Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem égeti az a féklámpát, hanem csak a helyzetjelzőt, elöl-hátul. Ha valamelyik nem megy, izzócsere.
Kapcsolási rajzon sincs jelölve! Köszönöm a segítséget! :)
ha jól tudom a parkállás csak a féklámpát égeti.
Köszönöm, működik a parkoló állás, már csak az lenne a kérdésem elöl nem kellene helyzetjelzőnek világítani? Nem találom, de ha mégis van benne akkor megbontom az elejét, csak ne potyára kelljen dolgozni.
pöccintsd tovább a kormányzár után. idősebbeknél nem egyszerű, nekem is csak véletelenül sikerült anno. próbáld egy kicsit lenyomni. de amúgy csak leszíjja az akksit...
Parkoló állásba hogyan lehet fordítani a kulcsot? Vagy a P nem az lenne a gyújtáskapcsolón?
Vétel, vétel... Jani hívja Peetert.. erre a címre jöhetnek a képek: suzukifunkukaccitromailponthu
köszi szépen!
pl:

ez?
Sziasztok!
Már egy jó ideje próbálok utána járni de nem sok sikerrel! A Kawasakinál a Ninja az valami gyári tuning? A zzr-nél is találtam ninját de nem sokat. Tudnátok nekem ebben is segíteni! Előre is köszönöm!
Üdv
Kilónként egy láb, vágány
Az 1100 és 1200 ZZR-nek a generátorban van a fesszabályzó! Így nincs is gond vele! Mivel külön generátora van mint egy autónak! Lánc hajtja a blokk jobb oldalán a kuplungfedél alatt! A generátor a hengersor mögött van az önindító mellett!
a lábkiosztás dönti el, elvileg hatlábas a hatkilós E modellé
Mit tudsz az 1100 feszszabályzójáról? Én azt se tudom, hol van, mert sose romlott el. Nem jó az a 600-asba?
Nagyon szépen köszönöm! Tetszik a dolog!
Szia,
nálam egyszerű, fekete metamid lett méretre vágva (55 mm hosszú), és arra került fel a ködlámpa tartója, hatos imbusz tartja. Álló helyben dőlt már el aszfalton a motor, karcolás sem esett rajta

Készítettünk már bukógombát kezdő motoros részére is, hogy a láb se szorulhasson a motor alá eldőléskor: Ilyen lett a 4 bukógombás kivitel, ami ráadásul egy tank benzin árából kijött
.
Sziasztok!

A 2004-es, 600-as zizimre szeretnék bukógombát, vagy bukókeretet. Attól függ melyik néz ki jobban rajta ! Tudna nekem segíteni vki ebben? Kutya, a te 600-asodon a ködlámpák min vannak? Bukókeret vagy csak lámpatartók?

Boltokban nem sok sikerrel jártam eddig, szóval kíváncsi lennék hogy ti hogyan oldottátok meg? Ha minden kötél szakad akkor a végén én tervezek rá vmi védelmet, de a gyárinak jobban örülnék.

Előre is köszi a segítséget!
Fesz.szabályzó. Nem az első és nem az utolsó eset, mindannyian cseréltünk már (legalább) egy feszültségszabályzót a ZZR-en.
Állítólag valamelyik Keeway motoréval kiváltható, egyébként bontva 12-15 000 Ft -ba kerül a Kawasaki cseredarab.
Jah, és menet közben is ezt produkálja. Ha nem állítom le, megyek vele megállás nélkül 40-50km-t, de nem tölt utánna, így leállítást követően nem indul.
Srácok!
Ötlet arra, hogy miért nem működik a ZZR emnél a visszatöltés?
Feltöltöm csurig az akksit, akkor beindul a motor, pár perc járatás után leállítom, az akksi halott, lemerül, és nem indul a motor...
Új akkumulátor van benne, szóval valószínűleg nem azzal van a baj... De mi mással lenne?
Szia!

Köszi, már minden rendben van, csak most nem volt időm rá...
Megváltozott a munkabeosztásom ideiglenesen és így napi 12 óra munka...
Szóval sajnos nem volt időm mással foglalkozni.
Majd most hétvégén kipróbálom kicsit...
De, jó, míg hazajöttem vele, nem volt semmi probléma sőt...

Ja, és nem felejtettelek el, csak sajnos most semmi időm nem volt a dologgal foglalkozni...

Krisz.
ok, előző este lesátrazom, hogy tudjak ötkor vigyázba állni tigrincsmellényben
Na halihó, van már motorod, működik, beállítva, segítsek?
tudsz: nyolcra megyünk a pályát söpörni, duB kollégával becsatlakozhattok