Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gratula hozzá! Szuper kis gépek ezek, sok-sok balesetmentes km-t hozzá!
Naaa, végre

Üdv köztünk!

A régi 4.4mm a gyártottra nem mondott semmit az esztergályos de csak érti a dolgát mert már gyártott másnak is szóval nem értem mi a baj.
Itt az új vas! :)
Fordulatszámmérőben, mi az a számláló? :) ZZR 400 97'
küllőtörést sem láttam még ezelőtt
A hátsó tárcsámra 4,5mm van ráírva minimumnak, nyilván eddig üzembiztos, ha kicsit alámegy még nem lehet gond, de azért mondjuk 4mm felé már ne kisérletezz.
Néhány száz km után csak megjön az igazi fékhatás, aki gyártotta mit mondott hogy kel életre a dolog, hogy kell bekoptatni? vagy egyből 'él'? - még sosem volt új tárcsám
szia,
sajnos melózunk a hétvégén, esetleg vasárnap dél körül tudnánk lemenni, talán addigra végzünk mindennel...
Üdv.

Motoros pólók szezonkezdésre! Szerkeszd meg a saját, egyedi pólódat, kiegészítődet!

Kitűnő húsvéti ajándék!

www.motoros-polo.hu
Méretre gondoltam nekem hosszabb volt mint a gyári valamint amit próbáltam az kicsit sérült volt és azt kellet volna helyrehozni.
Legyártattam esztergályossal (nyíregyházán kedvezménnyel 8000ft de én szereztem hozzá anyagot) vettem hozzá úgy betéteket de nagyon gyengén fog még a kopott is jobb volt csak az már nagyon határeset volt. Ha jól tudom a KLE tárcsája is jó hozzá.
Amúgy arra van reális eset h menet közben széttörjön a kopott tárcsa?
Elvileg ilyen 300mm-es úszótárcsával jött ki a gyárból.

"Passzolni passzol maximum egy kis esztergálás kellhet de nekem gyárilag is passzolt." mi is? én a zzr600 kormánycsutkáját próbáltam rá kutya jóvoltából, de a teleszkópszár átmérője és asszem a furatok sem stimmeltek a felső villahídhoz, plusz az is kisebb-szűkebb a zizinken.

Hátsó féktárcsa? hát arra nem, mert 3csavaros kellene és asszem az er6, zx6on van 220mm-es, de az 4csavaros megoldás. Esetleg az új 250es ninját nézd meg azon milyen van, de lehet hogy azon is az első stimmel.
Hmm hol mennyiért csinálták? Én azt még nem cseréltem, de a legyártatásra már gondoltam.
Bekopott rendesen? amíg nem kopik hozzá a fékbetét nem fog rendesen fogni, és amúgy is elég gyenge a hátsó fék.
koszi a valaszt mindkettotoknek
alighanem az lesz a kovetkezo lepes, hogy ki kell probalnom par kiszemelt 250-est es 400-ast, aztan meglatjuk melyik lesz a nyero
nem tervezem nyelgazon kinozni, de jo lenne azert nem 90-nel gurulgatni
Nekem is 300-as van csak kíváncsiságból kérdeztem mert ha jól tudom 270-280-as van gyárilag rajta.
Passzolni passzol maximum egy kis esztergálás kellhet de nekem gyárilag is passzolt. Már csak nekem is szerezni kéne valahonnan. :)
Hátsóra nem tudsz valami alternatívát? Melyik más típus lehet jó hozzá? Gyártattam egyet hátra de hát nem az igazi.
A zxr kormánycsutkája passzol rá? Érdekelne a megoldás, nekem gyorsan kellett, így gyártottam rá egyet, azóta nem is kerestem helyette.
Te csak súlyt akartál tenni rá ha jól emlékszem, amit erre nem lehet, mert nem cső a vége.

Első féktárcsa 300mm-es, ugyanez van a ZZR600, Z750-en is.
dinamikusan hmm, Hungaroringen jól, Kakucsringen mégjobban
könnyű, kicsi, de forgatni kell ahhoz hogy menjen, közben játszani a váltóval: 10500 a nyomatékcsúcsa, 14-től van a piros.. én 1-2kiló pluszt is megérzek rajt. Szerpentin alján ha tehetem a dobozt is lennthagyom, a 10%os emelkedőn az a 10-15kiló is rentgeteget vesz el az élményből

'visszafogottan sportosan':
Én leginkább 2-300kmeket mentem vele x20-x40es utazóval, 8-10000között forgatva hosszabb áttétellel. Fékezni nemigen szoktam, időben lassítok, így gyorsítani sem kell sokat.
Utassal is mentem már 300kmes távokat, épp el lehet gurulgatni, de gyorsulgatást felejtsd el.
Semmi baj, már sokan jelentkeztek érte...
Megtaláltam elméletileg
GIVI E370N Monolock doboz
39 literes , Monolock Topcase

de, persze hétfőn majd leellenőrzöm!
Hali!
Bizony, bocs, de lecsaptam rá! Január óta hirdette a srác, 2 hete nem hittem, h még nála van, de mázlim volt!
Viszont annyira belejöttem a keresésbe, h segítek kutatni, jó móka az...

Akkoriban volt az apróban pár egészen jó állapotú Givi, 35 literesek, az egyik egy pesti leányzóé, az képről olyan, mint az új, asszem 15-öt kért érte. Megvan a mélcíme, rákérdezek, h megvan-e még neki!
szia jőttők a 7végén
Szia MI!

Én is belebuktam a kormányvégsúly cserébe. :(
(télen beszéltünk róla)
Gondolkodtam rajta h egy zxr kormánycsutkára cserélem és azzal megoldódna a gond.
Hány centis elől a tárcsád? (átmérő)
Jól használható nem kell túlpörgetni a negyedliteres sor4-nek 10000-es fordulatnál jön meg az ereje igazán, zzr olyan 7000-től már dinamikusan használható. 2 személlyel 150-et tudtam kihozni belőle de így is használható ám nagyobb előzéseknél ilyenkor én visszaváltottam. Személy szerint a 250-es zzr-t olyanoknak ajánlanám akiknek nem a nyélgázon való motorozás a célja.
Diszkrét lekerekített formavilág egy kellemes negyedliteres sporttúra aki ha kell tud sportosan viselkedni. Kevésbé pörög nem tud annyit mint a sor4-es társai de cserébe sokkal megbízhatóbb. Egy 20 éves sor4 általában féllábbal a bontóba van.
hali, jól látod olyan is van az adatlapomon to_mi @ freemail hu
akkor belepofaznek en is :)
mennyire hasznalhato a negyedliteres Zizi dinamikusan (nem nyelgaz/stoppie/nyelgaz/stoppie stilusban, hanem amugy 'visszafogottan sportosan')? utassal nagyon 'tehen' lesz?
Köszönöm Kutya! Ha minden igaz Mann Filter-ben MW 64-es ugyanez, mint amit írtál! Reméljük jó lesz! Ehhez könnyebben hozzájutok...
nekem is 250 es zzr-em van:)
msn:
atus1992@freemail.hu

jó lenne pár zizis 250-essel aktuálba dumálni
a 93-tól modellé HF303
...és azon is a kapaszkodóra fogja rögzíteni, de most gyári tartóval: azóta a Kawa is rájött, hogy jó megoldás az :))