Helló
Én bontottam a saját 500-as gépemet, a telók még megvannak a kipuff már nincs. A telók szimeringezve lettek pár száz kilómétert ment azóta meg szétszerelve áll. Azt nem tudom,hogy 250-re jó-e de ha kideríted és érdekel ,elérhetőségem az adatlapon.
üdv:laci
Egy kis segítségre lenne szükségem!Van egy 1996-os ZZR 250-es berregőm és régóta vadászok jobbos kipufogó és jobbos teleszkópra.A gond ott kezdődik, hogy nincs vagy ha van nem normális áron8.gif" align="absmiddle"> Egy miskolci embert kérdeztem, neki van de mivel nem párban kell ezért darabját a használt szarnak (amit utána szimmeringezhetek gyári alkatrészekkel 6000ért) 30000ért akarta rám sózni amit szerintem joggal sokalltam egy bizonytalan 15 éves alkatrészért, ezen kívül kipufogója is volt darabja 10000ért ami nem lett volna vészes de eladta! A kérésem az lenne, hogy ha valakinek van elfekvőben alkatrésze ezen típushoz az legyen szíves és értesítsen, nagyon fontos lenne már! Előre is köszönöm!
Rákattintasz az egyel előző oldalra, és ott átírod felül abban a nyavajában (aminek nem ugrik be a neve) a link végén lévő 1301-el 620-ra. Vagy türelmesen visszalapozgatsz.
én 50 000 km óta brigeciolt használok, és kb 45 000-et ment el a láncszett... de petróleummal is lehet, ugyanaz. a tisztító spré is jó, de basszus, megfizethetetlen.
tud valaki valami nooooormális lánc tisztító módszert? hallottam már párat de egyik sem tetszet igazán, pl. a brigéciol nem árt neki? vagy a benzin, használt már valaki lánc tisztító spért?
Nos akkor úgymondom, hogy tulajdonképp a felesleges erőtöbbletet amit 8500-9000körül vélsz felfedezni te is, lehet kihasználni a hosszabb áttéttel, amivel kicsit gyorsabban tudsz menni (pl:120 helyett 126), és ígymár nem fog zavarni ez a fordulat, mert nem lesz meg az a többlet
Azért nem fogsz ugyanannyival menni kisebb fordulaton, mert valamivel 8000alatt meredekebb a görbe és már sokkal kevesebbnek tűnik ez az erő ugyanahhoz a sebességhez amihez a 8500on kicsit soknak tűnt, pedig ittmég pont elég (és valójában ezt szeretnéd). Aztírod hogy: "6. olyan 80-ig nem kell visszaváltanom előzéskor" ez 6300. Tehát van erő haladáshoz. Háát én 80ról szerintem 4be de leginkább 3ba visszaváltva 8-10000ről kezdek előzni egy 80-90el haladó valamit, mert ha be kellett állnom mögé és nem lehetett lendületből 100 előzni akkor ezt a forgalom és útviszonyok indokolják: nem lesz fél perc az előzésre, legalábbis errefelé nincs olyan gyér forgalom, meg annyi belátható útszakasz. Nemmondom azt hogy nemlehetne 6ban, de tovább fog tartani.
Viszont szerintem talán 9500-10000nél és 11500nál lesz már tényleg kevés síkon is a 16/47: ez annyit jelent hogy 6ban nem gyorsul tovább, ez 140 és 165re esik, azaz vissza kell váltani hogy átugord ezeket a lyukakat, vagy csak lejtőn fog sikerülni /megjegyzem hogy 165 a gyárival már a pirosban van 13000nél a 14/42vel a Hring célegyenes végén 165nél még gyorsul, mert lejt a féktáv /
Szerintem 130 alatt még ezzel sincs ilyen gond, utassal sem, persze síkon. ha emelkedő jön a gyárival is visszalassulsz 120ra, utassal vissza kell váltanod.
"Ebből kifolyólag gondolom ha utast vinnék 6. fokozatot el is felejthetném." haladáshoz síkon utassal is ugyanúgy használható a 6. 60-130között, gyorsulni ne akarj 6ban, ahhoz válts vissza 8-10000es fordulatra.
Ilyen a nyomatékgörbéje, itt-ott lehet "javítani" de ezzel máshol elromlik, ami nembiztos hogy baj.
Énis ezt a 8500-9000et érzem ideálisnak ill 10000-10500at ha több kell. Ezek a 14/44 és 150/70-17el ~122 és ~144re esnek nálam, de van hogy 110re sikerül ráállnom, ez időjárás- forgalom és útfüggő. Van ahol a 80 a jó, valahol a 90is borzasztó.
végre 4ben 150, 5ben 162-t ír a gearingcommander ami stimmel is.
6ban 182-t számol, lejtőn kiforogja efölé 13000 nem hajtottam.
Ezt az áttételt bátran ajánlom, de szerintem nyugodtan próbáld ki akár a 16/47et is legfeljebb rövid úton kicseréled 15/47re ~3000huf egy kis lánckerék..
Szia!
Először is köszönöm a mindenre kiterjedő választ!
A válaszodat olvasva eléggé kiábrándultam a hosszabb áttételből. A célom az lett volna h a motor fordulatát csökkentsem! Olyan 110-120-as tempóba szoktam menni ilyenkor 8500-9000 körül forog a motor és én ezt sokallom.
Amit leírtál az megerősítette bennem azt a gondolatot h a hosszabb áttétellel nem fogja bírni a 6. sebességi fokozatot. ( ezt kutya is mondta) A 14/47-es áttétellel 6. olyan 80-ig nem kell visszaváltanom előzéskor de az új áttétellel dobálhatnám a fokozatokat. Ebből kifolyólag gondolom ha utast vinnék 6. fokozatot el is felejthetném. Így a sok visszaváltással illetve a 6. fokozat mellőzésével lehet h összességébe jobban pörögne a motor!
A Te utazó tempódnál mennyit pörög a motor? Mennyi az utazó sebességed? Mennyi az a fordulatszám ami ideális ennek a motornak túrázás alatt?
Én bontottam a saját 500-as gépemet, a telók még megvannak a kipuff már nincs. A telók szimeringezve lettek pár száz kilómétert ment azóta meg szétszerelve áll. Azt nem tudom,hogy 250-re jó-e de ha kideríted és érdekel ,elérhetőségem az adatlapon.
üdv:laci