Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És akkor ezt a vékonyabb hűtőbordát kellene feltenni a fesszab hátsó részére, és akkor nem is kell semmit alátenni, vagy valami hővezető lapra felcsavarozni?

Idáig még nem volt gond, de nem kísértem a szerencsémet, szeretném megelőzni a bajt.
ez az. processzor hűtő a neve
hiába drágább, sokkal inkább megéri, mint bármi más. a 14-es sem forgatja el, és extra tartós. ha valahol találsz olcsó PR2est, a 400-asra az is jó lesz, nekem is az van a hatkilóson, és kb 13 000 -nél jár hátul.
nem, ez lapos és hosszú, valami bordázott cső volt, azzal a zselével, amivel a laptopokban is ragasztják a procikat (vagy miket)
Néztem a PilotRoad3-at, és szimpatikus nagyon.

Akkor lehet ez marad bár az ára párban kicsit húzós ~73 körül az r17.hu-nál.
Hűtő bordára gondolsz?

Valami ilyesmire?

Hűtőborda

Hűtőborda2

Csak ezt hogyan tudom a hátsó felére a feszabnak felrakni?
Szia, ha megadod a motor adatait itt: http://mfmotors.hu/index.php?o...
akkor utána nézek, hogy tudok-e segíteni.
mindkét kérdésre a válasz: PilotRoad3. A nagy ZZR-en nyolcezer felett járok, és fele sem fogyott... a gyári brigi háromezer (!) alatt kopott el nullára.

örökéletűek: Metzeler Z8 és Pilot road 3 teszt
ne alulemezzel csináld, vannak spéci (és olcsó) számítástechnikai cuccok, azok sokkal hatékonyabbak.
Köszi az infókat, szerintem én is maradok a passzív hűtésnél, minél egyszerűbb annál jobb.
Vágatok valahol egy kis darab alulemezt, befaragom oda, és max teszek rá néhány hűtőbordát az alulemezre.

Ja igen még egy.

Nem most lesz az ideje, de jövőre szerintem pont csere érett lesz a kőkeménnyé vált 8 éves gumik.

Tudom nagy vélemény különbségek vannak e téren, de szeretném kikérni a véleményeteket ez ügyben.

Két fajta gumi típusra várnék tőletek javaslatokat.

1. túrázósabb jellegű gumi, hosszabb élettartammal, de a jó tapadás itt is fő szempont, még ha kicsit ellent is mond ez a két dolog egymásnak.

2. valami sportosabb a lehetőségekhez képest "minden" esetben jól tapadó gumi. itt ugye az élettartamról nem beszélnék hosszan, de azért olyan 5-6000 km-t bírjon ki.

Egy 400-as gépre kellene.

Köszi.
Szia! Én raktam rá egy számítógépes ventilátort, ha jól emlékszem 8cm átmérőjűt, mert az pont befért oda kényelmesen! Az egyik fesszabályzó felfogató csavart cseréltem ki hosszabbra az tartotta az egyik fülét, a másikat kábelkötöző. Az áramot a vezérlőegységről vettem le, hogy csak gyújtás ráadása után forogjon. Nagyon tökéletesen működött, utána nem melegedett túl egyszer sem!
Sok sikert!
Széles utat mindenkinek, jó motorozást!
volt már olyan, aki ventilátorral oldotta meg, én inkább passzív hűtőt tennék alá, az is frankón vezeti a hőt.
Szép jó napot mindenkinek!

Peeter! Remélem alakul a vas és nincs sok már hátra a felújításból.
Tárcsa ügyben csak 1db van, vagy előre megvan mind a kettő?

Hát igen... a vasárnap valóban érdekes volt, teljesen felöltözve a járó motor mellett, ha nem olvasom el Zseton üzijét, akkor lett volna nagy meglepetés. Minden esetre várjuk, hogy a következő időpont mikor lesz.

A téli álom alatt gondolkodtam abban, hogy a fesz szabályzóra rakok egy ilyen kiegészítő hűtő (proci) ventilátort. Van valakinek ebben tapasztalata? Érdemes? Használ valamit a dolog?

Még annyi, hogy a mocin lévő plexi igen karcos, esetleg bontóban nézem meg, vagy Tóth Gyulánál?
Szia! Köszi szépen szerencsére az első még jó, de észben tartom az ajánlatod!
Szia Kill!

Hála az időjárásnak, "csodás" volt... Röviden: 7-es kelés , 1,5 óra anyázás , aztán 1 óra forgolódás, majd csendes beletörődés...

Remélem a felújítással jól haladtatok!
Hali Peeter!

Ha emlékeim nem csalnak, te vmikor a szezonban vettél előre 2 tárcsát a 6-osra - talán az ebayen, nem is túl rossz áron, és mintha úgy olvastam volna (javítsatok ki, ha hülyeség maradt meg a fejemben), h ugyanaz, mint a zzr-re való. Mennyiért is sikerült az beszerezned? Tavaszra nekem is be kell újítanom 2 elsőt, gyűjteném az infókat...

Előre is köszi!
A hátsóval tényleg szerencsésebb vagy, hogy az cserés, mert azt lehet gyártani is a sík formája miatt.
Ha egy elsőre valamikor igényed lenne, nálam van egy gyári, JÓ állapotban. Ára baráti...
Köszi, megpróbálom!
Asszem az új 30 körül van.
Van itt az oldalon egy fószer aki gyárt tárcsákat:

http://www.sportmotor.hu/tagok...

Őt kérdezd!
Szia! Köszi! Ha valaki elad, azt valakinek meg is kell venni, ugye.. és örülök, hogy ilyet vettem
Mióta megvettem sajnos nem sokat mentem vele, de azt a keveset nagyon élveztem.. most elteszem télire, és megveszem rá a dolgokat szép sorban, ami kell a márciusi műszakira. (hátsó tárcsa + gumik)
a tárcsával nagyon elkeserítettek, majdnem lehetetlen szerezni. amúgy kb 4mm-re van kopva, és nagyon barázdált.
próbáltam a srácot, de már nincs meg neki.. mindegy, majd lesz márciusig..
az egész útvonalon szakadt, így eltettük két héttel későbbre, vagy az első napos vasárnapra, amikor még motorozható idő van.
Üdv köztünk, jó olvasni, hogy azért nem csak eladnak, vesznek is az emberek!

Üdv KillBill.
Sziasztok!

Hogy sikerült az évadzáró?
Gondoltam rátok! Nem volt a legjobb idő...
Nagyon sajnáltuk, hogy nem tudtunk veletek menni, de egyenlőre még a motoros ruháinkat nem találjuk a kupac alján valahol. Ez a lakás felújítás nem egyszerű.
Valami élménybeszámoló szerűséget + képeket szívesen olvasnék, nézegetnék!

Ez enyhe célzás volt

Puszi Mindenkinek.
KillBill.
Amúgy hogy szuperál a gép?
Pár képet tehetnél fel az adatlapodba!