És akkor ezt a vékonyabb hűtőbordát kellene feltenni a fesszab hátsó részére, és akkor nem is kell semmit alátenni, vagy valami hővezető lapra felcsavarozni?
Idáig még nem volt gond, de nem kísértem a szerencsémet, szeretném megelőzni a bajt.
hiába drágább, sokkal inkább megéri, mint bármi más. a 14-es sem forgatja el, és extra tartós. ha valahol találsz olcsó PR2est, a 400-asra az is jó lesz, nekem is az van a hatkilóson, és kb 13 000 -nél jár hátul.
mindkét kérdésre a válasz: PilotRoad3. A nagy ZZR-en nyolcezer felett járok, és fele sem fogyott... a gyári brigi háromezer (!) alatt kopott el nullára.
Köszi az infókat, szerintem én is maradok a passzív hűtésnél, minél egyszerűbb annál jobb.
Vágatok valahol egy kis darab alulemezt, befaragom oda, és max teszek rá néhány hűtőbordát az alulemezre.
Ja igen még egy.
Nem most lesz az ideje, de jövőre szerintem pont csere érett lesz a kőkeménnyé vált 8 éves gumik.
Tudom nagy vélemény különbségek vannak e téren, de szeretném kikérni a véleményeteket ez ügyben.
Két fajta gumi típusra várnék tőletek javaslatokat.
1. túrázósabb jellegű gumi, hosszabb élettartammal, de a jó tapadás itt is fő szempont, még ha kicsit ellent is mond ez a két dolog egymásnak.
2. valami sportosabb a lehetőségekhez képest "minden" esetben jól tapadó gumi. itt ugye az élettartamról nem beszélnék hosszan, de azért olyan 5-6000 km-t bírjon ki.
Szia! Én raktam rá egy számítógépes ventilátort, ha jól emlékszem 8cm átmérőjűt, mert az pont befért oda kényelmesen! Az egyik fesszabályzó felfogató csavart cseréltem ki hosszabbra az tartotta az egyik fülét, a másikat kábelkötöző. Az áramot a vezérlőegységről vettem le, hogy csak gyújtás ráadása után forogjon. Nagyon tökéletesen működött, utána nem melegedett túl egyszer sem!
Sok sikert!
Széles utat mindenkinek, jó motorozást!
Peeter! Remélem alakul a vas és nincs sok már hátra a felújításból.
Tárcsa ügyben csak 1db van, vagy előre megvan mind a kettő?
Hát igen... a vasárnap valóban érdekes volt, teljesen felöltözve a járó motor mellett, ha nem olvasom el Zseton üzijét, akkor lett volna nagy meglepetés. Minden esetre várjuk, hogy a következő időpont mikor lesz.
A téli álom alatt gondolkodtam abban, hogy a fesz szabályzóra rakok egy ilyen kiegészítő hűtő (proci) ventilátort. Van valakinek ebben tapasztalata? Érdemes? Használ valamit a dolog?
Még annyi, hogy a mocin lévő plexi igen karcos, esetleg bontóban nézem meg, vagy Tóth Gyulánál?
Ha emlékeim nem csalnak, te vmikor a szezonban vettél előre 2 tárcsát a 6-osra - talán az ebayen, nem is túl rossz áron, és mintha úgy olvastam volna (javítsatok ki, ha hülyeség maradt meg a fejemben), h ugyanaz, mint a zzr-re való. Mennyiért is sikerült az beszerezned? Tavaszra nekem is be kell újítanom 2 elsőt, gyűjteném az infókat...
A hátsóval tényleg szerencsésebb vagy, hogy az cserés, mert azt lehet gyártani is a sík formája miatt.
Ha egy elsőre valamikor igényed lenne, nálam van egy gyári, JÓ állapotban. Ára baráti...
Mióta megvettem sajnos nem sokat mentem vele, de azt a keveset nagyon élveztem.. most elteszem télire, és megveszem rá a dolgokat szép sorban, ami kell a márciusi műszakira. (hátsó tárcsa + gumik)
a tárcsával nagyon elkeserítettek, majdnem lehetetlen szerezni. amúgy kb 4mm-re van kopva, és nagyon barázdált.
próbáltam a srácot, de már nincs meg neki.. mindegy, majd lesz márciusig..
Hogy sikerült az évadzáró?
Gondoltam rátok! Nem volt a legjobb idő...
Nagyon sajnáltuk, hogy nem tudtunk veletek menni, de egyenlőre még a motoros ruháinkat nem találjuk a kupac alján valahol. Ez a lakás felújítás nem egyszerű.
Valami élménybeszámoló szerűséget + képeket szívesen olvasnék, nézegetnék!
Idáig még nem volt gond, de nem kísértem a szerencsémet, szeretném megelőzni a bajt.