Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a "gyorshajtás" topikban sztem tudnak segíteni, de épp a B-A1 jogsi kapcsán olvastam, hogy nem számít kezdő jogsinak az új, ha előtte másik kategóriával már vezettél két évet.
Sziasztok! Folyamatban van az A jogsim, a B megvan 11 éve. Ha megvan az A (majd tavasszal), akkor utána 2 évig nem vihetek vele utast? Vagy a kezdő jogsi csak az első megszerzett kategóriára vonatkozik? Már mindkettőt hallottam "hivatalos" helyekről. Aki tud, segítsen, mert szeretnék a kis ZZR-el nyáron nagyobb túrákat tenni 2 személlyel.
szia,
természetesen van, folyamatos az igény rá, ami a trafikat látva nem is csoda félreteszek egyet neked, csak dobj egy mailt nekem hogy miként szeretnéd átvenni
szúrófényre van egy jó megoldás, az OBI ban egészen olcsón van frankó H3-as, E jelzésű szúrófény (párban 3000 körül) és a konzoljával fel is lehet rögtön fogatni az oldalsó elválasztó csíkra, az idomtartó hatos csavarral. nekem is ez volt az ideiglenes világítás az épülő ZZR en.
(annyi, h csak jó akksival érdemes, mert 110W a teljesítménye, és a gyenge, öreg akksit menet közben is megviselheti ez a plusz terhelés - pl. nekem is a benzinmutató visszament alaphelyzetbe felkapcsolt refivel és szúrófénnyel, de akksicsere után már nem volt ilyen tünet. esetleg ki lehet cserélni LED es H3 izzóra a belsejét, akkor alig fog fogyasztani.)
Kutya Úr végre eljött az időm,lett "felesleges" cash,így ha van még olyan jó árú 3fejes blokkoló,jelentkeznék a listára
Illetve még nagyon régen beszéltünk ködlámpa-szúrófény felszereléséről,ha van ilyenre lehetőség arra is vevő vagyok.
igen, épp ezt beszéltük, hogy egy kpl. zzr600-as kb. 200 - 250EFt, és marad egy fél motorod alkatrésznek/eladni utána. ha egyesével veszed, alig jön ki ennyiből.
venni kell egy egesz motort , ugy erzem ez kesobb lesz .
Hali bocsi hogy bele szólok. Blokk+karbi. kipufogó leömlő. olajhűtő+csövek, elektronika (ha nem csak 180 -al akarsz max. menni) Km óra hogy tudjad mennyivel haladsz. Talán ennyi ha jol emékszem
Blokk+karbisor, az elektronika jó a 400asé. Csak régebbi blokkra tudsz szerezni igazolást a kawától.
miert csak a regebbi blokkot lehet belerakni ?
a blokk alatt a blokk + karbi sort erted? mas semmi nem kell ?
Kb.1,5 hónap és a blokkon kívül kb.30e 2 év műszakival.
Igazolás DMC-től 8e 1,5-szeres műszaki díj.
ez kb mennyi ido'' e's penz volt neked ha szabad tudni ?
szolgálati közlemény: megérkezett az esztergályostól a cucc, ma este kormány főpróba
Csak öregebb évjáratú 600-as blokkot rakhatsz bele. KPM vizsga kell. Igazolás a zzr forgalmazótól.(DMC kawa). Ram-air kikötése+olajhűtő és ennyi. Én már végigcsináltam egy ilyet. 96-os vázba 92-es blokkot raktam.
hali Skyfox!
ha a tárcsákra gondolsz, akkor talán megvárnak, én azokból újat szerválnék...

hogy bírod a holtszezont?

Szirk! Kitartás!
Köszi mindenkinek a szurkolást, el is kel mostanság.
De így a jó motorralkezdeni az előző gazda trógar barbár szilikonos..... megoldásait megoldva csak nagy fejtörést okoz az embernek.
Mélytorkos... kitartás Ami meg nem megy ésszel, oldd meg erővel
Esetleg öntvényragasztóval megragaszthatod ha meg van a kitört darab.
Szirk87!

"Challenge Accepted"

Zseton! Na vajon ki is fogja megszerezni a drááágszágot

Ha van rá kereted, akkor nyugodtan a tiéd lehet, mert nekem csak januárban jön meg a segííííj.

Kezd sz.patni a 400-as némber. 1-et előre 3 vissza.
Már összeraktam volna a blokkot, de gondoltam leeresztem az olajat mivel beesett egy alátét . A fene se látta,gondolta hogy meg van repedve a leeresztő csavarnál az anyag és szépen kitört a fél menetes rész az olaj dekniből/kartelből. A legszebb hogy egy csavar híjján le se birom venni mivel az is el van nyalva és bele van nőlve.
Kezdek elgondolkodni hogy hagyni kéne a francba!
DE kell a kihívás!
eladó fék tárcsák tel:06309492804
király! monnyuk nekem egyre zűrösebben alakul a hét, de igyexem...
most szóltak, h szerdára meg lesz a közdarab, így (elvileg) szerda este már próbálható a "prototípus" kormány
túrakormány ZZR-re? lehet, h egyszerűbb a dolog, mint gondolnánk...
Meg gázkar
Kész szerencse, hogy nincs rajt fék!