncban van vagy 500-800 km, szerintem nem tenne nagyobb kárt az új fogaskerekekben.
A lényeg, hogy mindkét fogaskereket le kell cserélni, vagy csak az egyiket?
Tavaly itt görcsöltem, hogy szerezzek egy Zzr-t, de valaki pont az orrom elől vitt el egy fekete kék 250-est, ezért vettem egy GS400-at hogy az jó lesz majd. Nem rossz motor, de mindig csak a ZZR-re gondolok, van baj mi? A szezonra kell szereznem egy 250-es vagy 400-as Zizit, a GS-t meg le kell paszolni, vagy be kell számíttatni...Szurkoljatok nekem
igen, az autóval ugyanígy jártam, amikor belém jöttek.
azt hittem, hogy a fej sérült, de nem: a központi egység riaszt, ha nem tökéletes a csatlakozás a jack dugónál. ilyenkor minden rezdülésre be tud riasztani.
Láttál már olyat, hogy meghülyül a Kiyo (vagy az egyik fej) és állandóan véletlenszerűen jelez (még olyan abszurd helyeken is, mint mondjuk egy zsákutcás garázssor?
Ez még késő őszi sztori csak azóta még nem volt alkalmam menni a géppel, hogy átcserélhessem a két fej dugóját mert akkor egyből kiderülne, hogy fej vagy írás.
az egy okos doboz... tudja az utat a Pordoira és a Glocknerre is
(a tartó egyébként tényleg jobb, mint a gyári: alacsonyabban a van a súlypontja, nem billenti annyira a motort. nem véletlen, hogy ilyen a ZZR1400 gyári rendszere is)
Igen a kapaszkodóra és van D és E modellhez is kapaszkodóm hozzá úgyhogy a gyárit elteheted arra az esetre ha leszeded a dobozt le és felszerelés csak az ülés alatti két csavarral, gyors és egyszerű. Várom a privát e-mailt.
Én annak idején megvettem kutya hátsó és oldalsó tartóit egy hátsó doboz társaságában, mivel most más típusban utazok átmenetileg ha neked kell eladom szívesen, képet keresgéltem de nem nagyon találok pedig küldött kutya, de lehet láttad is neki felszerelve a 600-on. Ha érdekel szólj és megbeszéljük a részleteket.
A hátsó is cserés lenne egyébként? Ez érezhető változtatás lesz?
Bocs, ha hozzá nem értő kérdéseket teszek fel.
Azért is szeretném, mivel szerintem marad a 400-as, mivel "nincsen rá kedv" a hatkilós cseréhez. Mivel sokat fogok két személlyel menni, ettől egy kis plusz dinamizmust várok. Ha lehet ilyet várni egyáltalán...
Múlt évben vettem tőled egy 600-ra való láncszettet.
Szuper meg minden, de lehet olyan kérdésem, hogy az eredeti 400-ra való áttételű fogaskerekek mennyibe kerülnének? Lehet visszacserélem, úgy egy kicsit "mérgesebb" lesz. A láncban van vagy 500-800 km, szerintem nem tenne nagyobb kárt az új fogaskerekekben.
A lényeg, hogy mindkét fogaskereket le kell cserélni, vagy csak az egyiket?
Ezek milyen árban lennének?
Köszi!
Tavaly itt görcsöltem, hogy szerezzek egy Zzr-t, de valaki pont az orrom elől vitt el egy fekete kék 250-est, ezért vettem egy GS400-at hogy az jó lesz majd. Nem rossz motor, de mindig csak a ZZR-re gondolok, van baj mi? A szezonra kell szereznem egy 250-es vagy 400-as Zizit, a GS-t meg le kell paszolni, vagy be kell számíttatni...Szurkoljatok nekem
de ez már a végső stáció, innentől örökre zzr-fertőzött marad az ember
Egyébként tényleg szép!
Sőt, még annál is jobban néz ki...
Azok a kidörrentők... áhhhh....
Szerintetek egy teljes motorfestés néhány műanyag hegesztéssel mennyibe kerülne?
azt hittem, hogy a fej sérült, de nem: a központi egység riaszt, ha nem tökéletes a csatlakozás a jack dugónál. ilyenkor minden rezdülésre be tud riasztani.
Láttál már olyat, hogy meghülyül a Kiyo (vagy az egyik fej) és állandóan véletlenszerűen jelez (még olyan abszurd helyeken is, mint mondjuk egy zsákutcás garázssor?
Ez még késő őszi sztori csak azóta még nem volt alkalmam menni a géppel, hogy átcserélhessem a két fej dugóját mert akkor egyből kiderülne, hogy fej vagy írás.
THX
(a tartó egyébként tényleg jobb, mint a gyári: alacsonyabban a van a súlypontja, nem billenti annyira a motort. nem véletlen, hogy ilyen a ZZR1400 gyári rendszere is)
Most látom csak, hogy ez konkrétan a hátsó kapaszkodóra van rászerelve!
Aha!
Sebaj! Így is jó!
Azt nem nagyon szeretném...
írok magánban!
Én annak idején megvettem kutya hátsó és oldalsó tartóit egy hátsó doboz társaságában, mivel most más típusban utazok átmenetileg ha neked kell eladom szívesen, képet keresgéltem de nem nagyon találok pedig küldött kutya, de lehet láttad is neki felszerelve a 600-on. Ha érdekel szólj és megbeszéljük a részleteket.